Parfüm express

Parfümkereskedés: parfümök és parfümmárkák nagy választékban. A parfüm webáruházunkban a parfümgyártókról további információkat tudhat meg a parfümökről.

Hétfőtől péntekig 9:30-16h-ig hívhat minket: 06 70 289 3006
 Ingyenes kiszállítás 1 parfümnél is *     Ajándék illatminta minden rendeléshez *     Kizárólag eredeti parfümök

Parfüm webáruház • Parfümexpress

 
Szűrés:
Olvasói Vélemények
"Szia!Tök jó ez az oldal, sokkal olcsóbbak a parfümök, érdemes megnézni!"
Erika

Törzsvásárlói klub »
PARFÜM MÁRKÁK
Acqua Di Parma Agent Provocateur Aigner Alta Moda Amouage Annick Goutal Antonio Visconti Aquolina Avril Lavigne Baldessarini Benetton Beyonce Blase Bois 1920 Bottega Veneta Britney Spears Burberry Cacharel Calvin Klein Carolina Herrera Cartier Chanel Chevignon Chopard Christian Dior Christina Aguilera Clarins Close 2 Costume National Creed Cuba Davidoff Derrick DKNY Dr. Gritti Dunhill Elie Saab Elizabeth Taylor Escada Esprit Etro Evaflor Extase Fendi Gabriela Sabatini Genny Gianfranco Ferre Giorgio Beverly Hills Gloria Vanderbilt Gucci Guess Hilary Duff Hugo Boss Issey Miyake J. Fenzi Jacomo James Bond Jessica Simpson Jil Sander John Galiano John Varvatos Jovoy Justin Bieber Kenneth Cole La Perla Lacoste Lalique Lancome Laura Biagiotti Les Parfums de Rosine Loewe M.Micallef Mandarina Duck Marbert Mariah Carey Mercedes Benz Michael Kors Moschino Narciso Rodriguez Nike Nina Ricci Oilily One direction Paco Rabanne Paris Hilton Penhaligon's Pierre Cardin Playboy Porsche Puma Ralph Lauren Real Time Replay Rihanna Rochas Salvador Dali Sarah Jessica Parker Sergio Tacchini Shirley May Sisley Strellson Tabac Tiziana Terenzi Tom Tailor Torrente Trussardi Ulric De Varens V Canto Van Cleef & Arpels Versace Victor Vivienne Westwood Xerjoff Zadig & Voltaire Zippo
Illatcsalád kereső
Látogassa meg a Parfumexpress.hu webüzletet a ShopManian


Issey Miyake L eau D Issey parfüm
Különleges akciós ajánlatunk csak korlátozott ideig!
10% kedvezménnyel vásárolhatja meg a kiemelt terméket a határidő lejártáig.

Megújult mobilbarát felület
Mobil felületeken megújult külsővel jelentkezünk! Modernebb megjelenés. Hamarosan bővülő futár szolgáltatások! Megtekintéséhez kattints ide: Mobil nézet »
Vigyázz, vásárláshoz csak az egyik felületet használd, mert különböző kosárnak számítanak!
Kedvelt parfümeink További kedvelt parfümeink »
Dolce & Gabbana női parfüm »
Parfüm fajtája: EDT
Parfüm illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: alma, cédrus, harangvirág, citrom, rózsa, bambusz, jázmin, pézsma, ámbra

Megjelenés éve: 2001
Dolce & Gabbana Light Blue parfüm
Dolce & Gabbana női parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: orientális-virágos
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: zöld mandarin, narancsvirág, tubarózsa, szantál, pillecukor
Megjelenés éve: 2013
Dolce & Gabbana INTENSE pour femme parfüm
Versace női parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: yuzu, gránátalma, málna, lótusz, magnólia, ámbra, mósusz
Versace Bright Crystal Absolu parfüm
Versace női parfüm »
Parfüm fajtája: EDT
Parfüm illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Parfüm kategória: női parfüm

3 DB-OS KISZERELÉS!!
Versace Bright Crystal parfüm
Akciós parfümök További akciós parfümök »
Issey Miyake női parfüm »
Parfüm fajtája: EDT
Parfüm illatcsalád: virágos- gyümölcsös
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: körte, szagosbükköny, indolok, pacsuli, cédrus, vanília


Megjelenés éve: 2012
Issey Miyake Pleats Please parfüm
Mexx női parfüm »
Parfüm fajtája: EDT
Parfüm illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: f.ribizli, frézia, alma, gy.virág, rózsa, barackvirág, ámbra

