Parfüm express

Parfümkereskedés: parfümök és parfümmárkák nagy választékban. A parfüm webáruházunkban a parfümgyártókról további információkat tudhat meg a parfümökről.

Hétfőtől péntekig 9:30-16h-ig hívhat minket: 06 70 552 9480
 Ingyenes kiszállítás 1 parfümnél is *     Ajándék illatminta minden rendeléshez *     Kizárólag eredeti parfümök

Parfüm webáruház • Parfümexpress

 
Szűrés:
Olvasói Vélemények
"Szia!Tök jó ez az oldal, sokkal olcsóbbak a parfümök, érdemes megnézni!"
Erika

Törzsvásárlói klub »
PARFÜM MÁRKÁK
Abercrombie & Fitch Agent Provocateur Aigner Alta Moda Amouage Annick Goutal Antonio Visconti Aquolina Armani Prive Avril Lavigne B.U. Balenciaga Benetton Beverly Hills 90210 Blase Bois 1920 Bottega Veneta Britney Spears Burberry Cacharel Calvin Klein Carolina Herrera Cerruti Charriol Chloé Christian Audigier Christian Lacroix Cindy Crawford Clinique Costume National Creed Cuba Davidoff Diesel DKNY Dr. Gritti Dunhill Elie Saab Elizabeth Taylor Escada Esprit Eva Longoria Faconnable Ferrari Genny Gianfranco Ferre Giorgio Beverly Hills Gloria Vanderbilt Gucci Guess Hollister Iceberg J. Del Pozo J. P. Gualtier Jaguar Jean-Louis Scherrer Jessica Simpson Jhon Galliano Jimmy Choo John Richmond JOOP! Juicy Couture Kate Perry Kiton La Perla Lacoste Lagerfeld Lancome Laura Biagiotti Les Parfums de Rosine Löewe M.Micallef Mandarina Duck Marbert Mariah Carey Maroussia Mexx Molyneux Moschino Naomi Campbell New Brand Nikos Nobile 1942 Omerta Paco Rabanne Paris Hilton Penhaligon's Pierre Cardin Playboy Porsche Priscilla Presley Radics Gigi Rancé 1795 Repetto Revlon Rochas S. T. Dupont Salvatore Ferragamo Serge Lutens Shakira Shiseido Sospiro Strellson Swiss Army Tiziana Terenzi Tom Tailor Tous Tuscani Ungaro Ungaro Valentino Vera Wang Vespa Viktor & Rolf Walt Disney Yves S. L. Zegna
Illatcsalád kereső
Látogassa meg a Parfumexpress.hu webüzletet a ShopManian


Bvlgari Omnia Coral parfüm
Különleges akciós ajánlatunk csak korlátozott ideig!
10% kedvezménnyel vásárolhatja meg a kiemelt terméket a határidő lejártáig.

Megújult mobilbarát felület
Mobil felületeken megújult külsővel jelentkezünk! Modernebb megjelenés. Hamarosan bővülő futár szolgáltatások! Megtekintéséhez kattints ide: Mobil nézet »
Vigyázz, vásárláshoz csak az egyik felületet használd, mert különböző kosárnak számítanak!
Kedvelt parfümeink További kedvelt parfümeink »
Dolce & Gabbana női parfüm »
Parfüm fajtája: EDT
Parfüm illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: alma, cédrus, harangvirág, citrom, rózsa, bambusz, jázmin, pézsma, ámbra

Megjelenés éve: 2001
Dolce & Gabbana Light Blue parfüm
Paco Rabanne férfi parfüm »
Parfüm fajtája: EDT
Parfüm illatcsalád: friss-fűszeres
Parfüm kategória: férfi parfüm

