Parfüm express

Parfümkereskedés: parfümök és parfümmárkák nagy választékban. A parfüm webáruházunkban a parfümgyártókról további információkat tudhat meg a parfümökről.

Hétfőtől péntekig 9:30-16h-ig hívhat minket: 06 70 289 3006
 Ingyenes kiszállítás 1 parfümnél is *     Ajándék illatminta minden rendeléshez *     Kizárólag eredeti parfümök

Parfüm webáruház • Parfümexpress

 
Szűrés:
Olvasói Vélemények
"A megrendelt parfümöket megkaptam a megrendeléstől számítva három napon belül postai úton, amit ezúton köszönök. Sok utánjárástól sikerült megmenekülnöm..."
Eisler József

Törzsvásárlói klub »
PARFÜM MÁRKÁK
Acqua Di Parma Agent Provocateur Aigner Alaia Alyssa Ashley Anna Sui Antonio Banderas Aqua Brava Aramis Avril Lavigne B.U. Balenciaga Beverly Hills 90210 Blue Up Borsalino Boucheron Bruno Banani Bvlgari Cafe-Cafe Carner Barcelona Caron Celine Dion Chanel Chevignon Chopard Christian Dior Christina Aguilera Clarins Close 2 Costume National Creed Cuba Davidoff Derrick DKNY Dr. Gritti Dunhill Elie Saab Elizabeth Taylor Escada Esprit Etro Evaflor Extase Fendi Gabriela Sabatini Genny Gianfranco Ferre Giorgio Beverly Hills Gloria Vanderbilt Gucci Guess Gwen Stefani Hugo Boss Issey Miyake J. Fenzi Jacomo James Bond JFENZI Jil Sander John Richmond JOOP! Juicy Couture Kate Perry Kenzo La Perla Lacoste Lagerfeld Lancome Laura Biagiotti Les Parfums de Rosine Loewe M.Micallef Mandarina Duck Marbert Mariah Carey Mercedes Benz Michael Kors Mont Blanc Naomi Campbell New Brand Nike Nina Ricci Oilily One direction Paco Rabanne Paris Hilton Penhaligon's Pierre Cardin Playboy Porsche Priscilla Presley Ralph Lauren Real Time Replay Rihanna Rochas Salvador Dali Sarah Jessica Parker Sergio Tacchini Shirley May Sisley Stella McCartney Swiss Army Thierry Mugler Tom Ford Tommy Hilfiger Tous Tuscani Ungaro Ungaro Valentino Vera Wang Vespa Viktor & Rolf Women'secret Yves S. L. Zegna
Illatcsalád kereső
Látogassa meg a Parfumexpress.hu webüzletet a ShopManian


Hugo Boss The Scent parfüm
Különleges akciós ajánlatunk csak korlátozott ideig!
10% kedvezménnyel vásárolhatja meg a kiemelt terméket a határidő lejártáig.

Megújult mobilbarát felület
Mobil felületeken megújult külsővel jelentkezünk! Modernebb megjelenés. Hamarosan bővülő futár szolgáltatások! Megtekintéséhez kattints ide: Mobil nézet »
Vigyázz, vásárláshoz csak az egyik felületet használd, mert különböző kosárnak számítanak!
Kedvelt parfümeink További kedvelt parfümeink »
Bvlgari női parfüm »
Parfüm fajtája: EDT
Parfüm illatcsalád: virágos-aqua
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: nashi körte, bambusz, lótuszvirág, cassia, tealevél, pézsma, tölgymoha, balsafa
Megjelenés éve: 2005
Bvlgari Omnia Crystalline parfüm
Versace női parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: yuzu, gránátalma, málna, lótusz, magnólia, ámbra, mósusz
Versace Bright Crystal Absolu parfüm
Calvin Klein női parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: -
Parfüm kategória: női parfüm

3 DB-OS KISZERELÉS!!
Calvin Klein Eternity parfüm
Versace női parfüm »
Parfüm fajtája: EDT
Parfüm illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Parfüm kategória: női parfüm

3 DB-OS KISZERELÉS!!
Versace Bright Crystal parfüm
Akciós parfümök További akciós parfümök »
Fendi férfi parfüm »
Parfüm fajtája: EDT
Parfüm illatcsalád: friss-aromás
Parfüm kategória: férfi parfüm