Megjelenés éve: 2012
Mexx Spring Edition 2012 woman parfüm
James Bond férfi parfüm »
Parfüm fajtája: EDT
Parfüm illatcsalád: fás-aquás
Parfüm kategória: férfi parfüm

Illatösszetevők: ánizs, lime, tengervíz, írisz, teakfa, cédrus, guajakfa kávé


Megjelenés éve: 2013
James Bond Ocean Royale parfüm
Prada női parfüm »
Parfüm fajtája: EDT
Parfüm illatcsalád: orientális vanília
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: citrusfélék, szagosbükköny, mósusz, benzoin, karamell

Megjelenés éve: 2013
Prada Candy L eau parfüm
Legújabb parfümeink További legújabb parfümeink »
Giorgio Armani női parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: fűszeres-orientális
Parfüm kategória: női parfüm

EDP 7 ml

Illatösszetevők: cseresznye, feketeribizli, málna,
davana, rózsa, jázmin, nőszirom, pacsuli, vanília
Megjelenés éve: 2019.
Giorgio Armani Emporio Armani In love with You parfüm
Nina Ricci női parfüm »
Parfüm fajtája: EDT
Parfüm illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: citrom, málna, gardénia, gyömbér virág, bourbon vanília, karamell
Megjelenés éve: 2019
Nina Ricci Nina Rouge parfüm
Giorgio Armani férfi parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: citrusos-tengeri
Parfüm kategória: férfi parfüm

Illatösszetevők: tengeri jegyek, bergamott, citrom, hínár, pacsuli, ebony fa, borostyánfa
Megjelenés éve: 2019
Giorgio Armani Acqua di Gio Absolu Instinct parfüm
Bvlgari női parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: fás-rózsás
Parfüm kategória: női parfüm

Illetösszetevők: viola, papaja, jázmin, rózsa, rózsalevél, gyöngyvirág, bolgár rózsa, borostyán, fehér pézsma
Megjelenés éve: 2019
Bvlgari Rose Goldea Blossom Delight parfüm

Prémium kategóriás ajánlatunk

Gucci - Envy Me

A Gucci Envy Me egy varázslatosan vonzó és titokzatos női illat, melyet 2004-ben alkotott meg a Gucci divatház. Ellenállhatatlan, leginkább a pünkösdi rózsa, piros bors, és vizi jázmin illatjegyei miatt. A parfüm magával ragadó illatát, a gránátalma, a lychee, a rózsaszín pézsma, a fehér tea jegyek keveréke jellemzi. Az Envy Me alapillatát a szantálfa, a pézsma és a tikfa alkotja.

Paco Rabanne - 1 Million

A Paco Rabanne 1 million férfi parfüm friss és érzéki illata az arany csábításával varázsolja el az őt választót. Összetevőkben gazdag és kihívó illat. Mely legfőbb összetevői a menta, a narancs, a szegfűszeg, a bőr, a pacsuli.

Calvin Klein - euphoria

Fantáziát megmozgató, szexis illat, a határtalan függetlenségre törekvő nők számára. Illatjegyei: gránát, datolya gyümölcs, lótusz virág, fekete orchidea, champaca virága, fekete ibolya, mahagóni fa, pézsma.

Parfümmárkák bemutatása

Bvlgary

Bvlgari, a görög dinasztia, 1879-től napjainkig hosszú utat járt be kreációival, melyek több mint száz éve változatlan szenvedéllyel és csúcsminőséggel felelnek meg a változó piaci igényeknek. Egy kis faluból, Epirusból indult ki a világméretűvé vált Bvlgari-birodalom, mely óráival, ékszereivel, ezüst- és ajándéktárgyaival, illataival, bőr-, selyem- és szemüveg-kollekcióival, valamint luxusszállodáival az egyik legértékesebb ékkővé vált a divat világában. Az alapító, Sotirio Bvlgari 1857-ben született.

Versace

Az érzéki nő tervezője. Versace a divat segítségével átformálta a közönség véleményét a magamutogatásról, érzékiségről és ízlésről, és hitt abban, hogy a divat és a művészet találkozhat egymással.

Paco Rabanne

A fiatal tervező San Sebastianban született, gyerekkorát Spanyolországban töltötte. Később Franciaországba kellett költöznie családjával. Élete alakulását nagyban befolyásolták gyerekkori élményei. Sokáig Courreges, Cardin, Balenciaga, és Givenchy bátorította és ők vették meg vázlatait. Később már önállóan bemutathatta az első illatát, Paco Rabanne néven. Ezt követte a XS Pour Elle. Két évvel később pedig megjelent a Paco Energye.