Illatösszetevők: menta, narancs, szegfűszeg, bőr, pacsuli

Megjelenés éve: 2008
Paco Rabanne 1 Million parfüm
Bvlgari női parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: virágos-aqua
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: őszibarack, lótuszvirág, balsafa
Megjelenés éve: 2005
Bvlgari Omnia Crystalline parfüm
Dolce & Gabbana női parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: orientális-virágos
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: zöld mandarin, narancsvirág, tubarózsa, szantál, pillecukor
Megjelenés éve: 2013
Dolce & Gabbana INTENSE pour femme parfüm
Akciós parfümök További akciós parfümök »
Kenzo női parfüm »
Parfüm fajtája: EDT
Parfüm illatcsalád: virágos-fás-pézsma
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: grapefruit, rózsa, viola, barackvirág, pézsma, fás jegyek
Kenzo Amour I Love U parfüm
Amouage unisex parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: orientális vanília
Parfüm kategória: unisex parfüm

Illatösszetevők: szilíciai narancs, málna, vörös bogyók, gyöngyvirág, édesgyökér virág, vanília, karamell
Amouage Opus IX. parfüm
Lagerfeld női parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: virágos-fás
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: dinnye, páfrány, rebarbara, tengervíz, frézia, tömjén barack
Lagerfeld Privat Klub 2015 parfüm
DKNY női parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: virágos-fás-pézsma
Parfüm kategória: női parfüm

szilva,alma,rózsa,liliom

Női parfüm

Megjelenési év: 2011.
DKNY Golden Delicious  parfüm
Legújabb parfümeink További legújabb parfümeink »
Christian Dior férfi parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: fougere-friss
Parfüm kategória: férfi parfüm

Illatösszetevők: bergamot, kumquat, kardamom, jázmin, tonka, kasmirfa
Christian Dior Sauvage parfüm
Yves Saint Laurent férfi parfüm »
Parfüm fajtája: EDT
Parfüm illatcsalád: friss-fűszeres
Parfüm kategória: férfi parfüm

Illatösszetevők: narancs, fekete ribizli, ibolya levél, grapefruit, akác virág, ázsiai jázmin, török rózsa, cédrus, kasmír, borostyán
Yves Saint Laurent L'Homme Cologne Bleue parfüm
Bvlgari férfi parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: virágos
Parfüm kategória: férfi parfüm

Illatösszetevők: szilva, bergamott, mandarin, narancsvirág, jázmin, rózsa, orchidea, ylang-ylang, borostyán, pézsma, pacsuli, szantálfa, vetiver, tömjén
Bvlgari Man Wood Essence parfüm
Givenchy női parfüm »
Parfüm fajtája: EDT
Parfüm illatcsalád: virágos-pézsma
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: ciklámen, szilva, szantálfa, jácint, piros, babarózsa, ámbra, jázmin
Givenchy Very Irresistible parfüm

Prémium kategóriás ajánlatunk

Gucci - Envy Me

A Gucci Envy Me egy varázslatosan vonzó és titokzatos női illat, melyet 2004-ben alkotott meg a Gucci divatház. Ellenállhatatlan, leginkább a pünkösdi rózsa, piros bors, és vizi jázmin illatjegyei miatt. A parfüm magával ragadó illatát, a gránátalma, a lychee, a rózsaszín pézsma, a fehér tea jegyek keveréke jellemzi. Az Envy Me alapillatát a szantálfa, a pézsma és a tikfa alkotja.

Paco Rabanne - 1 Million

A Paco Rabanne 1 million férfi parfüm friss és érzéki illata az arany csábításával varázsolja el az őt választót. Összetevőkben gazdag és kihívó illat. Mely legfőbb összetevői a menta, a narancs, a szegfűszeg, a bőr, a pacsuli.

Calvin Klein - euphoria

Fantáziát megmozgató, szexis illat, a határtalan függetlenségre törekvő nők számára. Illatjegyei: gránát, datolya gyümölcs, lótusz virág, fekete orchidea, champaca virága, fekete ibolya, mahagóni fa, pézsma.

Parfümmárkák bemutatása

Bvlgary

Bvlgari, a görög dinasztia, 1879-től napjainkig hosszú utat járt be kreációival, melyek több mint száz éve változatlan szenvedéllyel és csúcsminőséggel felelnek meg a változó piaci igényeknek. Egy kis faluból, Epirusból indult ki a világméretűvé vált Bvlgari-birodalom, mely óráival, ékszereivel, ezüst- és ajándéktárgyaival, illataival, bőr-, selyem- és szemüveg-kollekcióival, valamint luxusszállodáival az egyik legértékesebb ékkővé vált a divat világában. Az alapító, Sotirio Bvlgari 1857-ben született.

