Parfüm express

Parfümkereskedés: parfümök és parfümmárkák nagy választékban. A parfüm webáruházunkban a parfümgyártókról további információkat tudhat meg a parfümökről.

Hétfőtől péntekig 9:30-16h-ig hívhat minket: +36 30 071 6334
 Ingyenes kiszállítás 1 parfümnél is *     Ajándék illatminta minden rendeléshez *     Kizárólag eredeti parfümök

Parfüm webáruház • Parfümexpress

Olvasói Vélemények
"A megrendelt parfümöket megkaptam a megrendeléstől számítva három napon belül postai úton, amit ezúton köszönök. Sok utánjárástól sikerült megmenekülnöm..."
Eisler József

PARFÜM MÁRKÁK
Abercrombie & Fitch Adolfo Dominguez Agua Brava Ajándékutalvány Amouage Annick Goutal Antonio Visconti Aquolina Armani Prive Baldessarini Banana Republic Beverly Hills 90210 Blue Up Borsalino Boucheron Bruno Banani Bvlgari Cafe-Cafe Carner Barcelona Cartier Chanel Chevignon Chopard Christian Dior Christina Aguilera Clinique Costume National Creed David Beckham De Garcons DKNY Dr. Gritti Dunhill Elie Saab Elizabeth Taylor Escada Esprit Etro Extase Ferrari Gabriella Sabatini Geoffrey Beene Gianfranco Ferre Giorgio Beverly Hills Gloria Vanderbilt Gucci Guess Hilary Duff Hugo Boss Issey Miyake J. Fenzi Jacomo James Bond Jennifer Lopez JFENZI Jimmy Choo John Varvatos Jovoy Justin Bieber Kenneth Cole Kiton La Perla Lacoste Lalique Lanvin Lee Cooper Linn Young Lolita Lempicka Mancera Mango Marc Jacobs Maroussia Mercedes Benz Michael Kors Mont Blanc Naomi Campbell Nautica Nikos Nobile 1942 Omerta Paco Rabanne Paris Hilton Penhaligon's Perry Ellis Pino Silvestre Police Puma Rancé 1795 Replay Rocco Barocco S. Oliver Salvador Dali Sarah Jessica Parker Sergio Tacchini Shiseido Sonia Rykiel Strellson Tabac Thierry Mugler Tom Ford Tommy Hilfiger True Religinon V Canto Van Cleef & Arpels Versace Viktor & Rolf Walt Disney Xerjoff Zadig & Voltaire
Illatcsalád kereső
Hírlevél
Név:
E-mail:
  Elfogadom a felhasználási feltételeket



Hírek, érdekességek


Meghan Markle és Harry herceg egyedi illatot kapott a királyi esküvőre

Ha azon gondolkodunk, mi tesz egy esküvőt emlékezetessé, az illat valószínűleg nem az első dolog ami eszünkbe jut ezzel kapcsolatban.

Habár a Floris London brit parfüméria elkészített egy illatot a királyi párnak, ami minden elemében olyan fenséges, amilyennek elképzeljük. Az uniszex illat a citrus, vanília, gyömbér és zöld tea alapjegyeit hordozza, amely a mediterrán tengeri szellő, csillogó víz és a napfényt idézi meg. Ehhez társul a friss bergamon mandarinnal ötvözve. így hozva frissességet az illatba. Szívjegyében a narancsvirág és vanília csempészi a lágy karakterességet.

A parfümériának nem ez volt az első, hogy egyedi illatot készített. Ügyfelei közé tartozik Erzsébet királyné és Charles herceg. Valamint Viktória királyné, IV. György és Windsor hercege is.


Felfrissített illattal adja ki újra a Coco Mademoiselle-t a Chanel

Ritkaság számba megy, ha a Chanel kiad egy új illatot. Eltekintve a tavaly szeptemberben nyilvánosságra hozott Gabrielletől, a 2002-ben debütáló Chance óta nem volt ilyen bejelentésük.

Most 2018-ban a Chanel fogta, és felfrissítette a legtöbbet eladott illatát. Maga az illat nem tér el sokban az eredeti összetevőktől. Ugyan úgy megtalálható benne a Szicíliai narancs és bergamon esszenciája, habár egy melegebb, lágyabb érzetet értek el azzal, hogy hozzáadtak egy extra adag finomított pacsulit. Továbbá a mélyebb és ellenálhatatlan minőség érdekében tonka bab és vanília esszencia is került az öszetevők közé.

Egy sötétebb és sokkal érettebb verzió, amely azoknak a nőknek készült, akiket már az eredeti illat is magával ragadott!


Hugo Boss új illata: Boss Bottled United Edition

A Hugo Boss és a Coty összeálltak, hogy létrehozzák a Boss Bottled kollekció legújabb darabját. A 2018-as FIFA világbajnokságra indult a foci kampányuk melyben 4 nemzetközi játékos szerepel, Julian Draxler, Philippe Coutinho, Harry Kane és Alvaro Morata szamélyében.

Ez az illat dinamikus, energikus, friss, karakterisztikus és tele van kontrasztokkal. Fej jegyében a vérnarancs és dél afrikai buchu robbanásként nyit, majd szívjegyében a fodor és borsmenta hűvössége kezdi el csillapítani az illatot. Végül az elegáns és maszkulin vetiver fás textúrája, a patchuli és a kasmír jegyek segítenek az illat lecsengésében.

Ez a parfüm egy limitált kiadás, amely 100ml EDT és 200ml EDT kiszerelésben jelenik meg a boltok polcain május vége felé.


Az illatpiramis és felépítése

Az idő múlásával a parfüm illata változik a bőrön, mivel az egyes alkotóelemek rendre elpárolognak. Az illatkompozíció párolgást befolyásoló összetevőit és ezek kibontakozásának sorrendjét rendkívül érzékletes formában szemlélteti az úgynevezett illatpiramis.

* Fejillatok: a leggyorsabban elpárolgó összetevők. Ezek nyújtják az első benyomást: könnyed, rendkívül illékony aromák, amelyek 5-30 perc alatt elenyésznek.

* Szívillatok: gyakran ezek már kezdetektől fogva ott lappanganak, azonban 10-30 perc kell nekik ahhoz, hogy valóban kibontakozzanak a bőrön.

* Alapillat: csak jó pár óra elteltével válik érezhetővé, ugyanis ezek a legnagyobb molekulasúlyú illatanyagok. Lényeges jellemvonásuk, hogy fixáló anyagokként szolgálnak, lelassítják a könnyebb jegyek párolgását és stabilitást kölcsönöznek nekik.



Illat ki-kicsoda

Parfümtrükkök profiknak is

Mindenki szereti a finom illatokat, de nem mindenki van tisztában használatukkal. Te tudod, melyik a legtartósabb illat? És tudod, hova kell fújnod, hogy a legtartósabb legyen? Szerinted mit kell használnod nyáron?

Az alapanyagok

A legtöbb parfüm tiszta etilalkohol, amihez állati, növényi eredetű vagy szintetikus aromát és stabilizátorokat adnak. A parfümkészítő-ipar régebben állati eredetű anyagokat is használt, ezek leggyakrabban a szürke ámbrából, a cibetből, a pézsmából és hódzsírból tevődtek össze.