Parfüm összetevők: bőr, cédrus, pézsma, zsálya, bazsalikom

Férfi parfüm

Megjelenési év: 2013
Fendi Fan di Fendi pour homme Acqua parfüm
Carolina Herrera női parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: rózsaszín pezsgő
gyümölcsös, barackvirág, pézsma, ámbra
Megjelenési év: 2016.
Carolina Herrera 212 New York Pills VIP Rosé parfüm
Hugo Boss férfi parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: aromás-fás
Parfüm kategória: férfi parfüm

Illatösszetevők: alma, fahéj, mandarin, zsálya,
levendula, pacsuli, rozmaring, olíva, szantálfa
Megjelenés éve: 2019.
Hugo Boss Bottle Infinite parfüm
Nicki Minaj női parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: virágos - gyümölcsös
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: csillaggyümölcs, szeder, lótusz, jázmin, mósusz, karamell

Megjelenés éve: 2012
Nicki Minaj Pink Friday parfüm
Legújabb parfümeink További legújabb parfümeink »
Giorgio Armani női parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: fűszeres-orientális
Parfüm kategória: női parfüm

EDP 7 ml

Illatösszetevők: cseresznye, feketeribizli, málna,
davana, rózsa, jázmin, nőszirom, pacsuli, vanília
Megjelenés éve: 2019.
Giorgio Armani Emporio Armani In love with You parfüm
Nina Ricci női parfüm »
Parfüm fajtája: EDT
Parfüm illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: citrom, málna, gardénia, gyömbér virág, bourbon vanília, karamell
Megjelenés éve: 2019
Nina Ricci Nina Rouge parfüm
Giorgio Armani férfi parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: citrusos-tengeri
Parfüm kategória: férfi parfüm

Illatösszetevők: tengeri jegyek, bergamott, citrom, hínár, pacsuli, ebony fa, borostyánfa
Megjelenés éve: 2019
Giorgio Armani Acqua di Gio Absolu Instinct parfüm
Bvlgari női parfüm »
Parfüm fajtája: EDP
Parfüm illatcsalád: orientális-virágos
Parfüm kategória: női parfüm

Illatösszetevők: fekete ribizli, tubarózsa, davana, vanília, mirha
Megjelenés éve: 2019
Bvlgari Splendida Tubereuse Mystique parfüm

Prémium kategóriás ajánlatunk

Gucci - Envy Me

A Gucci Envy Me egy varázslatosan vonzó és titokzatos női illat, melyet 2004-ben alkotott meg a Gucci divatház. Ellenállhatatlan, leginkább a pünkösdi rózsa, piros bors, és vizi jázmin illatjegyei miatt. A parfüm magával ragadó illatát, a gránátalma, a lychee, a rózsaszín pézsma, a fehér tea jegyek keveréke jellemzi. Az Envy Me alapillatát a szantálfa, a pézsma és a tikfa alkotja.

Paco Rabanne - 1 Million

A Paco Rabanne 1 million férfi parfüm friss és érzéki illata az arany csábításával varázsolja el az őt választót. Összetevőkben gazdag és kihívó illat. Mely legfőbb összetevői a menta, a narancs, a szegfűszeg, a bőr, a pacsuli.

Calvin Klein - euphoria

Fantáziát megmozgató, szexis illat, a határtalan függetlenségre törekvő nők számára. Illatjegyei: gránát, datolya gyümölcs, lótusz virág, fekete orchidea, champaca virága, fekete ibolya, mahagóni fa, pézsma.

Parfümmárkák bemutatása

Bvlgary

Bvlgari, a görög dinasztia, 1879-től napjainkig hosszú utat járt be kreációival, melyek több mint száz éve változatlan szenvedéllyel és csúcsminőséggel felelnek meg a változó piaci igényeknek. Egy kis faluból, Epirusból indult ki a világméretűvé vált Bvlgari-birodalom, mely óráival, ékszereivel, ezüst- és ajándéktárgyaival, illataival, bőr-, selyem- és szemüveg-kollekcióival, valamint luxusszállodáival az egyik legértékesebb ékkővé vált a divat világában. Az alapító, Sotirio Bvlgari 1857-ben született.

Versace

Az érzéki nő tervezője. Versace a divat segítségével átformálta a közönség véleményét a magamutogatásról, érzékiségről és ízlésről, és hitt abban, hogy a divat és a művészet találkozhat egymással.

