Parfümkereskedés: parfümök és parfümmárkák nagy választékban. A parfüm webáruházunkban a parfümgyártókról további információkat tudhat meg a parfümökről.
Törzsvásárlóinkat nagy becsben tartjuk, ezért kedvezőbb árakat és
különleges szolgáltatásokat biztosítunk számukra.
A kedvezőbb árak megjelenítéséhez lépj be a megújult törzsvásárlói profilodba
vagy kérj telefonos segítséget.
A belépéshez korábbi - vásárlásodnál használt - email címedre elküldtük új törzsvásárlói jelszavad december 30. és január 1. között.
Ezzel belépve az új törzsvásárlói felületre a kedvezményes áraidat fogod látni.
"A megrendelt parfümöket megkaptam a megrendeléstől számítva három napon belül postai úton, amit ezúton köszönök. Sok utánjárástól sikerült megmenekülnöm..."
Givenchyt személyes - sajnos szomorú - emlékek kötik Magyarországhoz, ugyanis fiatalkori jó-barátja, Jean Pierre Pedrazzini 1956-ban a Paris Match fotóriportereként tudósított a forradalomról, mikor halálos lövést kapott. Hazaszállítása után már nem tudták megmenteni az életét. Givenchy akkortájt fogadta meg, hogy egyszer ellátogat abba az országba, ahol elveszítette barátját.
Majdnem ötven év eltelte után beváltotta ígéretét. Ittjártakor méltatta a magyar csipke és a hímzés művészi színvonalát, mely - véleménye szerint - a 20. századi francia divatot is megihlette.
"Budapest a második világháborúig híres volt eleganciájáról. Az utóbbi évtizedek mindezt eltörölték. Ezért egy olyan kiállítás, mely az ötvenes évektől a kilencvenes évekig átfogóan bemutatja a divat alakulását, egy kicsit üzenetet is hordoz a nagyvilág felé, hogy Budapestet újra számon kell tartani az európai nagyvárosok között!" - nyilatkozta Givenchy.
Audrey Hepburn élete végéig viselte az elegancia és az egyszerűség megtestesítőjeként ismertté vált Hubert de Givenchy ruhakölteményeit. A Sabrina című filmben megálmodott ruha 1955-ben Oscar-díjat nyert a Legjobb Kosztüm kategóriájában. Híres kliensei közé tartozott még Grace Kelly, Jackie Kennedy, Greta Garbo, Maria Callas, Lauren Bacall, Elisa-beth Taylor, Sophia Loren, Ingrid Bergmann és Jane Fonda is. Számos francia és nemzetközi tervezői díj tulajdonosa; üzletei Buenos Airestől Rómáig, Zürichtől Tokióig a mai napig virágzóak, sőt a hatvanas évek elejére kialakult jellegzetesen elegáns, ünnepélyes Givenchy-stílus utat tört az avantgarde trendekbe is, bebizonyítva, hogy erős, maradandó tartóoszlopává vált az európai, sőt az egész világ divat-áramlatának.
A Givenchy-világ
Ruháit az exkluzivitás, az elegancia és mégis az egyszerűség jellemezi mind az anyagok kiválasztásában, mind a kivitelezésben. A tervezéstől a szabászatig, a divatbemutatóitól kezdve az illatkreációjáig a művészi ihletettség és rendkívül kifinomult ízlésvilág tükröződik alkotásaiban. Igen, tudatosan az alkotás szót kell említenünk, mert Givenchy a maga nemében művészi színvonalra emelte a tervezést és a szabászatot. Idegenkedett mindentől, ami profán, ami tucat; távol tartotta magát az "egyen" módiktól, melyek uniformizálni akarták az öltözködést. A Haute Couture élvonalának úttörőjeként már első bemutatóján, amit 1952-ben tartott meg, megnyitva ezzel saját szalonját Párizsban a rue Alfred de Vigny 8. szám alatt, azonnal megalapozta a maga időtlenségét és helyét a divat világában. Bemutatóinak azóta is színházi erejük van: tökéletesen megkomponálja modelljei hajstílusát, a ruhák nem mindennapi, nemes anyagait, a színpadi sminkek jellegzetes színeit; újra és újra készen állva arra, hogy összekapcsolja a tradíciót és modernitást, beburkolva modelljeit a jellegzetes Givenchy-illatfelhőbe. Soha nem törekedett arra, hogy nők milliói viseljék kreációit. Mindig is egyedit, a szó nemes értelmében vett különlegest akart, mely a hölgyeket, kicsit kimozdítva a hétköznapok forgatagából, megajándékozza egy számukra fontos és értékes pillanattal, hogy pár órára vagy percre részt vehessenek az élet ünnepi hangulatában. Vallja a mai napig is, hogy az öltözék és a hozzá illő parfüm kifejezi az egyéniséget, üzenetértéke van, sőt tiszteletadás a külvilág felé. Törekvése - a kivételességre való igény - illataiban is hűen tükröződik, melyek mindig megelőzték korukat, és a divathóbortok kedvének ellenére kiapadhatatlanul mérföldkövekké váltak az illattörténelem krónikájában.