A felhasznált növényi illatanyagok származhatnak levelekből (menta), kéregből (fahéj), fatörzsből (szantálfa, cédrus), virágszirmokból (rózsa, jázmin), gyökerekből (írisz) és gyümölcshéjból (citrusfélék).

A szintetikus anyagokat speciális kémiai folyamatokkal állítják elő. Alapanyaguk legtöbbször a kátrány, az acetilén és a kőszén. Az ezekből nyert szintetikus anyagok keverési aránya adja meg az illatosító jellegzetes aromáját. Kulcsszerepe van az alkoholban feloldott illatanyagok koncentrációjának is.

Parfüm és kölni?

A parfüm általában 20-30, egy Parfum de Toilette 8-12, az Eau de Toilette 5-8, az Eau de Cologne 3-5 százalékos. Az illatosító szerek alkotóelemei az ún. illatesszenciák. A 96 százalékos alkoholban oldott kivonat alkotóelemei számának nincs felső határa, állhat 60-70, de akár százféle összetevőből is.

Töménységben az esszencia után a parfüm következik, az aromákat 90 százalékos alkoholban oldják. A parfüm is elég sokáig, akár egész napon át érezhető. A parfüm hígításából állítják elő az eau-t, vagyis a vizet. Az esszencia töménységét tekintve csökkenő sorrendben: az Eau de Parfum, az Eau de Toilette, az Eau de Cologne (vagyis a kölni) és a Splash Cologne következik.

A népszerű Eau de Toilette tehát már egy nagyobb arányú hígítás eredménye. Az Eau de Cologne a legkisebb olyan illatkoncentráció, amely még jellegzetes és hosszan tartó illatosítást biztosít.

Nyárra

Az Eau de Fraiche már a frissítő víz kategóriájába tartozik, ezért főként a nyári időszakokban használják. Ezt a citrusfélékből és virágokból nyert kivonatot 60-70 százalékos alkoholban oldják, és kisebb-nagyobb kiszerelésekben egyaránt kapható. Aromája eléggé illékony, ezért gyakrabban ajánlatos az újrapermetezés.

Az Eau de Fraiche-hez hasonló, alacsony koncentrációjú testharmatok is megjelentek a közelmúltban; ilyenek a Body Mist, az Eau de Tonique pour le Corp, amelyek testünk egész felületén alkalmazhatók.

Parfümtrükkök

Bármelyik fajtát is választod, érdemes odafigyelned a mennyiségre, s persze arra is, hogy a megfelelő helyekre fújd a parfümöt. Azt már mindenki tudja, hogy bőrünk a fülünk alatt, a csuklón valamint a könyék-és térdhajlatban a legvékonyabb és a legmelegebb. Utóbbiakra azonban csak akkor permetezz erős illatszert, ha szó szerinti illatfelhőben szeretnél úszni egész nap. Az illatok ráadásul nagyon csalókák, orrunk hamar megszokja őket, s egy idő után alig érzed, hogy egyáltalán fújtál magadra valamit. De ne gondold azt, hogy keveset használtál belőle! Hidd el, mások érezni fogják.

A másik alapszabály pedig az, hogy napra semmiképpen sem szabad parfümmel befújva menned, mert foltosodhat a bőröd. Nem is beszélve arról, hogy a legtöbb napozótej és -krém tartalmaz valamilyen illatanyagot, a kettőt pedig nem szerencsés elegyíteni.


Utánnad az illatod

Szaktudás, segítőkészség

Miután már több üzletben is feladtuk a reményt, hogy valaki segítségünkre siet, véletlenül ráakadtunk egy igazi szakemberre. Természetes kellene, hogy legyen, mégis meglepetésként ért bennünket az a szaktudás és figyelem, amivel segítették kiválasztani az elképzelt és különféleképpen körülírt illatot. Mert ugye illatot meghatározni nem könnyű!!!

A jól megválasztott illat figyelemfelkeltő, magával ragadó

Biztosan megtörtént már veled is, hogy elment melletted valaki, s felfigyeltél parfümének illatára. Mi tagadás, megtetszett. Aztán bementél egy üzletbe, s hiába kerested, nem találtad meg azt az illatot.

A sokarcú illat:

parfüm, eau de cologne, eau de toilette, testpermet. Mindegyiknek más a hatása, más az alkalmazása.

Parfüm

Elmagyarázták, hogy a legtöményebb, ezért legtartósabb és legerősebb változat a parfüm, ennek legnagyobb az alkoholtartalma. Az illatanyag koncentrációja pedig 15-30% között mozog. Ebből nem is gyártanak sprayt, mert elég egy-egy csöppet használni belőle a fülcimpánkon.

EAU = VÍZ

Sokszor olvastam, mégsem tudtam, hogy az eau vizet jelent.

Eau cologne, eau de toilette

Az eau cologne 60%-ban alkoholt, nevéből következően pedig vizet is tartalmaz. Ennél is gyengébb változat az eau de toilette. Ezt tanácsos a térdhajlatra permetezni, az erek környékére. A testpermetekben nincs alkohol, ezért használata nyárra javasolt. Ápolják a bőrt, nem okoznak allergiás jelenséget, de nem tartós a hatásuk.

Divatos illatok

Amit a nők kedvelnek: gyümölcs, virág, kókusz.

Amire a férfiak vágynak:a citrusfélék frissessége s a kézfejükön használva érik el a megfelelő hatást.

Teszteljünk, szagoljunk, válasszunk, de hogyan?

Ebben az üzletben például kérdeznek. Szeretnének többet megtudni a vevőről, hogy segíthessenek. Ez azért is fontos, mert ma már nem tudnak a bőr-, szem-, hajszín alapján tanácsot adni, hiszen sokszor a látható színek egyike sem azonos az eredetivel. Mire kíváncsiak? Ránk, a belső világunkra, mert a számunkra tökéletes illatot meghatározza értékrendünk, egyéniségünk, sőt gyermekkorunk is. Az illatoknál, akárcsak az ízeknél az első élmények a meghatározók. Az anya, a gyerekkorunkat körbevevő világ illata. Mindez mélyen bevésődött a tudatalattinkba. Lehet, hogy nem tudunk beszélni róla, de amikor megérezzük, biztosan tudjuk, hogy ez az illat a megfelelő. Ennyire azért mégsem egyszerű, mert ízlésvilágunkat befolyásolja jelenlegi környezetünk és a trend is, no meg barátaink véleménye.

Az életkor is meghatározó

A tinik még könnyebben befolyásolhatók, ők a reklámok termékeit keresik, vagy éppen azt, amit a barátnő is használ.

A tudatos 30-as ragaszkodik az elképzeléséhez, és romantikus.

A 40 felettiek a klasszikus illatot, a megszokott márkát keresik, nehezen váltanak új termékre.

Türelem, jó döntést terem.

A helyes választáshoz idő kell, mert az összetevőket, más-más időközben érzékeljük.

Semlegesítés

Ha már annyit szaglásztunk, hogy nem érezzük az illatot, kávéba kell szagolni, ez közömbösít. Azonos jellegű illatból kb. 4 félét tudunk tesztelni. Papírra kifújjuk, ráfújunk egyet, ez felmelegíti a parfümöt, s csak piciket szippantunk. Ne érintsük a papírt az orrunkhoz! A bőrünkön is ki kell próbálni, mert mindenkin más-más lesz az eredmény.


Mire jók a parfümök?

