Parfümkereskedés: parfümök és parfümmárkák nagy választékban. A parfüm webáruházunkban a parfümgyártókról további információkat tudhat meg a parfümökről.
Törzsvásárlóinkat nagy becsben tartjuk, ezért kedvezőbb árakat és
különleges szolgáltatásokat biztosítunk számukra.
A kedvezőbb árak megjelenítéséhez lépj be a megújult törzsvásárlói profilodba
vagy kérj telefonos segítséget.
A belépéshez korábbi - vásárlásodnál használt - email címedre elküldtük új törzsvásárlói jelszavad december 30. és január 1. között.
Ezzel belépve az új törzsvásárlói felületre a kedvezményes áraidat fogod látni.
Mit tud a Light Blue, hogy még 2020-ban is a legkedveltebb parfümök egyike?
A Dolce & Gabbana Light Blue EDT parfümje megjelenése óta töretlen sikert arat. De mi lehet a titka folyamatos népszerűségének?
A Dolce & Gabbana Light Blue Eau de Toilette illatával már az első megszagolás után hirtelen a friss szellővel és forró homokkal teli szicíliai tengerparton találjuk magunkat. Összetéveszthetetlenül felismerni benne a sziporkázó nyári éjszakák ígéretét is.
Az olasz Dolce & Gabbana divatház által 2001-ben jelent meg a piacon a Light Blue parfümcsalád, azóta számos szakmai díj mellett a közönség szeretetét és ragaszkodását is elnyerte. A parfüm elkészítésére Olivier Cresp francia parfümőrt kérték fel, aki 2 évig dolgozott a fejlesztésen. Oliviert a parfüm elkészítésében döntően Szicília különleges világa inspirálta.
Az Eau de Toilette egyik fő összetevője a szicíliai cédrus, melynek aromája a teljes illatkompozíciót áthatja. Ezt a fejillatban az alma sziporkázó jegyei és a finom gyöngyvirág kísérik. Szívillatában dekadens jázminból és finom fehér rózsából kötött virágcsokor rejtőzik, melyet a bambusz üdesége élénkít. Végül az alapban a citromfa aromás jegyeit állati eredetű pézsma és érzéki ámbrás akkordok járják át.
A parfüm megjelenése óta további változatokkal színesedett a parfümcsalád, melyeket varázslatos olasz tengerparti életérzésről neveztek el, úgymint Dreaming in Portofino, Discover Vulcano, Sunset in Salina, Beauty of Capri, Love in Capri, Escape to Panarea, Dreaming in Portofino.
2020-ban webáruházunkban a Light Blue Eau de Toilette a legkedveltebb parfüm volt, és gyanítjuk, hogy népszerűsége a következő években is megmarad.
A Dolce & Gabbana Light Blue parfümöket itt találod áruházunkban.
Carla Bruni - Givenchy Ysatis
A kilencvenes évek egyik talán méltán legszebb reklámja a Givenchy Ysatis parfüm reklám plakátja volt. Ezt mostanra a Sárközynéként ismert Carla Bruninak köszönhetjük. A Chanel No.5-hoz hasonlóan ez az illat is egy kellően elegáns társat érdemel, egy fiatal, lendületes modell nem igazán mutatna jól a klasszikus és meglehetősen nehéz illatú parfüm mellett. Az illat elképzelhető, hogy sokaknak megszokottá vált, de a plakátot annál inkább kedvelték, és valószínűleg a Givenchynél is. Főleg mert azóta sem nem készült újabb Ysatis parfüm-plakát.
Parfümöt venni művészet!
At illatok személyiségünket tükrözik. A parfümök minden bőrtípuson és felületen más - és más illatot kölcsönöznek a viselőjének. Ennek kémiai magyarázata van, de érdekes dolog ugyanakkor. Az illatanygak összekeveredik az azt viselő testszagával és illatával. Ezért igaz az, hogy elég egy kismennyiségű parfümöt tennünk a kezünkre vékonyan, ahhoz hogy elérjük a kívánt hatást. Csuklónkon pedig vékony a bőrfelület, így egyből azt is megtapasztalhatjuk, hogy irritálja-e bőrünket az adott parfüm koncentrációja vagy pedig nem illetve arról is egyből meggyőződhetün, hogy kellemes illatú-e vagy sem. Ezért fontos, hogy ne csak az üveget vagy az illat mintájú lapocskát szagoljuk meg a vásárlásnál. Érdemes kitapasztalnunk ízlésünket. Ha ez sikerült és be tudjuk magunkat sorolni kategória szerint, akkor sokkal könnyebben megtalálhatjuk a számunkra legmegfelelőbb parfümöt. Fontos, hogy 3-4 minta után már ne próbálkozzunk, jöjjünk vissza inkább másnap, mert ha keverednek az illatok akkor később rosszul járhatunk.
Armani bemutató Milánóban
A Milánói Férfidivat új termékeinek bemutatását futballsztárok segítségével mutatták be az Armani legújabb divatötleteit a férfiak öltözködését illetően. A portugál futtballsztár Luis Figo mellett további olasz labdarúgók, mint például Alex Del Piero, Christian Vieri és Fabio Cannavaro, valamint az ukrán Andrij Sevcsenko, aki Armani kijevi butikjának társtulajdonosa is egyben vettek részt a bemutatón.
A sportolókat főleg Giorgio Armani nehéz báránybőr bundáinak bemutatásakor tapsolta meg a közönség. Könnyű elegancia és sötét színek jellemezték az idei Armani kollekciót, mellőzve a tavalyi bemutató macsós zakóit, amiket most kardigán jellegűek helyettesítettek. Leginkább az acélszürke és a viola színei domináltak a klasszikus fekete mellett.
Az előző évek kihívó stílusát ezúttal egy visszafogottabb váltja fel, eltűntek a borotvált frizurák, és helyettük inkább lobogó fürtökkel jelentkeztek a férfimodellek.
Parfüm márkák
Mely parfümök a legnépszerűbbek? Keresd a nagyméretű betűket. Minél népszerűbb egy parfüm, annál nagyobb a betű mérete.
"Kedd délelőtt rendeltem meg a terméket és nagyon gyorsan, a következő napon, - szerda délelőtt - már meg is kaptam a parfümöt. Nagyon köszönöm ezt a gyors intézkedést."
B. Erzsébet
"A megrendelt parfümöket megkaptam a megrendeléstől számítva három napon belül postai úton, amit ezúton köszönök. Sok utánjárástól sikerült megmenekülnöm..."
Eisler József
"Szia!Tök jó ez az oldal, sokkal olcsóbbak a parfümök, érdemes megnézni!"
Erika
Miért a Parfümexpressz-t válasszam?
Mert nálunk öröm a vásárlás!
Mert 30 - 50%-os kedvezmények várnak!
Mert már 1 parfüm rendelésénél is ingyenes kiszállítást biztosítunk!