Ajánló
A Hot Couture-rel elementáris erővel kopogtatott be az új évezredbe, létrehozva egy kortárs, kreatív, a világmárkák élvonalába emelkedő illatot. Ez az illatklasszis olyan hölgyeket szólít meg, akik főleg szelektív illatokat vásárolnak. Egyedülálló érzéssel gazdagodik a Hot Couture viselője: mintha neki, csak neki álmodták volna meg ezt a minden illatrétegében rendkívüli kompozíciót. A dobozától kezdve a flakonig egy mini művészi alkotás, mely jelzi, hogy a ruhák és az illatok szorosan kapcsolódnak egymáshoz. Doboza tört fehér, dombornyomásos papírból készült, amin körös-körül gombostűk vannak elszórva. Ez egy kis részlet abból a pillanatból, mikor a varrónők ráillesztik a vendégre a ruhát. A dobozon még néhány anyagdarab látható, behozva képzeletünkbe a leggyakrabban használt Givenchy-anyagokat - bőr és csipke a fekete, bronz és a platina tónusaiban. Miután elmerengtünk a dobozon levő két finom utaláson, bontsuk ki újdonsült flakonunkat, és gyönyörködjünk a prizmaüvegben, ami vonzza és transzformálja a fényt! Ha kissé elforgatjuk, egy női sziluett jelenik meg, mely előtűnik és eltűnik. Rendkívül meglepő a látvány, az elegancia sejtetésének mesteri foka tárul elénk. Vajon e kellemes csomagbontogatást lehet még fokozni? A lényeg most jön igazán! A Hot Couture szétárad bőrünkön, és köszöni szépen, jól érzi magát rajtunk még egy-két nap múlva is. Felsőrétegében a málnanektár vibrál, díszítve koronaként a többi komponenst. Mivel ez nektár, nem kifejezetten a gyümölcsös érzet érvényesül, hanem egy érdekes, könnyed ízt kölcsönöz fejjegyének. Középrétegében a magnólia gyöngyös szirmai pompáznak, alsó rétegében a vetiver és az ámbra található. A lightosabb változata is megjelent már, melynek ugyanezek az összetevői, csak fűszerességét feloldották az eper, jázmin, bergamot, mósusz és a jázmin leheletnyi frissességével.
Az 1991-ben megjelent Amarige a nagylelkű és a boldogságra törekvő nőiesség megtestesítője. Megjelenésében és színvilágában a házasságot és a családot emeli fel. A neve is egy szójáték: a marriage, azaz a házasság, melynek eszményét szeretné középpontba állítani. Doboza továbbra is klasszikus alakú maradt, a piros szín a szerelem, a sárga szín a boldogság jelképe. Az üveg kerekített nyakán a házasság szimbóluma, egy gyűrű található. Házassági évfordulóra, eljegyzésre pazar ajándékul szolgálhat szeretteinknek.
Givenchy szerint:
"az Amarige elbűvölően nőies illat, mely a fiatalság életörömét idézi fel".
A lágy virágillatok napérlelte gyümölcsökkel vegyülnek, ami csípős frissességet és finom üdeséget eredményez. Fás alapösszetevői jellegzetes életerővel ruházzák fel. Egy szippantás, és máris a tavaszi melegedő föld és a virágba borult fák illatát érezhetjük orrunkban, s szinte halljuk is a csivitelő madarak hangját és az apró bogarak zümmögéseit, ahogy örülnek a természet újraéledésének. Az Amarige egy kis nyárelői ízt hoz a komorodni kezdő, gyorsan esteledő őszi napjainkba. Felső rétege: tangerin, ibolya, rózsafa. Középrétege: gardénia, mimóza, piros gyümölcsök, ilang-ilang. Alapillata az ámbra, nemes fák, pézsma és a vanília.
Az Organza a nőiesség esszenciája. Az antik szobrok ihlette női alak a tisztaság, az elegancia és a gazdagság együttes jelenlétének jelképe. Romantikus szimbóluma megtestesíti az összes pozitív női tulajdonságot, ahol a kellem és a jellem egybefonódik. A szépség és a kedvesség nem állnak hadilábon egymással ebben az illatban, hanem a belső jóság ráárad a külsőre és megszépíti azt. Olyan hölgyeknek ajánlják megalkotói, akik az időtlen értékek felé orientálódnak. Az Organza az örök nő. A legnépszerűbb Givenchy parfüm azonnal hat, életerős, virágos frissességgel és finom, hagyományos jellegével sokáig megőrzi illatát. Fűszeres alapja kifejezetten modern. Az üveg valódi művészi munka, mely aranyba és pompába öltöztetett női alakot jelenít meg. Az illat felső rétegében a lonc és a zöld összetevők dominálnak. Középrétegében a gardénia, az ilang-ilang és a tubarózsa illatozik. Alapillata a vanília, nőszirom, szerecsendió, cédrus, guajakfa, szantálfa, ámbra.
Ha Ön, Te ismered ezt a parfüm márkát, parfüm típust, írd le véleményed,
hogy másokat is segíts a választásban. A parfümök kiválasztása nem könnyű, ezek a parfüm
vélemények Önnek, Neked is segítenek a döntésben. Minden parfüm vásárló nevében is köszönjük
a parfümökről alkotott véleményeket!
Többi parfüm márka
További forgalmazott parfüm márkák
Mely parfümök a legnépszerűbbek? Keresd a nagyméretű betűket. Minél népszerűbb egy parfüm, annál nagyobb a betű mérete.