Az irodalom szerint a parfümök tudatalatti vágyakat, érzéseket válthatnak ki bennünk és partnerünkben.

Különféle, alkalomhoz illő parfümjeink használatával:

* sikerre vihetjük üzleti tárgyalásunkat

* nyugtatólag hatnak

* kellemes érzéseket válthat ki munkahelyünkön

* segítenek csábítani

* felkorbácsolják szexuális vágyakat

A parfümök mindenkiben más érzéseket szabadítanak fel. Használhatjuk fegyverként, elérhetjük vele, hogy szimpatikusak legyünk másoknak.

Parfümök használatával megváltoztathatjuk az alaphangulatunkat, de akár a közelünkben lévőkét is.

Fontos, hogy megtaláld azt az illatot, amely leginkább illik az egyéniségedhez. És érdemes használnod ugyanazon illat tusfürdőjét és dezodorát is!


Határtalan illatok

Illat üvegcse

Az emberi test természetes illatának elfedése talán egyidős az emberi kultúrával, ezzel a szándékunkkal talán egyedülállóak vagyunk az élővilágban. Az "illatátalakításra" vagyonokat is képesek vagyunk költeni, a kellemes, jó minőségű illatfelhő státuszszimbólummá vált, a jó megjelenés alapfeltétele lett. A hölgyek szaglóérzéke sokkal fejlettebb, többféle illat megkülönböztetésére képesek, illatmemóriájuk is nagyobb kapacitású a férfiakénál. A kiváló illatemlékezetre születni kell, és ez a képesség állandóan trenírozandó.

A kölnik és a parfümök gyártása csak mennyiségben tér el egymástól, a kölnivizekben legalább 2,5% illatanyag, az illattartósság 4 óra alatt nem csökkenhet 50% alá. A parfümök minimális illatanyag-tartalma 10%, mely 8 óra alatt nem csökkenhet 50% alá. A múlt század végén a legtöményebb illatok voltak a divatosak, ma már a hígabbak.

Az illatosításhoz használt alapanyagokat illóolajoknak nevezzük. Legtöbbjük folyékony állagú, de vannak közöttük gyantaszerű és zsírra emlékeztető, valamint kristályos anyagok is. Szabad levegőn maradék nélkül elpárolognak.

Az illatanyagok, illóolajok lehetnek természetes és mesterséges eredetűek, a szintetikus kémiai ipar ide is betört. A mesterséges illatok olcsóbbak, mint a természetesek, illetve sikerült olyan művi illatokat is előállítani, melyek a természetben nem léteznek.

A parfümőr először kikeresi a kívánt illat gerincét képező alapanyagokat, összeállítja azokból a kompozíciótestet, a bázist. Az elkészült bázist a parfümőr megfelelő, könnyen illó aldehidekkel, argumenolajokkal, az úgynevezett fejillatokkal alakítja üdévé, frissé. Az illat jellegét kisebb mennyiségű illatanyagokkal, nüanszőrökkel módosítja, hangolja ilyen vagy olyan irányba. Ezek után egy kis virágolajjal vagy szintetikummal lekerekíti az illatot. Az illathatás így teljesebb, tökéletesebb, és a különböző alkotórészek nem vehetők ki olyan könnyen. Az édes, émelygős illatot kesernyés, fanyar kontraszt illatanyaggal ellensúlyozza, vagy éppen azzal emeli ki. Végül a megfelelő anyagokkal rögzíti az illatot. A kész illatanyagba mártott papírcsíkról elillanó illatból először a könnyen párolgó fejillatot érezzük meg, utána a bázist és a legvégén a rögzítőanyagot.

Az illatszerek illata természetesen nagyon függ az ember bőrének egyéni illatától. Ezért minden "kész" illatkompozíció mindenkin egy kicsit másképp érvényesül, tehát teljesen egyéni lesz.


Kate Winslet - Lancôme Trésor

Lancome Tresor

A Lancôme parfüm egy lassan feledésbe merült illatot kísérelt meg újjáéleszteni, amikor Kate Winsletet választotta a Lancome Trésor kampányarcának. A meglehetősen nehéz illat kezdett kissé elavulttá válni, kezdett elidősödni, ezzel nem is lenne gond, de a cég vérfrissítésre vágyott, és nem amelett döntöttek, hogy kiadják a parfüm megújult változatát. Hanem inkább kerestek egy igazi 21. századi városi nőt, akivel képes lesz újjáéledni az illat. Ő lett Kate Winslet, aki nagyon illett az illathoz, nem úgy, mint az őt követő Anne Hataway, aki sokak szerint túl fiatal választás volt.


Armani bemutató Milánóban

Armani két oldalán Luis Figo és Andrij Sevcsenko

A Milánói Férfidivat új termékeinek bemutatását futballsztárok segítségével mutatták be az Armani legújabb divatötleteit a férfiak öltözködését illetően. A portugál futtballsztár Luis Figo mellett további olasz labdarúgók, mint például Alex Del Piero, Christian Vieri és Fabio Cannavaro, valamint az ukrán Andrij Sevcsenko, aki Armani kijevi butikjának társtulajdonosa is egyben vettek részt a bemutatón.

A sportolókat főleg Giorgio Armani nehéz báránybőr bundáinak bemutatásakor tapsolta meg a közönség. Könnyű elegancia és sötét színek jellemezték az idei Armani kollekciót, mellőzve a tavalyi bemutató macsós zakóit, amiket most kardigán jellegűek helyettesítettek. Leginkább az acélszürke és a viola színei domináltak a klasszikus fekete mellett.

Az előző évek kihívó stílusát ezúttal egy visszafogottabb váltja fel, eltűntek a borotvált frizurák, és helyettük inkább lobogó fürtökkel jelentkeztek a férfimodellek.


Illatpiramis és felépítése

Az idő múlásával a parfüm illata változik a bőrön, mivel az egyes alkotóelemek rendre elpárolognak. Az illatkompozíció párolgást befolyásoló összetevőit és ezek kibontakozásának sorrendjét rendkívül érzékletes formában szemlélteti az úgynevezett illatpiramis.

E háromsávos ábrázolási módszer kidolgozása William A. Poucher nevéhez fűződik. A 1920-as években kezdték használni azóta a modern parfümgyártás egyik alapja.

Az illatpiramis felépítése:

1. fejillat (pl. citrom, bergamot, borsmenta)

2. szívillat (pl. jázmin, zöldtea)

3. alapillat (pl. cédrusfa, mósusz)

* Fejillatok: a leggyorsabban elpárolgó összetevők. Ezek nyújtják az első benyomást: könnyed, rendkívül illékony aromák, amelyek 5-30 perc alatt elenyésznek, hamar átadják helyüket a kompozíció legfontosabb illatjegyeinek - a szívillatoknak.

* Szívillatok: gyakran ezek már kezdetektől fogva ott lappanganak, azonban 10-30 perc kell nekik ahhoz, hogy valóban kibontakozzanak a bőrön.

Ezek azok az illatjegyek, melyek által az adott parfüm besorolható egy-egy illatcsaládba (virágos, keleties, citrusos, fás, gyümölcsös, ...).

* Alapillat: csak jó pár óra elteltével válik érezhetővé, ugyanis ezek a legnagyobb molekulasúlyú illatanyagok. Lényeges jellemvonásuk, hogy fixáló anyagokként szolgálnak, lelassítják a könnyebb jegyek párolgását és stabilitást kölcsönöznek nekik. Ezek aromája érezhető a legtovább, akár egy teljes napig.


