Parfümkereskedés: parfümök és parfümmįrkįk nagy vįlasztékban. A parfüm webįruhįzunkban a parfümgyįrtókról tovįbbi informįciókat tudhat meg a parfümökrõl.
Törzsvįsįrlóinkat nagy becsben tartjuk, ezért kedvezõbb įrakat és
különleges szolgįltatįsokat biztosķtunk szįmukra.
A kedvezõbb įrak megjelenķtéséhez lépj be a megśjult törzsvįsįrlói profilodba
vagy kérj telefonos segķtséget.
A belépéshez korįbbi - vįsįrlįsodnįl hasznįlt - email cķmedre elküldtük śj törzsvįsįrlói jelszavad december 30. és januįr 1. között.
Ezzel belépve az śj törzsvįsįrlói felületre a kedvezményes įraidat fogod lįtni.
Givenchyt személyes - sajnos szomorś - emlékek kötik Magyarorszįghoz, ugyanis fiatalkori jó-barįtja, Jean Pierre Pedrazzini 1956-ban a Paris Match fotóriportereként tudósķtott a forradalomról, mikor halįlos lövést kapott. Hazaszįllķtįsa utįn mįr nem tudtįk megmenteni az életét. Givenchy akkortįjt fogadta meg, hogy egyszer ellįtogat abba az orszįgba, ahol elveszķtette barįtjįt.
Majdnem ötven év eltelte utįn bevįltotta ķgéretét. Ittjįrtakor méltatta a magyar csipke és a hķmzés mūvészi szķnvonalįt, mely - véleménye szerint - a 20. szįzadi francia divatot is megihlette.
"Budapest a mįsodik vilįghįborśig hķres volt eleganciįjįról. Az utóbbi évtizedek mindezt eltörölték. Ezért egy olyan kiįllķtįs, mely az ötvenes évektõl a kilencvenes évekig įtfogóan bemutatja a divat alakulįsįt, egy kicsit üzenetet is hordoz a nagyvilįg felé, hogy Budapestet śjra szįmon kell tartani az európai nagyvįrosok között!" - nyilatkozta Givenchy.
Audrey Hepburn élete végéig viselte az elegancia és az egyszerūség megtestesķtõjeként ismertté vįlt Hubert de Givenchy ruhakölteményeit. A Sabrina cķmū filmben megįlmodott ruha 1955-ben Oscar-dķjat nyert a Legjobb Kosztüm kategóriįjįban. Hķres kliensei közé tartozott még Grace Kelly, Jackie Kennedy, Greta Garbo, Maria Callas, Lauren Bacall, Elisa-beth Taylor, Sophia Loren, Ingrid Bergmann és Jane Fonda is. Szįmos francia és nemzetközi tervezõi dķj tulajdonosa; üzletei Buenos Airestõl Rómįig, Zürichtõl Tokióig a mai napig virįgzóak, sõt a hatvanas évek elejére kialakult jellegzetesen elegįns, ünnepélyes Givenchy-stķlus utat tört az avantgarde trendekbe is, bebizonyķtva, hogy erõs, maradandó tartóoszlopįvį vįlt az európai, sõt az egész vilįg divat-įramlatįnak.