Paco Rabanne

A fiatal tervező San Sebastianban született, gyerekkorát Spanyolországban töltötte. Később Franciaországba kellett költöznie családjával. Élete alakulását nagyban befolyásolták gyerekkori élményei. Sokáig Courreges, Cardin, Balenciaga, és Givenchy bátorította és ők vették meg vázlatait. Később már önállóan bemutathatta az első illatát, Paco Rabanne néven. Ezt követte a XS Pour Elle. Két évvel később pedig megjelent a Paco Energye.

Hugo Boss

Minden magára valamit is adó átlagember találkozott az életben már legalább egy HUGO vagy BOSS termékkel.

Diesel

A márka több mint 20 évvel ezelőtt született, ma egy jól működő nemzetközi tervvállalat. A márka azonnal vezető lett abban, hogy stílusokat, szöveteket, gyártó módszereket és minőségellenőrzést fejlesztett miközben biztosított egy kiemelkedő minőségi terméket.

Givenchy

Az évek folyamán változatossá tette tevékenységét. A márkát sok országba terjesztették el, különösen a Távol-Keletre és az Egyesült Államokra koncentrálva. A Givenchy része lett a francia luxuscsoportnak, és olyanokkal említették egy napon mint Louis Vuitton, Christian Diort, Lacroix és Céline.



Parfüm hírek a nagyvilágból

BOLDOG, KIEGYENSÚLYOZOTT HÉTKÖZNAPOK? LEHETSÉGES! ÉLETSZÉPÍTŐ TIPPJEINK :)

Az élet szép

1.Találd meg a stresszoldó hobbidat!

Találd meg a módját, hogy a felgyülemlett többlet energiádat ki tudd adni magadból. Lehet akár délutáni foci a barátokkal, callanetics torna, vagy akár egy nagy futás a szigeten.

2.Ne akarj megfelelni mindenkinek!

Ha meg akarsz felelni mindenkinek, akkor csak egy emberrel tolsz ki: saját magaddal. Ne akard lerombolni az önbecsülésed azzal, hogy hallgatsz másokra. És ne engedd el az önbecsülésed. A pohár félig tele van! Ha máshogy látod, akkor lépj egy lépést hátra, és indítsd újra a rendszert!

3. Fogadd el a váratlan helyzeteket!

Na ez egy pont, ami számomra is nehézséget okoz. Általában szeretem megszervezni az életemet, a napomat. Ha valami váratlan dolog történik, leblokkolok. Pedig a meglepő események akár még jól is sülhetnek el. Próbálj meg spontán lenni. Az élet így sokkal élvezetesebb lesz!

4. Dobd ki, amire nincs szükséged

A legtöbbünk, amikor párkapcsolatban él, gyűjtöget: az első mozijegy, az első szál rózsa megszárítva, vagy egy kabalamaci, amit Valentin-napra kaptál... De ha elmúlt és a múlt fáj, rossz érzéssel tölt el, dobd ki! Azzal, hogy megválsz tőle, az agyad is felfogja, hogy vége, és lelked is felszabadul. :)

5. A reggeli kávéd helyett innentől igyál langyos citromos vizet!

A citromos víz erősíti az immunrendszert, felfrissít, beindítja az emésztést és ragyogóvá teszi a bőrt. Nemcsak fizikailag, de mentálisan és lelkileg is beindítja a napodat.

6. Ne a rosszra koncentrálj!

Mindenkivel előfordulnak negatív dolgok, amin aztán egész nap ezen pörög, hogy ez most miért történt meg vele. DE ÁLLJ! Nem jó, ha ezen lovagolunk. Ezzel azt erősítjük magunkban, hogy ez milyen fontos dolog számunkra... Amikor valami rossz történik, próbálj meg helyette valami jó dologra koncentrálni! Ami neked örömet okoz!

7. Menj el szórakozni, amikor csak tudsz

Nem azt mondom, hogy bulizz és idd le magad minden áldott este. Hanem arra akarom felhívni a figyelmedet, hogy ne ülj állandóan a számítógép/tablet/okostelefon előtt. Ne a virtuális térben bóklássz, inkább mozdulj ki a barátaiddal. Hidd el, a való világ sokkal színesebb, élvezetesebb és szeretet-teljesebb, mint a virtuális tér.

8. Változtasd meg az étrended

Ne mindig ugyanazokat az ételeket fogyaszd. Próbálj meg variálni. Például, amikor hazafelé tartasz és vacsorát vásárolsz, menj másik pékségbe/étterembe. Kóstolgass minél többféle ételt. Ízlelgesd. Ha az ételek ízét jobban érzed, a világot is színesebbnek fogod látni!