Parfüm: hová? mit? mikor?

Lássuk, hol érvényesül a legjobban a prafüm, és jó helye van-e a fürdőszobában!

Hová permetezzük a parfümöt?

Hölgyek a fül tövébe (a fül mögötti rész zsíros lehet), a csukló belső felére. A könyök és térdhajlatba permetezett parfümmel találunk leginkább célba, hiszen az illat felfelé száll. Férfiak használják nyakon és kézfejen. Permetezés után ne kenjük, dörzsöljük el, mert roncsolódnak az illatmolekulák, összetörik az illat. Parfümöt permetezhetünk a hajunkra is - hatása frissen mosott hajon 24 órán át is megmarad -, sőt, cseppenthetünk belőle fehérneműink kézi mosásakor a mosóvízbe. Ha lakásunkban is szeretnénk érezni kedvenc illatunkat, permetezhetünk belőle a villanykörtére vagy a bútorkárpitra is. Mindezt persze már kellő óvatossággal tegyük.

A nők általában a fürdőszobában tartják parfümjeiket, ugye ott jó helyen van?

A fürdőszoba levegője nedves, párás, ami nem tesz jót a bontott üvegcséknek. Ha lehet inkább szobában, sőt, inkább szekrényben, sötét, hűvös helyen tartsuk. Így használhatók nagyjából három-négy évig. A felbontatlan üveg optimális tárolással természetesen sokkal tovább eltartható.

Létezik-e erotizáló parfüm?

Bizony létezik. Általában azoknak tulajdonítunk erotizáló erőt, amelyek pézsmás, ámbrás illatokat rejtenek. A pézsmás összetevő egy ázsiai szarvasféle nemi mirigyének váladéka, illatának a párzási időszakban van nagy szerepe. Az ámra az ámbráscet megkövesedett béltartalma, mely a tenger vizén lebeg, úgy halásszák le. Az ámbra ősi összetevő, az illatok bázisa, a parümöket ez teszi igazán tartóssá.

Ugyanakkor persze egy vonzó személy kellemes illata erotikus hatású, függetlenül attól, milyen parfümöt is használ. Általában a nehéz, meleg parfümök ébresztenek vágyat, keltik a közelség, az intimitás, a vágy érzését.

Hogyan állapíthatjuk meg, hogy egy parfüm megromlott?

Ha látványosan elszíneződött vagy besűrűsödött, ha kupakjánál elgyantásodott, és kinyitáskor savanykás szag érződik, a parfüm már nem kifogástalan.

Miért nem érezzük egy idő után saját parfümünket?

Nos, az orr hamar elfárad. Azért vigyázat! Ha mi nem is, környezetünk azért érzi az illatot!

Léteznek szabályok arra, hogy mikor milyen parfümöt használjunk?

Egy parfümnek soha nem szabad a környezetet uralnia. A kevesebb és finomabb mindig illőbb. Minél hivatalosabb az alkalom vagy a környezet, annál könnyebbnek, kevésbé feltűnőnek kell lennie a parfümnek. Nappal a könnyebb illatok az ideálisak. Meleg évszakokban az eredeti, friss, pezsgő, virágos jellegűek, télen a nehezebb illatok ajánlottak. Aranyszabály mégsincs: mindenkinek a saját ízlése, hangulata diktálja illatgardróbjának összeállítását. A tavasz nagy divatja lesz a gyümolcsös illatok: mangó, feketeribilzi, barack összetevők a trendiek.


A férfiak bukéja

Kézzel arcra

Az elmúlt évtizedekben túlnyomórészt nők vásároltak a férfiak számára illatokat. Manapság viszont egyre több férfi változott meg a parfümvásárlást illetően, és ma inkább az a jellemzőbb, hogy saját maga dönt a választásáról. Ezért nem árt tudni az alapvető szabályokat.

Legenyhébb az illatkoncentráció a tusfürdőkben, a testápolókban, a dezodorokban és testpúderekben található. Ennél sokkal magasabb a koncentráció az after shave balzsamokban, illetve az after shavekben. A balzsamok a frissen borotvált bőr ápolják, a hagyományos after shavek pedig a kis sérülések gyógyulását, és a bőr fertőtlenítését segítik elő.

A férfiak közül sokan a kezüket fújják be, dörzsölik össze és így viszik fel az illatot az arcra és a nyakra. Ezután minden kézfogáskor képesek olyan illatot adni amely az emberekből rendszerint elutasítást vált ki.

A legerősebb illatkoncentráció a parfümökben található melyekből néhány csepp is elegendő a kellő illatkoncentráció eléréséhez. A gyengébb összetételű termékeket bárhová felspriccelhetjük, míg a parfümöt csak egy bizonyos testpontra javasolt fújni. Az arcon csak after shave legyen, az összes többi illatkoncentráció túl erőteljes az érzékeny bőr számára.

Ajándék parfüm vásárlásánál fontos tisztában lennünk azzal, hogy milyen típus, karakter az, akinek vásárolni szeretnénk. Modern, kalandvágyó, dinamikus férfihoz ciprusillatok illenek. A szenvedélyes, érzéki, csábító férfiakhoz a fűszeres parfümök passzolnak. Az aktív, tevékeny életet élő, sportos és markáns férfiak egyéniségével pedig a fás illatok harmonizálnak.


Sexy Darling - Új, csábító illat Kylie Minogue-tól

Kylie Minogue Sexy Darling

Kylie nagyon sokoldalú - akár rock énekesnő, vagy a pop hercegnője, vagy akár csak egy lány a szomszédból - amiért mindenki a legjobban csodálja, az a belőle áradó ellenállhatatlan szépség és vonzerő. Ennek a kivételes csáberőnek az esszenciáját zártuk a Sexy Darling parfümbe.

A parfüm üvegében, nem más, mint egy virágos-fás, kísértésbe vivő és rabul ejtő illat rejtőzik.

A Sexy Darling érzékisége a piros rózsa és az egzotikus "belle de nuit" virág köré épül, amelyet még tovább fokoz egy csipetnyi hozzáadott lédús körte jegy. A különleges összetevőket a szantálfa és pézsma elegyíti egy egyedülálló, pompás illattá, amely tökéletes megtestesítője Kylie ragyogóan szexi, nőies személyiségének.

Kylie szorosan együttműködött a Coty-val a Sexy Darling kifejlesztésében. Az ő szavaival kifejezve: "Határozottan hiszem, hogy az, hogy mennyire vagy szexi, nagymértékben függ a lelkiállpotodtól. Az önbecsülés és a belső szépség sugárzik az emberekből, és ez ellenállhatatlanná teszi őket. A Sexy Darling-gal pontosan ezt akartam kifejezni. Napjaink szexi, magabiztos nőinek alkottam ezt az illatot, akik szenvedélyesek, játékosak... de csábítóak és érzékiek is egyben. Nagyon izgalmasnak találom a virágos és fás jegyek elegyítését, amely egy gazdag kifinomult illatot eredményezett, amely tökeletesen megfelel a Sexy Darling névnek."