Versace

Az érzéki nő tervezője. Versace a divat segítségével átformálta a közönség véleményét a magamutogatásról, érzékiségről és ízlésről, és hitt abban, hogy a divat és a művészet találkozhat egymással.

Paco Rabanne

A fiatal tervező San Sebastianban született, gyerekkorát Spanyolországban töltötte. Később Franciaországba kellett költöznie családjával. Élete alakulását nagyban befolyásolták gyerekkori élményei. Sokáig Courreges, Cardin, Balenciaga, és Givenchy bátorította és ők vették meg vázlatait. Később már önállóan bemutathatta az első illatát, Paco Rabanne néven. Ezt követte a XS Pour Elle. Két évvel később pedig megjelent a Paco Energye.

Hugo Boss

Minden magára valamit is adó átlagember találkozott az életben már legalább egy HUGO vagy BOSS termékkel.

Diesel

A márka több mint 20 évvel ezelőtt született, ma egy jól működő nemzetközi tervvállalat. A márka azonnal vezető lett abban, hogy stílusokat, szöveteket, gyártó módszereket és minőségellenőrzést fejlesztett miközben biztosított egy kiemelkedő minőségi terméket.

Givenchy

Az évek folyamán változatossá tette tevékenységét. A márkát sok országba terjesztették el, különösen a Távol-Keletre és az Egyesült Államokra koncentrálva. A Givenchy része lett a francia luxuscsoportnak, és olyanokkal említették egy napon mint Louis Vuitton, Christian Diort, Lacroix és Céline.



Parfüm hírek a nagyvilágból

BOLDOG, KIEGYENSÚLYOZOTT HÉTKÖZNAPOK? LEHETSÉGES! ÉLETSZÉPÍTŐ TIPPJEINK :)

Az élet szép

1.Találd meg a stresszoldó hobbidat!

Találd meg a módját, hogy a felgyülemlett többlet energiádat ki tudd adni magadból. Lehet akár délutáni foci a barátokkal, callanetics torna, vagy akár egy nagy futás a szigeten.

2.Ne akarj megfelelni mindenkinek!

Ha meg akarsz felelni mindenkinek, akkor csak egy emberrel tolsz ki: saját magaddal. Ne akard lerombolni az önbecsülésed azzal, hogy hallgatsz másokra. És ne engedd el az önbecsülésed. A pohár félig tele van! Ha máshogy látod, akkor lépj egy lépést hátra, és indítsd újra a rendszert!

3. Fogadd el a váratlan helyzeteket!

Na ez egy pont, ami számomra is nehézséget okoz. Általában szeretem megszervezni az életemet, a napomat. Ha valami váratlan dolog történik, leblokkolok. Pedig a meglepő események akár még jól is sülhetnek el. Próbálj meg spontán lenni. Az élet így sokkal élvezetesebb lesz!

4. Dobd ki, amire nincs szükséged

A legtöbbünk, amikor párkapcsolatban él, gyűjtöget: az első mozijegy, az első szál rózsa megszárítva, vagy egy kabalamaci, amit Valentin-napra kaptál... De ha elmúlt és a múlt fáj, rossz érzéssel tölt el, dobd ki! Azzal, hogy megválsz tőle, az agyad is felfogja, hogy vége, és lelked is felszabadul. :)

5. A reggeli kávéd helyett innentől igyál langyos citromos vizet!

A citromos víz erősíti az immunrendszert, felfrissít, beindítja az emésztést és ragyogóvá teszi a bőrt. Nemcsak fizikailag, de mentálisan és lelkileg is beindítja a napodat.

6. Ne a rosszra koncentrálj!

Mindenkivel előfordulnak negatív dolgok, amin aztán egész nap ezen pörög, hogy ez most miért történt meg vele. DE ÁLLJ! Nem jó, ha ezen lovagolunk. Ezzel azt erősítjük magunkban, hogy ez milyen fontos dolog számunkra... Amikor valami rossz történik, próbálj meg helyette valami jó dologra koncentrálni! Ami neked örömet okoz!

