Parfümkereskedés: parfümök és parfümmárkák nagy választékban. A parfüm webáruházunkban a parfümgyártókról további információkat tudhat meg a parfümökről.
Törzsvásárlóinkat nagy becsben tartjuk, ezért kedvezőbb árakat és
különleges szolgáltatásokat biztosítunk számukra.
A kedvezőbb árak megjelenítéséhez lépj be a megújult törzsvásárlói profilodba
vagy kérj telefonos segítséget.
A belépéshez korábbi - vásárlásodnál használt - email címedre elküldtük új törzsvásárlói jelszavad december 30. és január 1. között.
Ezzel belépve az új törzsvásárlói felületre a kedvezményes áraidat fogod látni.
Mit tud a Light Blue, hogy még 2020-ban is a legkedveltebb parfümök egyike?
A Dolce & Gabbana Light Blue EDT parfümje megjelenése óta töretlen sikert arat. De mi lehet a titka folyamatos népszerűségének?
A Dolce & Gabbana Light Blue Eau de Toilette illatával már az első megszagolás után hirtelen a friss szellővel és forró homokkal teli szicíliai tengerparton találjuk magunkat. Összetéveszthetetlenül felismerni benne a sziporkázó nyári éjszakák ígéretét is.
Az olasz Dolce & Gabbana divatház által 2001-ben jelent meg a piacon a Light Blue parfümcsalád, azóta számos szakmai díj mellett a közönség szeretetét és ragaszkodását is elnyerte. A parfüm elkészítésére Olivier Cresp francia parfümőrt kérték fel, aki 2 évig dolgozott a fejlesztésen. Oliviert a parfüm elkészítésében döntően Szicília különleges világa inspirálta.
Az Eau de Toilette egyik fő összetevője a szicíliai cédrus, melynek aromája a teljes illatkompozíciót áthatja. Ezt a fejillatban az alma sziporkázó jegyei és a finom gyöngyvirág kísérik. Szívillatában dekadens jázminból és finom fehér rózsából kötött virágcsokor rejtőzik, melyet a bambusz üdesége élénkít. Végül az alapban a citromfa aromás jegyeit állati eredetű pézsma és érzéki ámbrás akkordok járják át.
A parfüm megjelenése óta további változatokkal színesedett a parfümcsalád, melyeket varázslatos olasz tengerparti életérzésről neveztek el, úgymint Dreaming in Portofino, Discover Vulcano, Sunset in Salina, Beauty of Capri, Love in Capri, Escape to Panarea, Dreaming in Portofino.
2020-ban webáruházunkban a Light Blue Eau de Toilette a legkedveltebb parfüm volt, és gyanítjuk, hogy népszerűsége a következő években is megmarad.
A Dolce & Gabbana Light Blue parfümöket itt találod áruházunkban.
Illatpiramis és felépítése
Az idő múlásával a parfüm illata változik a bőrön, mivel az egyes alkotóelemek rendre elpárolognak. Az illatkompozíció párolgást befolyásoló összetevőit és ezek kibontakozásának sorrendjét rendkívül érzékletes formában szemlélteti az úgynevezett illatpiramis.
E háromsávos ábrázolási módszer kidolgozása William A. Poucher nevéhez fűződik. A 1920-as években kezdték használni azóta a modern parfümgyártás egyik alapja.
Az illatpiramis felépítése:
1. fejillat (pl. citrom, bergamot, borsmenta)
2. szívillat (pl. jázmin, zöldtea)
3. alapillat (pl. cédrusfa, mósusz)
* Fejillatok: a leggyorsabban elpárolgó összetevők. Ezek nyújtják az első benyomást: könnyed, rendkívül illékony aromák, amelyek 5-30 perc alatt elenyésznek, hamar átadják helyüket a kompozíció legfontosabb illatjegyeinek - a szívillatoknak.
* Szívillatok: gyakran ezek már kezdetektől fogva ott lappanganak, azonban 10-30 perc kell nekik ahhoz, hogy valóban kibontakozzanak a bőrön.
Ezek azok az illatjegyek, melyek által az adott parfüm besorolható egy-egy illatcsaládba (virágos, keleties, citrusos, fás, gyümölcsös, ...).
* Alapillat: csak jó pár óra elteltével válik érezhetővé, ugyanis ezek a legnagyobb molekulasúlyú illatanyagok. Lényeges jellemvonásuk, hogy fixáló anyagokként szolgálnak, lelassítják a könnyebb jegyek párolgását és stabilitást kölcsönöznek nekik. Ezek aromája érezhető a legtovább, akár egy teljes napig.
Dolce & Gabbana parfümfelhő férfiaknak
Matthew McConaughey nem fél megmutatni, hogy férfiak és nők számára egyaránt a divatos parfüm fontos elem a megjelenés szempontjából.
Az elegáns és egyben klasszikus darabokról elhíresült tervezőpáros, Dolce és Gabbana tavaly léptek elő legújabb alkotásukkal.
Az új illat arca Matthew McConaughey lett, aki a kritikusok kezdeti ellenszenve ellenére tökéletesen testesíti meg a D&G életérzést a reklámfilmben. McConaughey elismert hollywoodi színész és egyben a Világ legszexisebb férfija cím büszke tulajdonosa is, aki a D&G szerint a lehető legjobb választás volt, mivel remekül közvetíti az illat és a reklámkampány üzenetét a közönségnek.
Korai tesztelők leírása szerint a férfias kölni egy fűszeres, enyhén gyümölcsös illat, a dohány és a fa aromájának árnyalataival.
Mire jók a parfümök?
Az irodalom szerint a parfümök tudatalatti vágyakat, érzéseket válthatnak ki bennünk és partnerünkben.