Az elegáns üvege különleges hatást kölcsönöz a parfümnek így a Sexy Darling üveg minden öltöző asztalka kötelező, stílusos eleme lesz. A fekete és sötétvörös színkombináció a Sexy Darling logóval díszítve legalább olyan csábító, mint a benne rejlő illat. A kartondobozon visszaköszön az üveg mélyvörös színe, a csillogó holografikus hatás és Kylie védjegye a fekete "K" betű mind az érzékiségre és a csábításra utal.

A Sexy Darling parfüm egy csábító virágos-fás illat.


Katie parfümje

Katie

Katie Price is útjára indította új parfümjét, amely a Besotted névre hallgat és amelyet 2008 szeptember 25.- én mutattak be Londonban a Paper Clubnál. Katie mostanság kezdett bele ebbe a dologba amely a adivatot és az ehhez kapcsolódó dolgokat illeti. Ez nála a lovas ruházata indításával terjed leginkább azon a héten, de még mindig úgy véli, hogy az idő eloszlatja azokat a szóbeszédeket amelyek körülötte keringenek. A megjelenése alatt GMTV-n szembenézett súlyát érintő kérdésekkel is.

A dolgok nem néznek ki úgy, mintha hamarjában megnyugodnának, bár a kijelentések erről árulkodnak.


Dolce & Gabbana parfümfelhő férfiaknak

parfüm

Matthew McConaughey nem fél megmutatni, hogy férfiak és nők számára egyaránt a divatos parfüm fontos elem a megjelenés szempontjából.

Az elegáns és egyben klasszikus darabokról elhíresült tervezőpáros, Dolce és Gabbana tavaly léptek elő legújabb alkotásukkal.

Az új illat arca Matthew McConaughey lett, aki a kritikusok kezdeti ellenszenve ellenére tökéletesen testesíti meg a D&G életérzést a reklámfilmben. McConaughey elismert hollywoodi színész és egyben a Világ legszexisebb férfija cím büszke tulajdonosa is, aki a D&G szerint a lehető legjobb választás volt, mivel remekül közvetíti az illat és a reklámkampány üzenetét a közönségnek.

Korai tesztelők leírása szerint a férfias kölni egy fűszeres, enyhén gyümölcsös illat, a dohány és a fa aromájának árnyalataival.


Mit tud a Light Blue, hogy még 2020-ban is a legkedveltebb parfümök egyike?

Light Blue

A Dolce & Gabbana Light Blue EDT parfümje megjelenése óta töretlen sikert arat. De mi lehet a titka folyamatos népszerűségének?

A Dolce & Gabbana Light Blue Eau de Toilette illatával már az első megszagolás után hirtelen a friss szellővel és forró homokkal teli szicíliai tengerparton találjuk magunkat. Összetéveszthetetlenül felismerni benne a sziporkázó nyári éjszakák ígéretét is.

Az olasz Dolce & Gabbana divatház által 2001-ben jelent meg a piacon a Light Blue parfümcsalád, azóta számos szakmai díj mellett a közönség szeretetét és ragaszkodását is elnyerte. A parfüm elkészítésére Olivier Cresp francia parfümőrt kérték fel, aki 2 évig dolgozott a fejlesztésen. Oliviert a parfüm elkészítésében döntően Szicília különleges világa inspirálta.

Az Eau de Toilette egyik fő összetevője a szicíliai cédrus, melynek aromája a teljes illatkompozíciót áthatja. Ezt a fejillatban az alma sziporkázó jegyei és a finom gyöngyvirág kísérik. Szívillatában dekadens jázminból és finom fehér rózsából kötött virágcsokor rejtőzik, melyet a bambusz üdesége élénkít. Végül az alapban a citromfa aromás jegyeit állati eredetű pézsma és érzéki ámbrás akkordok járják át.

A parfüm megjelenése óta további változatokkal színesedett a parfümcsalád, melyeket varázslatos olasz tengerparti életérzésről neveztek el, úgymint Dreaming in Portofino, Discover Vulcano, Sunset in Salina, Beauty of Capri, Love in Capri, Escape to Panarea, Dreaming in Portofino.

2020-ban webáruházunkban a Light Blue Eau de Toilette a legkedveltebb parfüm volt, és gyanítjuk, hogy népszerűsége a következő években is megmarad.

A Dolce & Gabbana Light Blue parfümöket itt találod áruházunkban.


Fogyasztó parfüm illatok

Goldenglób átadón

Elképzelhető, hogy hamarosan olyan parfümök jelennek meg az illatszerboltokban, amelyek nemcsak illatosabbá, de vékonyabbá is teszik a hölgyeket. A kozmetikai cikkeket gyártó Shiseido Company kutatói felfedezték, hogy az emberi agy bizonyos illatok hatására az egyes szerveket zsírégetésre "veszi rá", készteti.

A japán óriáscég kutatói szerint a fogyáshoz különösen hatásos a grapefruit, a bors, az édeskömény valamint a tárkony illata.

A tesztek során húsz hölgy egy hónapon keresztül használta az illatos testápolót, és átlagosan 1,1 kilogrammot veszítettek önsúlyukból. A vállalat szeretné titokban tartani a súlycsökkentő illatok receptjét és összetételét, ezért mindössze csak annyit árult el, hogy a felfedezésük az UCP (uncoupling protein, magyarul szétkapcsoló fehérje) elméletén alapul.


Parfümtrükkök

Bármelyik fajtát is választod, érdemes odafigyelned a mennyiségre, s persze arra is, hogy a megfelelő helyekre fújd a parfümöt. Azt már mindenki tudja, hogy bőrünk a fülünk alatt, a csuklón valamint a könyék-és térdhajlatban a legvékonyabb és a legmelegebb. Utóbbiakra azonban csak akkor permetezz erős illatszert, ha szó szerinti illatfelhőben szeretnél úszni egész nap. Az illatok ráadásul nagyon csalókák, orrunk hamar megszokja őket, s egy idő után alig érzed, hogy egyáltalán fújtál magadra valamit. De ne gondold azt, hogy keveset használtál belőle! Hidd el, mások érezni fogják.

A másik alapszabály pedig az, hogy napra semmiképpen sem szabad parfümmel befújva menned, mert foltosodhat a bőröd. Nem is beszélve arról, hogy a legtöbb napozótej és -krém tartalmaz valamilyen illatanyagot, a kettőt pedig nem szerencsés elegyíteni.


Gwyneth Paltrow - Estée Lauder Pleasures

Esteé Lauder Pleasures

A megszokotthoz képest egy új, egy teljesen más hangulatú kép tárul elénk, és egy sokkal könnyedebb parfüm. Jól belegondolva e mellé a parfüm illat mellé egyáltalán nem illene egy kezdő kampányarc, ezért Gwyneth Paltrow elképzelés szerint a lehető legjobb választás volt. Ő bizonyult a legmegfelelőbbnek, és így a márka már évek óta "kisajátította" a színésznőt, akinek a két gyerek és az elmúlt évek kimondottan jót tettek. A természetes szépség és a virágos, könnyű illat, jó páros.


Carla Bruni - Givenchy Ysatis

Givenchy Ysatis

A kilencvenes évek egyik talán méltán legszebb reklámja a Givenchy Ysatis parfüm reklám plakátja volt. Ezt mostanra a Sárközynéként ismert Carla Bruninak köszönhetjük. A Chanel No.5-hoz hasonlóan ez az illat is egy kellően elegáns társat érdemel, egy fiatal, lendületes modell nem igazán mutatna jól a klasszikus és meglehetősen nehéz illatú parfüm mellett. Az illat elképzelhető, hogy sokaknak megszokottá vált, de a plakátot annál inkább kedvelték, és valószínűleg a Givenchynél is. Főleg mert azóta sem nem készült újabb Ysatis parfüm-plakát.