7. Menj el szórakozni, amikor csak tudsz

Nem azt mondom, hogy bulizz és idd le magad minden áldott este. Hanem arra akarom felhívni a figyelmedet, hogy ne ülj állandóan a számítógép/tablet/okostelefon előtt. Ne a virtuális térben bóklássz, inkább mozdulj ki a barátaiddal. Hidd el, a való világ sokkal színesebb, élvezetesebb és szeretet-teljesebb, mint a virtuális tér.

8. Változtasd meg az étrended

Ne mindig ugyanazokat az ételeket fogyaszd. Próbálj meg variálni. Például, amikor hazafelé tartasz és vacsorát vásárolsz, menj másik pékségbe/étterembe. Kóstolgass minél többféle ételt. Ízlelgesd. Ha az ételek ízét jobban érzed, a világot is színesebbnek fogod látni!

9. Tartsd a kapcsolatot a barátaiddal

Sose feledd azokat, akik melletted álltak a nehéz időkben. Vagy akikkel már akár gyermekkorod óta kapcsolatban állsz. Ők az életed részei, mindent tudnak rólad és mégis szeretnék! A szilárd barátság nyugalmat és biztonságot ad.

10. Olvass minden nap!

Az olvasás, a tanulás remek kikapcsolódás. Ugyanakkor az önfejlesztés a hosszú, egészséges élet titka. A tanulás során pedig sok új, érdekes, azért valamennyire hozzánk hasonló emberrel ismerkedhetünk meg. A tanulás az agyunkat is trenírozza, frissebbé, nyitottabbá válunk.

Ha egy kicsit is hozzájárultunk a boldogságodhoz, már megérte! :D


Utánnad az illatod

Szaktudás, segítőkészség

Miután már több üzletben is feladtuk a reményt, hogy valaki segítségünkre siet, véletlenül ráakadtunk egy igazi szakemberre. Természetes kellene, hogy legyen, mégis meglepetésként ért bennünket az a szaktudás és figyelem, amivel segítették kiválasztani az elképzelt és különféleképpen körülírt illatot. Mert ugye illatot meghatározni nem könnyű!!!

A jól megválasztott illat figyelemfelkeltő, magával ragadó

Biztosan megtörtént már veled is, hogy elment melletted valaki, s felfigyeltél parfümének illatára. Mi tagadás, megtetszett. Aztán bementél egy üzletbe, s hiába kerested, nem találtad meg azt az illatot.

A sokarcú illat:

parfüm, eau de cologne, eau de toilette, testpermet. Mindegyiknek más a hatása, más az alkalmazása.

Parfüm

Elmagyarázták, hogy a legtöményebb, ezért legtartósabb és legerősebb változat a parfüm, ennek legnagyobb az alkoholtartalma. Az illatanyag koncentrációja pedig 15-30% között mozog. Ebből nem is gyártanak sprayt, mert elég egy-egy csöppet használni belőle a fülcimpánkon.

EAU = VÍZ

Sokszor olvastam, mégsem tudtam, hogy az eau vizet jelent.

Eau cologne, eau de toilette

Az eau cologne 60%-ban alkoholt, nevéből következően pedig vizet is tartalmaz. Ennél is gyengébb változat az eau de toilette. Ezt tanácsos a térdhajlatra permetezni, az erek környékére. A testpermetekben nincs alkohol, ezért használata nyárra javasolt. Ápolják a bőrt, nem okoznak allergiás jelenséget, de nem tartós a hatásuk.

Divatos illatok

Amit a nők kedvelnek: gyümölcs, virág, kókusz.

Amire a férfiak vágynak:a citrusfélék frissessége s a kézfejükön használva érik el a megfelelő hatást.

Teszteljünk, szagoljunk, válasszunk, de hogyan?