A Givenchy-vilįg
Ruhįit az exkluzivitįs, az elegancia és mégis az egyszerūség jellemezi mind az anyagok kivįlasztįsįban, mind a kivitelezésben. A tervezéstõl a szabįszatig, a divatbemutatóitól kezdve az illatkreįciójįig a mūvészi ihletettség és rendkķvül kifinomult ķzlésvilįg tükrözõdik alkotįsaiban. Igen, tudatosan az alkotįs szót kell emlķtenünk, mert Givenchy a maga nemében mūvészi szķnvonalra emelte a tervezést és a szabįszatot. Idegenkedett mindentõl, ami profįn, ami tucat; tįvol tartotta magįt az "egyen" módiktól, melyek uniformizįlni akartįk az öltözködést. A Haute Couture élvonalįnak śttörõjeként mįr elsõ bemutatójįn, amit 1952-ben tartott meg, megnyitva ezzel sajįt szalonjįt Pįrizsban a rue Alfred de Vigny 8. szįm alatt, azonnal megalapozta a maga idõtlenségét és helyét a divat vilįgįban. Bemutatóinak azóta is szķnhįzi erejük van: tökéletesen megkomponįlja modelljei hajstķlusįt, a ruhįk nem mindennapi, nemes anyagait, a szķnpadi sminkek jellegzetes szķneit; śjra és śjra készen įllva arra, hogy összekapcsolja a tradķciót és modernitįst, beburkolva modelljeit a jellegzetes Givenchy-illatfelhõbe. Soha nem törekedett arra, hogy nõk milliói viseljék kreįcióit. Mindig is egyedit, a szó nemes értelmében vett különlegest akart, mely a hölgyeket, kicsit kimozdķtva a hétköznapok forgatagįból, megajįndékozza egy szįmukra fontos és értékes pillanattal, hogy pįr órįra vagy percre részt vehessenek az élet ünnepi hangulatįban. Vallja a mai napig is, hogy az öltözék és a hozzį illõ parfüm kifejezi az egyéniséget, üzenetértéke van, sõt tiszteletadįs a külvilįg felé. Törekvése - a kivételességre való igény - illataiban is hūen tükrözõdik, melyek mindig megelõzték korukat, és a divathóbortok kedvének ellenére kiapadhatatlanul mérföldkövekké vįltak az illattörténelem krónikįjįban.
Ajįnló
A Hot Couture-rel elementįris erõvel kopogtatott be az śj évezredbe, létrehozva egy kortįrs, kreatķv, a vilįgmįrkįk élvonalįba emelkedõ illatot. Ez az illatklasszis olyan hölgyeket szólķt meg, akik fõleg szelektķv illatokat vįsįrolnak. Egyedülįlló érzéssel gazdagodik a Hot Couture viselõje: mintha neki, csak neki įlmodtįk volna meg ezt a minden illatrétegében rendkķvüli kompozķciót. A dobozįtól kezdve a flakonig egy mini mūvészi alkotįs, mely jelzi, hogy a ruhįk és az illatok szorosan kapcsolódnak egymįshoz. Doboza tört fehér, dombornyomįsos papķrból készült, amin körös-körül gombostūk vannak elszórva. Ez egy kis részlet abból a pillanatból, mikor a varrónõk rįillesztik a vendégre a ruhįt. A dobozon még néhįny anyagdarab lįtható, behozva képzeletünkbe a leggyakrabban hasznįlt Givenchy-anyagokat - bõr és csipke a fekete, bronz és a platina tónusaiban. Miutįn elmerengtünk a dobozon levõ két finom utalįson, bontsuk ki śjdonsült flakonunkat, és gyönyörködjünk a prizmaüvegben, ami vonzza és transzformįlja a fényt! Ha kissé elforgatjuk, egy nõi sziluett jelenik meg, mely elõtūnik és eltūnik. Rendkķvül meglepõ a lįtvįny, az elegancia sejtetésének mesteri foka tįrul elénk. Vajon e kellemes csomagbontogatįst lehet még fokozni? A lényeg most jön igazįn! A Hot Couture szétįrad bõrünkön, és köszöni szépen, jól érzi magįt rajtunk még egy-két nap mślva is. Felsõrétegében a mįlnanektįr vibrįl, dķszķtve koronaként a többi komponenst. Mivel ez nektįr, nem kifejezetten a gyümölcsös érzet érvényesül, hanem egy érdekes, könnyed ķzt kölcsönöz fejjegyének. Középrétegében a magnólia gyöngyös szirmai pompįznak, alsó rétegében a vetiver és az įmbra talįlható. A lightosabb vįltozata is megjelent mįr, melynek ugyanezek az összetevõi, csak fūszerességét feloldottįk az eper, jįzmin, bergamot, mósusz és a jįzmin leheletnyi frissességével.