BOLDOG, KIEGYENSÚLYOZOTT HÉTKÖZNAPOK? LEHETSÉGES! ÉLETSZÉPÍTŐ TIPPJEINK :)

Az élet szép

1.Találd meg a stresszoldó hobbidat!

Találd meg a módját, hogy a felgyülemlett többlet energiádat ki tudd adni magadból. Lehet akár délutáni foci a barátokkal, callanetics torna, vagy akár egy nagy futás a szigeten.

2.Ne akarj megfelelni mindenkinek!

Ha meg akarsz felelni mindenkinek, akkor csak egy emberrel tolsz ki: saját magaddal. Ne akard lerombolni az önbecsülésed azzal, hogy hallgatsz másokra. És ne engedd el az önbecsülésed. A pohár félig tele van! Ha máshogy látod, akkor lépj egy lépést hátra, és indítsd újra a rendszert!

3. Fogadd el a váratlan helyzeteket!

Na ez egy pont, ami számomra is nehézséget okoz. Általában szeretem megszervezni az életemet, a napomat. Ha valami váratlan dolog történik, leblokkolok. Pedig a meglepő események akár még jól is sülhetnek el. Próbálj meg spontán lenni. Az élet így sokkal élvezetesebb lesz!

4. Dobd ki, amire nincs szükséged

A legtöbbünk, amikor párkapcsolatban él, gyűjtöget: az első mozijegy, az első szál rózsa megszárítva, vagy egy kabalamaci, amit Valentin-napra kaptál... De ha elmúlt és a múlt fáj, rossz érzéssel tölt el, dobd ki! Azzal, hogy megválsz tőle, az agyad is felfogja, hogy vége, és lelked is felszabadul. :)

5. A reggeli kávéd helyett innentől igyál langyos citromos vizet!

A citromos víz erősíti az immunrendszert, felfrissít, beindítja az emésztést és ragyogóvá teszi a bőrt. Nemcsak fizikailag, de mentálisan és lelkileg is beindítja a napodat.

6. Ne a rosszra koncentrálj!

Mindenkivel előfordulnak negatív dolgok, amin aztán egész nap ezen pörög, hogy ez most miért történt meg vele. DE ÁLLJ! Nem jó, ha ezen lovagolunk. Ezzel azt erősítjük magunkban, hogy ez milyen fontos dolog számunkra... Amikor valami rossz történik, próbálj meg helyette valami jó dologra koncentrálni! Ami neked örömet okoz!

7. Menj el szórakozni, amikor csak tudsz

Nem azt mondom, hogy bulizz és idd le magad minden áldott este. Hanem arra akarom felhívni a figyelmedet, hogy ne ülj állandóan a számítógép/tablet/okostelefon előtt. Ne a virtuális térben bóklássz, inkább mozdulj ki a barátaiddal. Hidd el, a való világ sokkal színesebb, élvezetesebb és szeretet-teljesebb, mint a virtuális tér.

8. Változtasd meg az étrended

Ne mindig ugyanazokat az ételeket fogyaszd. Próbálj meg variálni. Például, amikor hazafelé tartasz és vacsorát vásárolsz, menj másik pékségbe/étterembe. Kóstolgass minél többféle ételt. Ízlelgesd. Ha az ételek ízét jobban érzed, a világot is színesebbnek fogod látni!

9. Tartsd a kapcsolatot a barátaiddal

Sose feledd azokat, akik melletted álltak a nehéz időkben. Vagy akikkel már akár gyermekkorod óta kapcsolatban állsz. Ők az életed részei, mindent tudnak rólad és mégis szeretnék! A szilárd barátság nyugalmat és biztonságot ad.

10. Olvass minden nap!

Az olvasás, a tanulás remek kikapcsolódás. Ugyanakkor az önfejlesztés a hosszú, egészséges élet titka. A tanulás során pedig sok új, érdekes, azért valamennyire hozzánk hasonló emberrel ismerkedhetünk meg. A tanulás az agyunkat is trenírozza, frissebbé, nyitottabbá válunk.

Ha egy kicsit is hozzájárultunk a boldogságodhoz, már megérte! :D


Parfümöt venni művészet!

kép

At illatok személyiségünket tükrözik. A parfümök minden bőrtípuson és felületen más - és más illatot kölcsönöznek a viselőjének. Ennek kémiai magyarázata van, de érdekes dolog ugyanakkor. Az illatanygak összekeveredik az azt viselő testszagával és illatával. Ezért igaz az, hogy elég egy kismennyiségű parfümöt tennünk a kezünkre vékonyan, ahhoz hogy elérjük a kívánt hatást. Csuklónkon pedig vékony a bőrfelület, így egyből azt is megtapasztalhatjuk, hogy irritálja-e bőrünket az adott parfüm koncentrációja vagy pedig nem illetve arról is egyből meggyőződhetün, hogy kellemes illatú-e vagy sem. Ezért fontos, hogy ne csak az üveget vagy az illat mintájú lapocskát szagoljuk meg a vásárlásnál. Érdemes kitapasztalnunk ízlésünket. Ha ez sikerült és be tudjuk magunkat sorolni kategória szerint, akkor sokkal könnyebben megtalálhatjuk a számunkra legmegfelelőbb parfümöt. Fontos, hogy 3-4 minta után már ne próbálkozzunk, jöjjünk vissza inkább másnap, mert ha keverednek az illatok akkor később rosszul járhatunk.


100 legendás parfüm

parfümök

Amikor a tüzet csiholni próbáló ősember rájött, hogy bizonyos fák égő gyantája megízesíti ételeit, és kellemes, különleges illatot áraszt, kezdetét vette a parfümök története. Azt gondolták, hogy az ég felé terjedő, illatos aromák és illatok csillapítják az istenek haragját, és magasztalják hatalmukat. A parfüm szent dolog volt, csak később vált kiválósággá és a világi csábítás eszközévé. Hamarosan a testi tökéletesség, a szépítkezés, a csábítás legbiztosabb fegyverének tekintették. A halhatatlan és maradandó illatok mára a luxusipar káprázatos ékességeivé váltak. Mai életünkben minden egyes parfümnek megvan a saját megjelenése és stílusa. Tudatos és sokat jelentő a névválasztás, a szín, a formamegjelenés, és maga az image-kampány, melyet sok esetben egy divatdiktátor, vagy egy híres színésznő, színész neve fémjelez.


Celine Dion Sensational Moment

Celine Dion Sensational Moment

A Coty Beauty 2008 őszén egy ragyogó új illatú parfümmel bővíti a Celine Dion illatcsaládot. Ez az új illat, a Celine Dion Sensational Moment, amely a kollekció korábbi illataihoz hasonlóan annak a Celine-ből áradó szenvedélynek a megtestesülése, amelyet a szerelemért, a zenéért és magáért az életért érez.

Maga a parfüm egy vonzó, nőies illat, megbolondítva egy kis eleganciával, amely minden nőnek sajátja.