Ebben az üzletben például kérdeznek. Szeretnének többet megtudni a vevőről, hogy segíthessenek. Ez azért is fontos, mert ma már nem tudnak a bőr-, szem-, hajszín alapján tanácsot adni, hiszen sokszor a látható színek egyike sem azonos az eredetivel. Mire kíváncsiak? Ránk, a belső világunkra, mert a számunkra tökéletes illatot meghatározza értékrendünk, egyéniségünk, sőt gyermekkorunk is. Az illatoknál, akárcsak az ízeknél az első élmények a meghatározók. Az anya, a gyerekkorunkat körbevevő világ illata. Mindez mélyen bevésődött a tudatalattinkba. Lehet, hogy nem tudunk beszélni róla, de amikor megérezzük, biztosan tudjuk, hogy ez az illat a megfelelő. Ennyire azért mégsem egyszerű, mert ízlésvilágunkat befolyásolja jelenlegi környezetünk és a trend is, no meg barátaink véleménye.

Az életkor is meghatározó

A tinik még könnyebben befolyásolhatók, ők a reklámok termékeit keresik, vagy éppen azt, amit a barátnő is használ.

A tudatos 30-as ragaszkodik az elképzeléséhez, és romantikus.

A 40 felettiek a klasszikus illatot, a megszokott márkát keresik, nehezen váltanak új termékre.

Türelem, jó döntést terem.

A helyes választáshoz idő kell, mert az összetevőket, más-más időközben érzékeljük.

Semlegesítés

Ha már annyit szaglásztunk, hogy nem érezzük az illatot, kávéba kell szagolni, ez közömbösít. Azonos jellegű illatból kb. 4 félét tudunk tesztelni. Papírra kifújjuk, ráfújunk egyet, ez felmelegíti a parfümöt, s csak piciket szippantunk. Ne érintsük a papírt az orrunkhoz! A bőrünkön is ki kell próbálni, mert mindenkin más-más lesz az eredmény.


Carla Bruni - Givenchy Ysatis

Givenchy Ysatis

A kilencvenes évek egyik talán méltán legszebb reklámja a Givenchy Ysatis parfüm reklám plakátja volt. Ezt mostanra a Sárközynéként ismert Carla Bruninak köszönhetjük. A Chanel No.5-hoz hasonlóan ez az illat is egy kellően elegáns társat érdemel, egy fiatal, lendületes modell nem igazán mutatna jól a klasszikus és meglehetősen nehéz illatú parfüm mellett. Az illat elképzelhető, hogy sokaknak megszokottá vált, de a plakátot annál inkább kedvelték, és valószínűleg a Givenchynél is. Főleg mert azóta sem nem készült újabb Ysatis parfüm-plakát.


A férfiak bukéja

Kézzel arcra

Az elmúlt évtizedekben túlnyomórészt nők vásároltak a férfiak számára illatokat. Manapság viszont egyre több férfi változott meg a parfümvásárlást illetően, és ma inkább az a jellemzőbb, hogy saját maga dönt a választásáról. Ezért nem árt tudni az alapvető szabályokat.

Legenyhébb az illatkoncentráció a tusfürdőkben, a testápolókban, a dezodorokban és testpúderekben található. Ennél sokkal magasabb a koncentráció az after shave balzsamokban, illetve az after shavekben. A balzsamok a frissen borotvált bőr ápolják, a hagyományos after shavek pedig a kis sérülések gyógyulását, és a bőr fertőtlenítését segítik elő.

A férfiak közül sokan a kezüket fújják be, dörzsölik össze és így viszik fel az illatot az arcra és a nyakra. Ezután minden kézfogáskor képesek olyan illatot adni amely az emberekből rendszerint elutasítást vált ki.

A legerősebb illatkoncentráció a parfümökben található melyekből néhány csepp is elegendő a kellő illatkoncentráció eléréséhez. A gyengébb összetételű termékeket bárhová felspriccelhetjük, míg a parfümöt csak egy bizonyos testpontra javasolt fújni. Az arcon csak after shave legyen, az összes többi illatkoncentráció túl erőteljes az érzékeny bőr számára.

Ajándék parfüm vásárlásánál fontos tisztában lennünk azzal, hogy milyen típus, karakter az, akinek vásárolni szeretnénk. Modern, kalandvágyó, dinamikus férfihoz ciprusillatok illenek. A szenvedélyes, érzéki, csábító férfiakhoz a fűszeres parfümök passzolnak. Az aktív, tevékeny életet élő, sportos és markáns férfiak egyéniségével pedig a fás illatok harmonizálnak.