Hugo Boss

Minden magára valamit is adó átlagember találkozott az életben már legalább egy HUGO vagy BOSS termékkel.

Diesel

A márka több mint 20 évvel ezelőtt született, ma egy jól működő nemzetközi tervvállalat. A márka azonnal vezető lett abban, hogy stílusokat, szöveteket, gyártó módszereket és minőségellenőrzést fejlesztett miközben biztosított egy kiemelkedő minőségi terméket.

Givenchy

Az évek folyamán változatossá tette tevékenységét. A márkát sok országba terjesztették el, különösen a Távol-Keletre és az Egyesült Államokra koncentrálva. A Givenchy része lett a francia luxuscsoportnak, és olyanokkal említették egy napon mint Louis Vuitton, Christian Diort, Lacroix és Céline.



Parfüm hírek a nagyvilágból

Mit tud a Light Blue, hogy még 2020-ban is a legkedveltebb parfümök egyike?

Light Blue

A Dolce & Gabbana Light Blue EDT parfümje megjelenése óta töretlen sikert arat. De mi lehet a titka folyamatos népszerűségének?

A Dolce & Gabbana Light Blue Eau de Toilette illatával már az első megszagolás után hirtelen a friss szellővel és forró homokkal teli szicíliai tengerparton találjuk magunkat. Összetéveszthetetlenül felismerni benne a sziporkázó nyári éjszakák ígéretét is.

Az olasz Dolce & Gabbana divatház által 2001-ben jelent meg a piacon a Light Blue parfümcsalád, azóta számos szakmai díj mellett a közönség szeretetét és ragaszkodását is elnyerte. A parfüm elkészítésére Olivier Cresp francia parfümőrt kérték fel, aki 2 évig dolgozott a fejlesztésen. Oliviert a parfüm elkészítésében döntően Szicília különleges világa inspirálta.

Az Eau de Toilette egyik fő összetevője a szicíliai cédrus, melynek aromája a teljes illatkompozíciót áthatja. Ezt a fejillatban az alma sziporkázó jegyei és a finom gyöngyvirág kísérik. Szívillatában dekadens jázminból és finom fehér rózsából kötött virágcsokor rejtőzik, melyet a bambusz üdesége élénkít. Végül az alapban a citromfa aromás jegyeit állati eredetű pézsma és érzéki ámbrás akkordok járják át.

A parfüm megjelenése óta további változatokkal színesedett a parfümcsalád, melyeket varázslatos olasz tengerparti életérzésről neveztek el, úgymint Dreaming in Portofino, Discover Vulcano, Sunset in Salina, Beauty of Capri, Love in Capri, Escape to Panarea, Dreaming in Portofino.

2020-ban webáruházunkban a Light Blue Eau de Toilette a legkedveltebb parfüm volt, és gyanítjuk, hogy népszerűsége a következő években is megmarad.

A Dolce & Gabbana Light Blue parfümöket itt találod áruházunkban.


Utánnad az illatod

Szaktudás, segítőkészség

Miután már több üzletben is feladtuk a reményt, hogy valaki segítségünkre siet, véletlenül ráakadtunk egy igazi szakemberre. Természetes kellene, hogy legyen, mégis meglepetésként ért bennünket az a szaktudás és figyelem, amivel segítették kiválasztani az elképzelt és különféleképpen körülírt illatot. Mert ugye illatot meghatározni nem könnyű!!!

A jól megválasztott illat figyelemfelkeltő, magával ragadó

Biztosan megtörtént már veled is, hogy elment melletted valaki, s felfigyeltél parfümének illatára. Mi tagadás, megtetszett. Aztán bementél egy üzletbe, s hiába kerested, nem találtad meg azt az illatot.

A sokarcú illat:

parfüm, eau de cologne, eau de toilette, testpermet. Mindegyiknek más a hatása, más az alkalmazása.

Parfüm

Elmagyarázták, hogy a legtöményebb, ezért legtartósabb és legerősebb változat a parfüm, ennek legnagyobb az alkoholtartalma. Az illatanyag koncentrációja pedig 15-30% között mozog. Ebből nem is gyártanak sprayt, mert elég egy-egy csöppet használni belőle a fülcimpánkon.

EAU = VÍZ

Sokszor olvastam, mégsem tudtam, hogy az eau vizet jelent.