9. Tartsd a kapcsolatot a barátaiddal

Sose feledd azokat, akik melletted álltak a nehéz időkben. Vagy akikkel már akár gyermekkorod óta kapcsolatban állsz. Ők az életed részei, mindent tudnak rólad és mégis szeretnék! A szilárd barátság nyugalmat és biztonságot ad.

10. Olvass minden nap!

Az olvasás, a tanulás remek kikapcsolódás. Ugyanakkor az önfejlesztés a hosszú, egészséges élet titka. A tanulás során pedig sok új, érdekes, azért valamennyire hozzánk hasonló emberrel ismerkedhetünk meg. A tanulás az agyunkat is trenírozza, frissebbé, nyitottabbá válunk.

Ha egy kicsit is hozzájárultunk a boldogságodhoz, már megérte! :D


Carla Bruni - Givenchy Ysatis

Givenchy Ysatis

A kilencvenes évek egyik talán méltán legszebb reklámja a Givenchy Ysatis parfüm reklám plakátja volt. Ezt mostanra a Sárközynéként ismert Carla Bruninak köszönhetjük. A Chanel No.5-hoz hasonlóan ez az illat is egy kellően elegáns társat érdemel, egy fiatal, lendületes modell nem igazán mutatna jól a klasszikus és meglehetősen nehéz illatú parfüm mellett. Az illat elképzelhető, hogy sokaknak megszokottá vált, de a plakátot annál inkább kedvelték, és valószínűleg a Givenchynél is. Főleg mert azóta sem nem készült újabb Ysatis parfüm-plakát.


Határtalan illatok

Illat üvegcse

Az emberi test természetes illatának elfedése talán egyidős az emberi kultúrával, ezzel a szándékunkkal talán egyedülállóak vagyunk az élővilágban. Az "illatátalakításra" vagyonokat is képesek vagyunk költeni, a kellemes, jó minőségű illatfelhő státuszszimbólummá vált, a jó megjelenés alapfeltétele lett. A hölgyek szaglóérzéke sokkal fejlettebb, többféle illat megkülönböztetésére képesek, illatmemóriájuk is nagyobb kapacitású a férfiakénál. A kiváló illatemlékezetre születni kell, és ez a képesség állandóan trenírozandó.

A kölnik és a parfümök gyártása csak mennyiségben tér el egymástól, a kölnivizekben legalább 2,5% illatanyag, az illattartósság 4 óra alatt nem csökkenhet 50% alá. A parfümök minimális illatanyag-tartalma 10%, mely 8 óra alatt nem csökkenhet 50% alá. A múlt század végén a legtöményebb illatok voltak a divatosak, ma már a hígabbak.

Az illatosításhoz használt alapanyagokat illóolajoknak nevezzük. Legtöbbjük folyékony állagú, de vannak közöttük gyantaszerű és zsírra emlékeztető, valamint kristályos anyagok is. Szabad levegőn maradék nélkül elpárolognak.

Az illatanyagok, illóolajok lehetnek természetes és mesterséges eredetűek, a szintetikus kémiai ipar ide is betört. A mesterséges illatok olcsóbbak, mint a természetesek, illetve sikerült olyan művi illatokat is előállítani, melyek a természetben nem léteznek.

A parfümőr először kikeresi a kívánt illat gerincét képező alapanyagokat, összeállítja azokból a kompozíciótestet, a bázist. Az elkészült bázist a parfümőr megfelelő, könnyen illó aldehidekkel, argumenolajokkal, az úgynevezett fejillatokkal alakítja üdévé, frissé. Az illat jellegét kisebb mennyiségű illatanyagokkal, nüanszőrökkel módosítja, hangolja ilyen vagy olyan irányba. Ezek után egy kis virágolajjal vagy szintetikummal lekerekíti az illatot. Az illathatás így teljesebb, tökéletesebb, és a különböző alkotórészek nem vehetők ki olyan könnyen. Az édes, émelygős illatot kesernyés, fanyar kontraszt illatanyaggal ellensúlyozza, vagy éppen azzal emeli ki. Végül a megfelelő anyagokkal rögzíti az illatot. A kész illatanyagba mártott papírcsíkról elillanó illatból először a könnyen párolgó fejillatot érezzük meg, utána a bázist és a legvégén a rögzítőanyagot.

Az illatszerek illata természetesen nagyon függ az ember bőrének egyéni illatától. Ezért minden "kész" illatkompozíció mindenkin egy kicsit másképp érvényesül, tehát teljesen egyéni lesz.