Parfüm márkák

Mely parfümök a legnépszerűbbek? Keresd a nagyméretű betűket. Minél népszerűbb egy parfüm, annál nagyobb a betű mérete.

20th Century Abercrombie & Fitch Acqua Di Parma Agent Provocateur Agua Brava Aigner Ajándékutalvány Alta Moda Alyssa Ashley Amouage Anna Sui Annick Goutal Antonio Banderas Antonio Visconti Aqua Brava Aquolina Aramis Armani Prive Arsenal Avril Lavigne Azzaro B.U. Baldessarini Balenciaga Balmain Benetton Betty Barclay Beverly Hills 90210 Beyonce Blase Blue UP Bois 1920 Borsalino Bottega Veneta Boucheron Britney Spears Bruno Banani Burberry Bvlgari Cacharel Cafe-Cafe Calvin Klein Carner Barcelona Carolina Herrera Cartier Cerruti Chanel Charriol Chevignon Chloé Chopard Christian Audigier Christian Dior Christian Lacroix Christina Aguilera Cindy Crawford Clarins Clinique Close 2 Costume National Creation Lamis Creed Cristiano Ronaldo Cuba David Beckham Davidoff De Garcons Diesel Dita Von Teese DKNY Dolce & Gabbana Dr. Gritti Dsquared Dunhill Ed Hardy Elie Saab Elizabeth Arden Elizabeth Taylor Emanuel Ungaro Escada Escentric Molecules Esprit Estée Lauder Eva Longoria Evaflor Faconnable Fendi Ferrari Gabriella Sabatini Genny Ghost Gianfranco Ferre Giorgio Armani Giorgio Beverly Hills Givenchy Gloria Vanderbilt Gres Gucci Guerlain Guess Guy Laroche Hollister Hugo Boss Iceberg Issey Miyake J. Del Pozo J. Fenzi J. P. Gualtier Jacomo Jaguar James Bond Jean-Louis Scherrer Jennifer Lopez Jessica Simpson JFENZI Jhon Galliano Jil Sander Jimmy Choo John Galiano John Richmond John Varvatos JOOP! Jovoy Juicy Couture Justin Bieber Kate Perry Kenzo Kiton Krizia La Perla La Prairie Lacoste Lady Gaga Lagerfeld Lalique Lancome Lanvin Laura Biagiotti Lee Cooper Les Parfums de Rosine Linn Young Löewe Lolita Lempicka M.Micallef Mancera Mandarina Duck Mango Marbert Marc Jacobs Mariah Carey Marina de Bourbon Maroussia Masaki Matshushima Mexx Michael Kors Molyneux Mont Blanc Moschino Naf Naf Naomi Campbell Narciso Rodriguez New Brand Nike Nikos Nina Ricci Nobile 1942 Oilily Omerta One direction Paco Rabanne Paloma Picasso Paris Hilton Paul Smith Penhaligon's Perry Ellis Pierre Cardin Pino Silvestre Playboy Police Porsche Prada Priscilla Presley Puma Radics Gigi Ralph Lauren Rancé 1795 Real Time Repetto Replay Revlon Roberto Cavalli Rochas Royal Crown S. T. Dupont Salvador Dali Salvatore Ferragamo Sarah Jessica Parker Serge Lutens Sergio Tacchini Shakira Shirley May Shiseido Sisley Sospiro Stella McCartney Strellson Swarovski Swiss Army Thierry Mugler Tiziana Terenzi Tom Ford Tom Tailor Tommy Hilfiger Tous Trussardi Tuscani Ungaro Ulric De Varens Ungaro V Canto Valentino Van Cleef & Arpels Vera Wang Versace Vespa Victor Viktor & Rolf Vivienne Westwood Walt Disney Xerjoff Yves S. L. Yves Saint Laurent Zegna Zippo