A Sensational Moment a csábítása magához ragadó, a káprázatos illata a ragyogó mandarin, a rózsaszín grapefruit virág és a zamatos málna jegyeivel alkotja meg a különleges parfümöt. A szívillat a rózsaszín bazsarózsa, a kókusz orcidea és a buja frézia kísértő egyvelege, egy csipetnyi gyömbérliliommal. Az illatot a fehér ámbra és a pézsma jegyek alkotják, melyek között a finom egyensúlyt a mogyoró meleg tónusai alkotják meg.

A parfüm doboza és üvege hű maradt a Sensational illat design-jához, a színkódolás viszont megváltozott, az arany különböző árnyalatainak feketével történő kombinálása egy gazdag, érzéki külsőt eredményez. A dobozon megjelenő csiszolt gyémántot idéző formák a Celine Dion Sensational Moment megnevezésre irányítják a figyelmet.

 

 

Armani megszerezte magának Beyoncét

Piacra dobta legújabb illatát Beyoncével együttműködve az Emporio Armani. A Diamonds névre keresztelt parfümöt az amerikai énekesnő New York-i koncertjén mutatta be hivatalosan is a Madison Square Gardenben, ahol a rajongóknak ingyen mintákat is osztogattak.

A koncert alatt a tömegben összesen 20 parfümnagykövet osztogatott termékmintákat az amerikai díva és az olasz luxusbrand együttműködéséből született parfümből.

Az új kreáció főbb összetevői a következők lesznek: rózsa, cédrusfa, borostyánkőből kivont aroma, amelyek segítségével az alkotók teljesen újszerű illatként szeretnének feltűnni a piacon. Az üvegcse külsejében is a drágakövekre emlékeztet.
Érdeklődöm a parfüm iránt.

A 25 éves Beyoncé Knowlesnak nem ez az első nagy alakítása, vagy legalábbis szerepvállalása a kozmetikumok világában. Az ő nevéhez kapcsolódik a Tommy Hilfiger True Star Gold megjelenése a parfümpiacon, valamint a L'Oreal Studio Line vonalának és a Feria hajápoló termékek reklámozása is.



Christina Aguilera saját parfümöt dob piacra

Christina Aguilera a Procter & Gamble céggel összefogva egy új parfümmel jelentkezik, amelynek a neve Simply Christina Aguilera lesz. Az új illatot idén ősszel kezdik el világszerte forgalmazni, a "Néha mindössze ennyit kell viselned" reklámszlogennel. A parfümöt egy Aguilera-sziluettel díszített ívelt üvegcsében árulják majd. Az énekesnő egyébként egy komplett illatcsaládban gondolkodik, ennek lesz első tagja a Simply Christina Aguilera.

Az Ain't No Other Man előadója ebben a bizniszben is külön figyelmet szentel a külsőségeknek: parfümjét különlegesen elegáns fekete üvegben dobja majd piacra. A Simply Christina Aguilera először Amerikában kerül a boltok polcaira, utána Angliában és Franciaországban is elkezdik forgalmazni.
Érdeklődöm a parfüm iránt.



Fogyáshoz különösen hatásos a grapefuit illata

A japán óriáscég kutatói szerint fogyáshoz különösen hatásos a grapefruit, a bors, az édeskömény és a tárkony illata.

A Shiseido szóvivője kifejtette, hogy a termék - grapefruit vagy bors illatban - már márciusban a japán boltok polcaira kerülhet, de a termék árát egyelőre nem kívánta elárulni. A tesztek során húsz hölgy egy hónapon keresztül használta az illatos testápolót, és átlagosan 1,1 kilogrammot veszítettek súlyukból. A vállalat szeretné titokban tartani a súlycsökkento illatok receptjét, mindössze annyit árult el, hogy a felfedezésük az UCP (uncoupling protein, magyarul szétkapcsoló fehérje) elméletén alapul. (Ananova)

Grapefruit illatjegy: Be Delicious - DKNY, Dune - Christian Dior; Valentino V - Valentino



15 szépség-tipp

Hogyan hűsítsük magunkat a kánikulában?

1. Sima ügy

Az izzadást fokozza a hónaljszőrzet, ezért a legjobb, ha a reggeli vagy esti zuhanyozás közben nedves borotvával vagy más szőrtelenítővel eltávolítjuk. Használjunk izzadásgátló dezodort, az erőteljesebben verejtékezőknek találták ki az antiperspirant dezodorokat, melyek alumíniumsót tartalmaznak. Ezek az izzadságmirigyek kijáratait összehúzzák, így hatvan százalékkal csökkenthetik az izzadást.

2. Pulzushűtő

Napközben az irodában könnyen felfrissülhetünk, ha teleengedjük hideg vízzel a mosdókagylót, és egy percre megmártjuk benne a csuklónkat. Az is jó megoldás, ha hideg folyó víz alá tartjuk kacsóinkat, ez ugyanis nyomban hűti testünket, és kitisztítja gondolatainkat.

3. Permetezzünk!

Az arcunk a meleg levegő, a napfény és a légkondicionáló miatt gyorsabban kiszárad, és hamarabb jelenhetnek meg rajta a ráncok. Ezért legyen a táskánkban ásványvízpermet, amelynek finom vízcseppjei olyanok, mint a sivatagban a zápor - bőrünk nyomban magába szippantja a nedvességet. Az ásványvízpermetet a sminkelt arcra is ráfújhatjuk.

4. Meleg tusolás

A hideg-meleg váltózuhany, vagy az egész testen hideg vízzel történő tusolás ugyan egészséges, de a forróságban még erősebb verejtékezésre ösztönöz. Ezért válasszuk a langyos vizet, és még jobb, ha mentolos tusfürdővel kombináljuk a tisztálkodást. A mentol aromái élénkítik a lelket, hűtik, és órákon keresztül frissen tartják a testet.

5. Kézfrissítő

Akinek a tenyere izzad, hideg vízzel öblítse le, majd törölje szárazra, és laza arcpúdert szórjon rá, így akadályozhatja meg a kellemetlen hatású, nyirkos kézfogást. 

6. Lábfürdő

Tökéletesen felfrissít és a püffedtséget is felszámolja a jégkockás-sós-citromos lábfürdő. A bőr kiszáradása ellen alapos krémezéssel védekezhetünk, napközben pedig próbáljuk meg gyakrabban felpolcolni futóműveinket!

7. Belső "nedvesítés"

Kétmillió verejtékmirigy dolgozik azon, hogy a nagy melegben lehűtse a testet, és eközben négyliternyi nedvességet párologtat el, tehát az utántöltés elengedhetetlen. De nem mindegy, mit iszunk! A legtökéletesebb szomjoltó a szénsavmentes ásványvíz, a zöld tea és a frissen facsart gyümölcslevek. Ezek nemcsak megszüntetik a szomjúságot, hanem nyugtatóan hatnak a vérkeringésre, de csak akkor, ha nem jéghidegen kortyoljuk.

8. Illatfelhő

A nehéz, keleties, fűszeres illatok nyáron nem ajánlottak, mert fokozzák a melegérzetet, és töménységük miatt a verejtékkel keveredve még a légzést is nehézzé teszik. Fújjunk inkább magunkra könnyű, nyári illatokat, testpermeteket, vagy energizáló illatokat! Ezek az illatok, melyek leginkább egy hideg, érett, illatos, lédús gyümölcsre emlékeztetnek, harmatos érzést kölcsönöz testnek, léleknek egyaránt.