Eau cologne, eau de toilette

Az eau cologne 60%-ban alkoholt, nevéből következően pedig vizet is tartalmaz. Ennél is gyengébb változat az eau de toilette. Ezt tanácsos a térdhajlatra permetezni, az erek környékére. A testpermetekben nincs alkohol, ezért használata nyárra javasolt. Ápolják a bőrt, nem okoznak allergiás jelenséget, de nem tartós a hatásuk.

Divatos illatok

Amit a nők kedvelnek: gyümölcs, virág, kókusz.

Amire a férfiak vágynak:a citrusfélék frissessége s a kézfejükön használva érik el a megfelelő hatást.

Teszteljünk, szagoljunk, válasszunk, de hogyan?

Ebben az üzletben például kérdeznek. Szeretnének többet megtudni a vevőről, hogy segíthessenek. Ez azért is fontos, mert ma már nem tudnak a bőr-, szem-, hajszín alapján tanácsot adni, hiszen sokszor a látható színek egyike sem azonos az eredetivel. Mire kíváncsiak? Ránk, a belső világunkra, mert a számunkra tökéletes illatot meghatározza értékrendünk, egyéniségünk, sőt gyermekkorunk is. Az illatoknál, akárcsak az ízeknél az első élmények a meghatározók. Az anya, a gyerekkorunkat körbevevő világ illata. Mindez mélyen bevésődött a tudatalattinkba. Lehet, hogy nem tudunk beszélni róla, de amikor megérezzük, biztosan tudjuk, hogy ez az illat a megfelelő. Ennyire azért mégsem egyszerű, mert ízlésvilágunkat befolyásolja jelenlegi környezetünk és a trend is, no meg barátaink véleménye.

Az életkor is meghatározó

A tinik még könnyebben befolyásolhatók, ők a reklámok termékeit keresik, vagy éppen azt, amit a barátnő is használ.

A tudatos 30-as ragaszkodik az elképzeléséhez, és romantikus.

A 40 felettiek a klasszikus illatot, a megszokott márkát keresik, nehezen váltanak új termékre.

Türelem, jó döntést terem.

A helyes választáshoz idő kell, mert az összetevőket, más-más időközben érzékeljük.

Semlegesítés

Ha már annyit szaglásztunk, hogy nem érezzük az illatot, kávéba kell szagolni, ez közömbösít. Azonos jellegű illatból kb. 4 félét tudunk tesztelni. Papírra kifújjuk, ráfújunk egyet, ez felmelegíti a parfümöt, s csak piciket szippantunk. Ne érintsük a papírt az orrunkhoz! A bőrünkön is ki kell próbálni, mert mindenkin más-más lesz az eredmény.


Carla Bruni - Givenchy Ysatis

Givenchy Ysatis

A kilencvenes évek egyik talán méltán legszebb reklámja a Givenchy Ysatis parfüm reklám plakátja volt. Ezt mostanra a Sárközynéként ismert Carla Bruninak köszönhetjük. A Chanel No.5-hoz hasonlóan ez az illat is egy kellően elegáns társat érdemel, egy fiatal, lendületes modell nem igazán mutatna jól a klasszikus és meglehetősen nehéz illatú parfüm mellett. Az illat elképzelhető, hogy sokaknak megszokottá vált, de a plakátot annál inkább kedvelték, és valószínűleg a Givenchynél is. Főleg mert azóta sem nem készült újabb Ysatis parfüm-plakát.


Illatpiramis és felépítése

Az idő múlásával a parfüm illata változik a bőrön, mivel az egyes alkotóelemek rendre elpárolognak. Az illatkompozíció párolgást befolyásoló összetevőit és ezek kibontakozásának sorrendjét rendkívül érzékletes formában szemlélteti az úgynevezett illatpiramis.

E háromsávos ábrázolási módszer kidolgozása William A. Poucher nevéhez fűződik. A 1920-as években kezdték használni azóta a modern parfümgyártás egyik alapja.

Az illatpiramis felépítése:

1. fejillat (pl. citrom, bergamot, borsmenta)

2. szívillat (pl. jázmin, zöldtea)

3. alapillat (pl. cédrusfa, mósusz)

* Fejillatok: a leggyorsabban elpárolgó összetevők. Ezek nyújtják az első benyomást: könnyed, rendkívül illékony aromák, amelyek 5-30 perc alatt elenyésznek, hamar átadják helyüket a kompozíció legfontosabb illatjegyeinek - a szívillatoknak.

