Parfümkereskedés: parfümök és parfümmárkák nagy választékban. A parfüm webáruházunkban a parfümgyártókról további információkat tudhat meg a parfümökről.
Törzsvásárlóinkat nagy becsben tartjuk, ezért kedvezőbb árakat és
különleges szolgáltatásokat biztosítunk számukra.
A kedvezőbb árak megjelenítéséhez lépj be a megújult törzsvásárlói profilodba
vagy kérj telefonos segítséget.
A belépéshez korábbi - vásárlásodnál használt - email címedre elküldtük új törzsvásárlói jelszavad december 30. és január 1. között.
Ezzel belépve az új törzsvásárlói felületre a kedvezményes áraidat fogod látni.
Mit tud a Light Blue, hogy még 2020-ban is a legkedveltebb parfümök egyike?
A Dolce & Gabbana Light Blue EDT parfümje megjelenése óta töretlen sikert arat. De mi lehet a titka folyamatos népszerűségének?
A Dolce & Gabbana Light Blue Eau de Toilette illatával már az első megszagolás után hirtelen a friss szellővel és forró homokkal teli szicíliai tengerparton találjuk magunkat. Összetéveszthetetlenül felismerni benne a sziporkázó nyári éjszakák ígéretét is.
Az olasz Dolce & Gabbana divatház által 2001-ben jelent meg a piacon a Light Blue parfümcsalád, azóta számos szakmai díj mellett a közönség szeretetét és ragaszkodását is elnyerte. A parfüm elkészítésére Olivier Cresp francia parfümőrt kérték fel, aki 2 évig dolgozott a fejlesztésen. Oliviert a parfüm elkészítésében döntően Szicília különleges világa inspirálta.
Az Eau de Toilette egyik fő összetevője a szicíliai cédrus, melynek aromája a teljes illatkompozíciót áthatja. Ezt a fejillatban az alma sziporkázó jegyei és a finom gyöngyvirág kísérik. Szívillatában dekadens jázminból és finom fehér rózsából kötött virágcsokor rejtőzik, melyet a bambusz üdesége élénkít. Végül az alapban a citromfa aromás jegyeit állati eredetű pézsma és érzéki ámbrás akkordok járják át.
A parfüm megjelenése óta további változatokkal színesedett a parfümcsalád, melyeket varázslatos olasz tengerparti életérzésről neveztek el, úgymint Dreaming in Portofino, Discover Vulcano, Sunset in Salina, Beauty of Capri, Love in Capri, Escape to Panarea, Dreaming in Portofino.
2020-ban webáruházunkban a Light Blue Eau de Toilette a legkedveltebb parfüm volt, és gyanítjuk, hogy népszerűsége a következő években is megmarad.
A Dolce & Gabbana Light Blue parfümöket itt találod áruházunkban.
100 legendás parfüm
Amikor a tüzet csiholni próbáló ősember rájött, hogy bizonyos fák égő gyantája megízesíti ételeit, és kellemes, különleges illatot áraszt, kezdetét vette a parfümök története. Azt gondolták, hogy az ég felé terjedő, illatos aromák és illatok csillapítják az istenek haragját, és magasztalják hatalmukat. A parfüm szent dolog volt, csak később vált kiválósággá és a világi csábítás eszközévé. Hamarosan a testi tökéletesség, a szépítkezés, a csábítás legbiztosabb fegyverének tekintették. A halhatatlan és maradandó illatok mára a luxusipar káprázatos ékességeivé váltak. Mai életünkben minden egyes parfümnek megvan a saját megjelenése és stílusa. Tudatos és sokat jelentő a névválasztás, a szín, a formamegjelenés, és maga az image-kampány, melyet sok esetben egy divatdiktátor, vagy egy híres színésznő, színész neve fémjelez.
Dolce & Gabbana parfümfelhő férfiaknak
Matthew McConaughey nem fél megmutatni, hogy férfiak és nők számára egyaránt a divatos parfüm fontos elem a megjelenés szempontjából.
Az elegáns és egyben klasszikus darabokról elhíresült tervezőpáros, Dolce és Gabbana tavaly léptek elő legújabb alkotásukkal.
Az új illat arca Matthew McConaughey lett, aki a kritikusok kezdeti ellenszenve ellenére tökéletesen testesíti meg a D&G életérzést a reklámfilmben. McConaughey elismert hollywoodi színész és egyben a Világ legszexisebb férfija cím büszke tulajdonosa is, aki a D&G szerint a lehető legjobb választás volt, mivel remekül közvetíti az illat és a reklámkampány üzenetét a közönségnek.
Korai tesztelők leírása szerint a férfias kölni egy fűszeres, enyhén gyümölcsös illat, a dohány és a fa aromájának árnyalataival.
Fogyasztó parfüm illatok
Elképzelhető, hogy hamarosan olyan parfümök jelennek meg az illatszerboltokban, amelyek nemcsak illatosabbá, de vékonyabbá is teszik a hölgyeket. A kozmetikai cikkeket gyártó Shiseido Company kutatói felfedezték, hogy az emberi agy bizonyos illatok hatására az egyes szerveket zsírégetésre "veszi rá", készteti.
A japán óriáscég kutatói szerint a fogyáshoz különösen hatásos a grapefruit, a bors, az édeskömény valamint a tárkony illata.
A tesztek során húsz hölgy egy hónapon keresztül használta az illatos testápolót, és átlagosan 1,1 kilogrammot veszítettek önsúlyukból. A vállalat szeretné titokban tartani a súlycsökkentő illatok receptjét és összetételét, ezért mindössze csak annyit árult el, hogy a felfedezésük az UCP (uncoupling protein, magyarul szétkapcsoló fehérje) elméletén alapul.
Parfüm márkák
Mely parfümök a legnépszerűbbek? Keresd a nagyméretű betűket. Minél népszerűbb egy parfüm, annál nagyobb a betű mérete.