Parfümkereskedés: parfümök és parfümmárkák nagy választékban. A parfüm webáruházunkban a parfümgyártókról további információkat tudhat meg a parfümökről.
Törzsvásárlóinkat nagy becsben tartjuk, ezért kedvezőbb árakat és
különleges szolgáltatásokat biztosítunk számukra.
A kedvezőbb árak megjelenítéséhez lépj be a megújult törzsvásárlói profilodba
vagy kérj telefonos segítséget.
A belépéshez korábbi - vásárlásodnál használt - email címedre elküldtük új törzsvásárlói jelszavad december 30. és január 1. között.
Ezzel belépve az új törzsvásárlói felületre a kedvezményes áraidat fogod látni.
Illatösszetevők: Ragyogó keveréke olasz citrom és a gyömbér, majd aromás-fás keveréke ciprus és levendula. Az alap zárul elegáns fás réteg vetiver és cédrus.
Megjelenés éve: 2014
Mit tud a Light Blue, hogy még 2020-ban is a legkedveltebb parfümök egyike?
A Dolce & Gabbana Light Blue EDT parfümje megjelenése óta töretlen sikert arat. De mi lehet a titka folyamatos népszerűségének?
A Dolce & Gabbana Light Blue Eau de Toilette illatával már az első megszagolás után hirtelen a friss szellővel és forró homokkal teli szicíliai tengerparton találjuk magunkat. Összetéveszthetetlenül felismerni benne a sziporkázó nyári éjszakák ígéretét is.
Az olasz Dolce & Gabbana divatház által 2001-ben jelent meg a piacon a Light Blue parfümcsalád, azóta számos szakmai díj mellett a közönség szeretetét és ragaszkodását is elnyerte. A parfüm elkészítésére Olivier Cresp francia parfümőrt kérték fel, aki 2 évig dolgozott a fejlesztésen. Oliviert a parfüm elkészítésében döntően Szicília különleges világa inspirálta.
Az Eau de Toilette egyik fő összetevője a szicíliai cédrus, melynek aromája a teljes illatkompozíciót áthatja. Ezt a fejillatban az alma sziporkázó jegyei és a finom gyöngyvirág kísérik. Szívillatában dekadens jázminból és finom fehér rózsából kötött virágcsokor rejtőzik, melyet a bambusz üdesége élénkít. Végül az alapban a citromfa aromás jegyeit állati eredetű pézsma és érzéki ámbrás akkordok járják át.
A parfüm megjelenése óta további változatokkal színesedett a parfümcsalád, melyeket varázslatos olasz tengerparti életérzésről neveztek el, úgymint Dreaming in Portofino, Discover Vulcano, Sunset in Salina, Beauty of Capri, Love in Capri, Escape to Panarea, Dreaming in Portofino.
2020-ban webáruházunkban a Light Blue Eau de Toilette a legkedveltebb parfüm volt, és gyanítjuk, hogy népszerűsége a következő években is megmarad.
A Dolce & Gabbana Light Blue parfümöket itt találod áruházunkban.
Parfümöt venni művészet!
At illatok személyiségünket tükrözik. A parfümök minden bőrtípuson és felületen más - és más illatot kölcsönöznek a viselőjének. Ennek kémiai magyarázata van, de érdekes dolog ugyanakkor. Az illatanygak összekeveredik az azt viselő testszagával és illatával. Ezért igaz az, hogy elég egy kismennyiségű parfümöt tennünk a kezünkre vékonyan, ahhoz hogy elérjük a kívánt hatást. Csuklónkon pedig vékony a bőrfelület, így egyből azt is megtapasztalhatjuk, hogy irritálja-e bőrünket az adott parfüm koncentrációja vagy pedig nem illetve arról is egyből meggyőződhetün, hogy kellemes illatú-e vagy sem. Ezért fontos, hogy ne csak az üveget vagy az illat mintájú lapocskát szagoljuk meg a vásárlásnál. Érdemes kitapasztalnunk ízlésünket. Ha ez sikerült és be tudjuk magunkat sorolni kategória szerint, akkor sokkal könnyebben megtalálhatjuk a számunkra legmegfelelőbb parfümöt. Fontos, hogy 3-4 minta után már ne próbálkozzunk, jöjjünk vissza inkább másnap, mert ha keverednek az illatok akkor később rosszul járhatunk.
Carla Bruni - Givenchy Ysatis
A kilencvenes évek egyik talán méltán legszebb reklámja a Givenchy Ysatis parfüm reklám plakátja volt. Ezt mostanra a Sárközynéként ismert Carla Bruninak köszönhetjük. A Chanel No.5-hoz hasonlóan ez az illat is egy kellően elegáns társat érdemel, egy fiatal, lendületes modell nem igazán mutatna jól a klasszikus és meglehetősen nehéz illatú parfüm mellett. Az illat elképzelhető, hogy sokaknak megszokottá vált, de a plakátot annál inkább kedvelték, és valószínűleg a Givenchynél is. Főleg mert azóta sem nem készült újabb Ysatis parfüm-plakát.
Dolce & Gabbana parfümfelhő férfiaknak
Matthew McConaughey nem fél megmutatni, hogy férfiak és nők számára egyaránt a divatos parfüm fontos elem a megjelenés szempontjából.
Az elegáns és egyben klasszikus darabokról elhíresült tervezőpáros, Dolce és Gabbana tavaly léptek elő legújabb alkotásukkal.
Az új illat arca Matthew McConaughey lett, aki a kritikusok kezdeti ellenszenve ellenére tökéletesen testesíti meg a D&G életérzést a reklámfilmben. McConaughey elismert hollywoodi színész és egyben a Világ legszexisebb férfija cím büszke tulajdonosa is, aki a D&G szerint a lehető legjobb választás volt, mivel remekül közvetíti az illat és a reklámkampány üzenetét a közönségnek.
Korai tesztelők leírása szerint a férfias kölni egy fűszeres, enyhén gyümölcsös illat, a dohány és a fa aromájának árnyalataival.
Parfüm márkák
Mely parfümök a legnépszerűbbek? Keresd a nagyméretű betűket. Minél népszerűbb egy parfüm, annál nagyobb a betű mérete.
"A megrendelt parfümöket megkaptam a megrendeléstől számítva három napon belül postai úton, amit ezúton köszönök. Sok utánjárástól sikerült megmenekülnöm..."
Eisler József
"Kedd délelőtt rendeltem meg a terméket és nagyon gyorsan, a következő napon, - szerda délelőtt - már meg is kaptam a parfümöt. Nagyon köszönöm ezt a gyors intézkedést."
B. Erzsébet
"Szia!Tök jó ez az oldal, sokkal olcsóbbak a parfümök, érdemes megnézni!"
Erika
Miért a Parfümexpressz-t válasszam?
Mert nálunk öröm a vásárlás!
Mert 30 - 50%-os kedvezmények várnak!
Mert már 1 parfüm rendelésénél is ingyenes kiszállítást biztosítunk!
Mert minőségi parfümöket árulunk!
Névnap:
Vilmos napja van.
Boldog névnapot kívánunk!