* Szívillatok: gyakran ezek már kezdetektől fogva ott lappanganak, azonban 10-30 perc kell nekik ahhoz, hogy valóban kibontakozzanak a bőrön.

Ezek azok az illatjegyek, melyek által az adott parfüm besorolható egy-egy illatcsaládba (virágos, keleties, citrusos, fás, gyümölcsös, ...).

* Alapillat: csak jó pár óra elteltével válik érezhetővé, ugyanis ezek a legnagyobb molekulasúlyú illatanyagok. Lényeges jellemvonásuk, hogy fixáló anyagokként szolgálnak, lelassítják a könnyebb jegyek párolgását és stabilitást kölcsönöznek nekik. Ezek aromája érezhető a legtovább, akár egy teljes napig.


Parfüm márkák

Mely parfümök a legnépszerűbbek? Keresd a nagyméretű betűket. Minél népszerűbb egy parfüm, annál nagyobb a betű mérete.

Abercrombie & Fitch Acqua Di Parma Adolfo Dominguez Agent Provocateur Agua Brava Aigner Ajándékutalvány Alta Moda Alyssa Ashley Amouage Anna Sui Annick Goutal Antonio Banderas Antonio Visconti Aqua Brava Aquolina Aramis Avril Lavigne Azzaro Baldessarini Balenciaga Benetton Beverly Hills 90210 Beyonce Biotherm Blase Blue Up Bois 1920 Borsalino Bottega Veneta Boucheron Britney Spears Bruno Banani Burberry Bvlgari Cacharel Cafe-Cafe Calvin Klein Carner Barcelona Carolina Herrera Carrera Cartier Cerruti Chanel Charriol Chevignon Chloé Chopard Christian Audigier Christian Dior Christian Lacroix Christina Aguilera Cindy Crawford Clarins Clinique Close 2 Coach Costume National Creation Lamis Creed Cristiano Ronaldo Cuba David Beckham Davidoff De Garcons Derrick Diesel DKNY Dolce & Gabbana Dr. Gritti Dsquared Dunhill Ed Hardy Elie Saab Elizabeth Arden Elizabeth Taylor Emanuel Ungaro Escada Escentric Molecules Esprit Estée Lauder Etro Eva Longoria Evaflor Exclamation Extase Faconnable Fendi Ferrari Gabriela Sabatini Gabriella Sabatini Genny Ghost Gianfranco Ferre Giorgio Armani Giorgio Beverly Hills Givenchy Gloria Vanderbilt Gres Gucci Guerlain Guess Guy Laroche Hilary Duff Hollister Hugo Boss Iceberg Issey Miyake J. Del Pozo J. Fenzi J. P. Gaultier Jacomo Jaguar James Bond Jennifer Lopez Jessica Simpson JFENZI Jil Sander Jimmy Choo John Galiano John Richmond John Varvatos JOOP! Jovoy Juicy Couture Justin Bieber Kate Perry Kenneth Cole Kenzo La Perla La Prairie Lacoste Lagerfeld Lalique Lancaster Lancome Lanvin Laura Biagiotti Lee Cooper Les Parfums de Rosine Linn Young Loewe Lolita Lempicka M.Micallef Mancera Mandarina Duck Mango Marbert Marc Jacobs Mariah Carey Masaki Matshushima Mercedes Benz Mexx Michael Kors Mont Blanc Moschino Naomi Campbell Narciso Rodriguez New Brand Nike Nikos Nina Ricci Nobile 1942 Oilily Omerta One direction Oscar de la Renta Paco Rabanne Paloma Picasso Paris Hilton Paul Smith Penhaligon's Perry Ellis Pierre Cardin Pino Silvestre Playboy Police Porsche Prada Puma Quiksilver Ralph Lauren Rancé 1795 Real Time Repetto Replay Revlon Rihanna Roberto Cavalli Rochas S. T. Dupont Salvador Dali Salvatore Ferragamo Sarah Jessica Parker Serge Lutens Sergio Tacchini Shakira Shirley May Shiseido Sisley Sospiro Strellson Swiss Army Tabac Thierry Mugler Tiziana Terenzi Tom Ford Tom Tailor Tommy Hilfiger Torrente Tous Trussardi Tuscani Ungaro Ulric De Varens Ungaro V Canto Valentino Van Cleef & Arpels Vera Wang Versace Vespa Victor Viktor & Rolf Vivienne Westwood Women'secret Xerjoff Yves S. L. Zadig & Voltaire Zegna Zippo