9. Smink nélkül

Ha a kozmetikai törlőkendőt a hűtőszekrényben tároljuk, akkor pillanatok alatt felfrissíthetjük arcunkat. Ehhez azonban ne sminkeljünk! Festékek helyett használjunk inkább önbarnítót, amely tartós marad, és szép, sugárzó színt kölcsönöz!

10. Szellős lábbelik

Ne nyomorgassuk lábainkat zárt, szűk cipőkben vagy papucsokban egész nap! Inkább hordjunk könnyű, szellős szandált, és ne feledkezzünk meg arról, hogy lábunk ápolt, lábkörmeink szépen lakkozottak, sarkunk pedig bőrkeményedéstől mentes legyen!

11. Hajat fel!

Akinek hosszú vagy félhosszú a haja, az tűzze fel a frizuráját, mert a nyakába lógó tincsek verejtékezésre ingerlik a testet és a fejbőrt egyaránt. Akkor vagyunk divatosak, ha nem szabályosan tűzzük fel a hajunkat, hanem néhány tincset rakoncátlanul szabadon hagyunk. Aki azt szeretné, hogy a homloka is szellőzzön, ne keletkezzenek rajta mitesszerek, az készítsen oldalválasztékot, és zselézze hátra a frufruját!

12. Csillogásmentesen

A bőrnek nyáron sokkal jobb az oxigénellátása, mint más évszakokban, viszont a faggyúmirigyeket a meleg, a pára és a napsugarak többlettermelésre késztetik. Ezért gyorsan átfényesedik az arc, és az embernek olyan érzése támad napközben, mintha a homloka, az orra és az álla zsírban fürdene. Tartsunk magunknál olajfelszívó lapocskát, amely azonnal magába szippantja az izzadsággal kevert felesleges bőrzsírt, és mattá változtatja az arcot. A lapocskák különlegessége, hogy a sminket változatlanul hagyják, nem kell utána se púderezni, sem egyéb javítást végezni.

13. Tápláló testápoló

A nagy melegben nem vágyunk testápoló tejek és krémek után, mert olyan érzésünk támad, mintha azok fokoznák az izzadást. A bőrnek azonban most is szüksége van tápanyagokra és nedvességre, különben kiszárad. Ezért válasszuk a spray formájú termékeket, amelyektől a bőr nem lesz ragadós, bársonyosságából és feszességéből viszont nem veszít!

14. Tiszta szemkörnyék

A zsírmentes zselék jól hidratálják az érzékeny szemkörnyéket, és még izzadáskor sem kerülnek a szembe. Ellentétben a szemránckrémekkel, melyek csillognak, és akár le is folyhatnak. Ha feldagad a szemünk, használjunk olyan szemkontúr-párnácskákat, amelyet tíz perc alatt eloszlatják az ödémákat.

15. Fűszerek nélkül

Ha nem akarunk feleslegesen izzadni, akkor ne együnk nehéz ételeket, amelyek megterhelők a vérkeringés számára! Ugyanígy az erős, csípős fűszerek, a kávé vagy az alkohol hatására is jobban elkezdünk verejtékezni. Ezért ezeket csak mértékletesen fogyasszuk!

 

A parfüm neve: Bvlgary, Rose Essentielle

Ez a sugárzóan modern illat kifejezi a Rose Essentielle szellemét, az élet minden pillanatát élvező fiatal nőnek készült. Kifinomult és törékeny aromák szimfóniája. Az élénk Bergamot harmonizálva a pikáns narancs virággal feltárja a parfüm ragyogó karakterét. Csak ezután lesz hangsúlyos a Török és a Prelud rózsa kombinációja. A szívjegy tökéletesen illeszkedik a Jázmin Sambac kifinomultságával. Az utolsó összetevő a Musk, feleleveníti az illat ártatlan érzékiségét. Az üveg és a csomagolás visszaidézi az arany és a halvány rózsaszín váltakozásával az illat kifinomult tisztaságát.

A parfüm neve: DKNY, Gold

Egy új, érzéki illat, melyet a nők kisugárzása ihletett. Erőteljes és csábító, felfegyverzi és lángra lobbantja viselőjét. Megragadja a nő belső szépségét, kisugárzása ellenállhatatlan azok számára, akik közel kerülnek hozzá. Szívjegyében a tervező, Donna Karan, két kedvenc illatjegye fonódik össze. Elsőként a fehér Casablanca liliom lebilincselő nőiessége bontakozik ki, melyet a folyékony borostyán érzéki mélysége és tüze tesz hangsúlyossá.

A parfüm neve: Lancome, Miracle Forever

Magabiztos, független, elegáns...
A magabiztos, független, elegáns nő illata, aki pezsgő nagyvilági életet él. A Miracle Forever frissességét a csillagánizs és a fekete ribizli, nőiességét a vanília és a cédrus, ellenállhatatlanságát a mandulavirág nektárja adják.

A parfüm neve: Kenzo, Amour

Ázsia csodálatos illatai...
Az illat, melyet Ázsia csodálatos illatai ihlettek. Cseresznyevirág, a rizs és a fehér tea lágy akkordjaira a frangipani felel. Az illat szívében érzéki jegyek - thanakafa, vanília és pézsma - sorakoznak.

A parfüm neve: Guerlain, Insolence

Szemtelen, modern, fiatalos...
Szemtelen, modern, fiatalos illat. Különleges illatelemekből - mint az ibolya és málna, a narancsvirág és írisz vagy tonkabab és gyanta - a merész nőnek. Az illat arca Hilary Swank Oscar-díjas színésznő, aki ismét új arcát mutatja meg nekünk.

A parfüm neve: Cacharel, Noa Perle

Modern istennő...
Mályvaszínben csillog a Noa Perle a Cachareltől. A rózsabors, kamkvat, frézia, narancs- és mogyoróvirág illatával a modern szerelem istennőinek.

A parfüm neve: Nina Ricci, Nina

Romantikus, kifinomult...
Romantikus és kifinomultan nőies "elixír" virágos-gyümölcsös illattal, mágikus vonzerővel. Friss citrom és lime keveredik az alma édes illatával, majd a százszorszép bontogatja szirmait; végül az almafa és cédrus fás jegyei és a pézsma teljesedik ki.

A parfüm neve: Lacoste, Inspiration

Kacér, szabad, spontán...
Orientális-virágos illat a kacér, szabad, spontán nőnek. A szilva gyümölcsös illata és csipetnyi rózsabors nyitja az Inspirationt, majd az érzéki virágillatot a gyöngyvirág lágyítja. Az illat melegségét a vanília és a fás jegyek adják, a púderes akkord bársonyosságot csempész az optimista kreációba.

A parfüm neve: Escada, Into the blue

Boldogságelixír...
A nőnek, aki megtalálja a boldogságot a mindennapokban, és nem engedi el többé. A parfüm, amely a virágillat-árnyalataival a pillanat átélésére tanít.

Parfüm márkák, parfümök on-line vásárlása. Kenzo, Dolce Gabana, Calvin Klein parfümök, Mexx parfüm >>

Copyright © 2006-2007. Parfümexpress.hu. Az oldal másolása, hasonló szerkezetű website készítését szerzői jog védi!
Parfümkeresés a Google segítségével