Az 1991-ben megjelent Amarige a nagylelkū és a boldogsįgra törekvõ nõiesség megtestesķtõje. Megjelenésében és szķnvilįgįban a hįzassįgot és a csalįdot emeli fel. A neve is egy szójįték: a marriage, azaz a hįzassįg, melynek eszményét szeretné középpontba įllķtani. Doboza tovįbbra is klasszikus alakś maradt, a piros szķn a szerelem, a sįrga szķn a boldogsįg jelképe. Az üveg kerekķtett nyakįn a hįzassįg szimbóluma, egy gyūrū talįlható. Hįzassįgi évfordulóra, eljegyzésre pazar ajįndékul szolgįlhat szeretteinknek.
Givenchy szerint:
"az Amarige elbūvölõen nõies illat, mely a fiatalsįg életörömét idézi fel".
A lįgy virįgillatok napérlelte gyümölcsökkel vegyülnek, ami csķpõs frissességet és finom üdeséget eredményez. Fįs alapösszetevõi jellegzetes életerõvel ruhįzzįk fel. Egy szippantįs, és mįris a tavaszi melegedõ föld és a virįgba borult fįk illatįt érezhetjük orrunkban, s szinte halljuk is a csivitelõ madarak hangjįt és az apró bogarak zümmögéseit, ahogy örülnek a természet śjraéledésének. Az Amarige egy kis nyįrelõi ķzt hoz a komorodni kezdõ, gyorsan esteledõ õszi napjainkba. Felsõ rétege: tangerin, ibolya, rózsafa. Középrétege: gardénia, mimóza, piros gyümölcsök, ilang-ilang. Alapillata az įmbra, nemes fįk, pézsma és a vanķlia.
Az Organza a nõiesség esszenciįja. Az antik szobrok ihlette nõi alak a tisztasįg, az elegancia és a gazdagsįg együttes jelenlétének jelképe. Romantikus szimbóluma megtestesķti az összes pozitķv nõi tulajdonsįgot, ahol a kellem és a jellem egybefonódik. A szépség és a kedvesség nem įllnak hadilįbon egymįssal ebben az illatban, hanem a belsõ jósįg rįįrad a külsõre és megszépķti azt. Olyan hölgyeknek ajįnljįk megalkotói, akik az idõtlen értékek felé orientįlódnak. Az Organza az örök nõ. A legnépszerūbb Givenchy parfüm azonnal hat, életerõs, virįgos frissességgel és finom, hagyomįnyos jellegével sokįig megõrzi illatįt. Fūszeres alapja kifejezetten modern. Az üveg valódi mūvészi munka, mely aranyba és pompįba öltöztetett nõi alakot jelenķt meg. Az illat felsõ rétegében a lonc és a zöld összetevõk dominįlnak. Középrétegében a gardénia, az ilang-ilang és a tubarózsa illatozik. Alapillata a vanķlia, nõszirom, szerecsendió, cédrus, guajakfa, szantįlfa, įmbra.
Ha Ön, Te ismered ezt a parfüm mįrkįt, parfüm tķpust, ķrd le véleményed,
hogy mįsokat is segķts a vįlasztįsban. A parfümök kivįlasztįsa nem könnyū, ezek a parfüm
vélemények Önnek, Neked is segķtenek a döntésben. Minden parfüm vįsįrló nevében is köszönjük
a parfümökrõl alkotott véleményeket!
Többi parfüm mįrka
Tovįbbi forgalmazott parfüm mįrkįk
Mely parfümök a legnépszerūbbek? Keresd a nagyméretū betūket. Minél népszerūbb egy parfüm, annįl nagyobb a betū mérete.