Névnap:
Franciska, Fanni napja van.
Boldog névnapot kívánunk!
Guerlain Aqua Allegoria Herba Fresca parfüm Guerlain
Aqua Allegoria Herba Fresca
Christian Dior Hypnotic Poison parfüm Christian Dior
Hypnotic Poison
Versace Bright Crystal Absolu parfüm Versace
Bright Crystal Absolu
Sisley Eau de Sisley 2 parfüm Sisley
Eau de Sisley 2
Chevignon Forever Mine parfüm Chevignon
Forever Mine
Chanel Allure Homme Sport parfüm Chanel
Allure Homme Sport
Mexx Perspective parfüm Mexx
Perspective
Hugo Boss Hugo Green parfüm Hugo Boss
Hugo Green
Mexx Mexx Ice Touch NEW LOOK parfüm Mexx
Mexx Ice Touch NEW LOOK

Olvasói Vélemények
"Kedd délelőtt rendeltem meg a terméket és nagyon gyorsan, a következő napon, - szerda délelőtt - már meg is kaptam a parfümöt. Nagyon köszönöm ezt a gyors intézkedést."
B. Erzsébet

"Szia!Tök jó ez az oldal, sokkal olcsóbbak a parfümök, érdemes megnézni!"
Erika

"Kicsit olcsóbb, mint nálunk a boltban, nem?"
Viki






Az illatok könnyedén befolyásolhatják a hangulatunkat - de azt vajon mi befolyásolja, mely illatokat találjuk vonzónak, vagy éppen melyiktől vagyunk rosszul?
részletek>>

A növényi kenőcsök, balzsamok, parfümök használata egyidős az emberiséggel, kezdetektől fogva használták őket gyógyításra, vallási szertartások alkalmával és mindig is az asszonyi csábítás eszközei voltak.
részletek>>

A parfüm szó latinul pontos fordításban "szaglás általi"-t jelent. Az illatok hatása testre, lélekre, szellemre nem a 20. század felfedezése, már az ókorban is hasonló célt szolgált.
részletek>>

Van Önnek hatodik érzéke? Nem lepődünk meg nemleges válasz esetén sem, mert bizony ezzel a képességgel kevés embert jutalmazott a Teremtő.
részletek>>

Már a kőkorszakbeli emberelődök is festették magukat - a neandervölgyi ősember például arcára színes festéket kent, testét pedig tetoválta - olvastuk egy kozmetikum-történeti tanulmányban.
részletek>>

"Az illat a léleknek szól, zene az érzelmek számára."
részletek>>

Azt mondják, a férfiak jobban megérthetnék a nőket, ha ismernék az illatukat.
részletek>>

Givenchyt személyes - sajnos szomorú - emlékek kötik Magyarországhoz
részletek>>

Minden magára valamit is adó átlagember találkozott az életben már legalább egy HUGO vagy BOSS termékkel. A legtöbben- köztük én is sokáig azt hittük, ez egy márka. Pedig csak volt. Nézzük csak a Családot!
részletek>>

"Egy illat inkább átöleljen minket, mint ellepjen. A harmat és a növényekre hulló eső, a víz tisztasága és frissessége érvényesüljön." - Issey Miyake
részletek>>
A hatvanas évek elején fiatal japán férfi rótta Párizs utcáit, nyakában egy fényképezőgéppel.
részletek>>

A Lacoste híres krokodil-logóját René Lacoste teniszcsillag álmodta meg1933-ban, és szinte berobbant a világ leghíresebb divatszimbólumai közé...
részletek>>

"Akár termékről vagy reklámról, emberről vagy filozófiáról, gombokról vagy épületekről beszélünk, azt szeretnénk, ha a kreatív életerőt minden tettünkben és termékünkben meg tudnánk Önöknek mutatni" - vallják a Mexx-trend alkotói.
részletek>>

"Az Ultraviolet a nőiesség új kifejezésének jele. Üvege technikai szempontból igen fontos tárgy, mivel funkciója meghatározza alakját. Egy új parfümgesztust alkottunk" - állítja Rabanne, aki szerint egy nő azért visel parfümöt, hogy felfedje személyiségét.
részletek>>

Igazi könyvritkaság - érdekes történetekkel fűszerezve mutatja be a legnevesebb parfümmárkákat, mindezt reprezentatív fotókkal illusztrálva.
részletek>>

Hírlevél
Név:
E-mail:
  Elfogadom a felhasználási feltételeket
Online látogatók

Oldalunkon jelenleg 16 látogató tartózkodik.