Névnap:
Béla napja van.
Boldog névnapot kívánunk!
Jil Sander Eve parfüm Jil Sander
Eve
Arsenal Wood parfüm Arsenal
Wood
Giorgio Armani Acqua di Gio Absolu parfüm Giorgio Armani
Acqua di Gio Absolu
Gianfranco Ferre Ferre Rose parfüm Gianfranco Ferre
Ferre Rose
Paco Rabanne Black XS Los Angeles for her parfüm Paco Rabanne
Black XS Los Angeles for her
Fendi Fan di Fendi parfüm Fendi
Fan di Fendi
Issey Miyake L eau D Issey parfüm Issey Miyake
L eau D Issey
M.Micallef Patchouli parfüm M.Micallef
Patchouli
DKNY Be Delicious parfüm DKNY
Be Delicious

Olvasói Vélemények
"Meg vagyok elégedve a parfümmel! Időben megérkezett és minden rendben volt!"
Zólyomi Ádám

"Szia!Tök jó ez az oldal, sokkal olcsóbbak a parfümök, érdemes megnézni!"
Erika

"Kicsit olcsóbb, mint nálunk a boltban, nem?"
Viki






Az illatok könnyedén befolyásolhatják a hangulatunkat - de azt vajon mi befolyásolja, mely illatokat találjuk vonzónak, vagy éppen melyiktől vagyunk rosszul?
részletek>>

A növényi kenőcsök, balzsamok, parfümök használata egyidős az emberiséggel, kezdetektől fogva használták őket gyógyításra, vallási szertartások alkalmával és mindig is az asszonyi csábítás eszközei voltak.
részletek>>

A parfüm szó latinul pontos fordításban "szaglás általi"-t jelent. Az illatok hatása testre, lélekre, szellemre nem a 20. század felfedezése, már az ókorban is hasonló célt szolgált.
részletek>>

Van Önnek hatodik érzéke? Nem lepődünk meg nemleges válasz esetén sem, mert bizony ezzel a képességgel kevés embert jutalmazott a Teremtő.
részletek>>

Már a kőkorszakbeli emberelődök is festették magukat - a neandervölgyi ősember például arcára színes festéket kent, testét pedig tetoválta - olvastuk egy kozmetikum-történeti tanulmányban.
részletek>>

"Az illat a léleknek szól, zene az érzelmek számára."
részletek>>

Azt mondják, a férfiak jobban megérthetnék a nőket, ha ismernék az illatukat.
részletek>>

Givenchyt személyes - sajnos szomorú - emlékek kötik Magyarországhoz
részletek>>

Minden magára valamit is adó átlagember találkozott az életben már legalább egy HUGO vagy BOSS termékkel. A legtöbben- köztük én is sokáig azt hittük, ez egy márka. Pedig csak volt. Nézzük csak a Családot!
részletek>>

"Egy illat inkább átöleljen minket, mint ellepjen. A harmat és a növényekre hulló eső, a víz tisztasága és frissessége érvényesüljön." - Issey Miyake
részletek>>
A hatvanas évek elején fiatal japán férfi rótta Párizs utcáit, nyakában egy fényképezőgéppel.
részletek>>

A Lacoste híres krokodil-logóját René Lacoste teniszcsillag álmodta meg1933-ban, és szinte berobbant a világ leghíresebb divatszimbólumai közé...
részletek>>

"Akár termékről vagy reklámról, emberről vagy filozófiáról, gombokról vagy épületekről beszélünk, azt szeretnénk, ha a kreatív életerőt minden tettünkben és termékünkben meg tudnánk Önöknek mutatni" - vallják a Mexx-trend alkotói.
részletek>>

"Az Ultraviolet a nőiesség új kifejezésének jele. Üvege technikai szempontból igen fontos tárgy, mivel funkciója meghatározza alakját. Egy új parfümgesztust alkottunk" - állítja Rabanne, aki szerint egy nő azért visel parfümöt, hogy felfedje személyiségét.
részletek>>

Igazi könyvritkaság - érdekes történetekkel fűszerezve mutatja be a legnevesebb parfümmárkákat, mindezt reprezentatív fotókkal illusztrálva.
részletek>>

Hírlevél
Név:
E-mail:
  Elfogadom a felhasználási feltételeket
Online látogatók

Oldalunkon jelenleg 7 látogató tartózkodik.