Illatpiramis és felépítése

Az idő múlásával a parfüm illata változik a bőrön, mivel az egyes alkotóelemek rendre elpárolognak. Az illatkompozíció párolgást befolyásoló összetevőit és ezek kibontakozásának sorrendjét rendkívül érzékletes formában szemlélteti az úgynevezett illatpiramis.

E háromsávos ábrázolási módszer kidolgozása William A. Poucher nevéhez fűződik. A 1920-as években kezdték használni azóta a modern parfümgyártás egyik alapja.

Az illatpiramis felépítése:

1. fejillat (pl. citrom, bergamot, borsmenta)

2. szívillat (pl. jázmin, zöldtea)

3. alapillat (pl. cédrusfa, mósusz)

* Fejillatok: a leggyorsabban elpárolgó összetevők. Ezek nyújtják az első benyomást: könnyed, rendkívül illékony aromák, amelyek 5-30 perc alatt elenyésznek, hamar átadják helyüket a kompozíció legfontosabb illatjegyeinek - a szívillatoknak.

* Szívillatok: gyakran ezek már kezdetektől fogva ott lappanganak, azonban 10-30 perc kell nekik ahhoz, hogy valóban kibontakozzanak a bőrön.

Ezek azok az illatjegyek, melyek által az adott parfüm besorolható egy-egy illatcsaládba (virágos, keleties, citrusos, fás, gyümölcsös, ...).

* Alapillat: csak jó pár óra elteltével válik érezhetővé, ugyanis ezek a legnagyobb molekulasúlyú illatanyagok. Lényeges jellemvonásuk, hogy fixáló anyagokként szolgálnak, lelassítják a könnyebb jegyek párolgását és stabilitást kölcsönöznek nekik. Ezek aromája érezhető a legtovább, akár egy teljes napig.


Parfüm márkák

Mely parfümök a legnépszerűbbek? Keresd a nagyméretű betűket. Minél népszerűbb egy parfüm, annál nagyobb a betű mérete.

Abercrombie & Fitch Acqua Di Parma Adolfo Dominguez Agent Provocateur Agua Brava Aigner Ajándékutalvány Alaia Alta Moda Alyssa Ashley Amouage Anna Sui Annick Goutal Antonio Banderas Antonio Visconti Aqua Brava Aquolina Aramis Armani Prive Avril Lavigne Azzaro B.U. Baldessarini Balenciaga Benetton Beverly Hills 90210 Blase Blue Up Bois 1920 Borsalino Bottega Veneta Boucheron Britney Spears Bruno Banani Burberry Bvlgari Cacharel Cafe-Cafe Calvin Klein Carner Barcelona Carolina Herrera Caron Cartier Celine Dion Cerruti Chanel Charriol Chevignon Chloé Chopard Christian Audigier Christian Dior Christian Lacroix Christina Aguilera Cindy Crawford Clarins Clinique Close 2 Coach Costume National Creation Lamis Creed Cristiano Ronaldo Cuba David Beckham Davidoff De Garcons Derrick Diesel DKNY Dolce & Gabbana Dr. Gritti Dsquared Dunhill Ed Hardy Elie Saab Elizabeth Arden Elizabeth Taylor Emanuel Ungaro Escada Escentric Molecules Esprit Estée Lauder Etro Eva Longoria Evaflor Exclamation Extase Faconnable Fendi Ferrari Gabriela Sabatini Gabriella Sabatini Genny Ghost Gianfranco Ferre Giorgio Armani Giorgio Beverly Hills Givenchy Gloria Vanderbilt Gres Gucci Guerlain Guess Guy Laroche Gwen Stefani Hollister Hugo Boss Iceberg Issey Miyake J. Del Pozo J. Fenzi J. P. Gaultier Jacomo Jaguar James Bond Jennifer Lopez JFENZI Jhon Galliano Jil Sander Jimmy Choo John Richmond John Varvatos JOOP! Jovoy Juicy Couture Justin Bieber Kate Perry Kenneth Cole Kenzo Kiton La Perla La Prairie Lacoste Lady Gaga Lagerfeld Lalique Lancome Lanvin Laura Biagiotti Lee Cooper Les Parfums de Rosine Linn Young Loewe Lolita Lempicka M.Micallef Mancera Mandarina Duck Mango Marbert Marc Jacobs Mariah Carey Masaki Matshushima Mercedes Benz Mexx Michael Kors Molyneux Mont Blanc Moschino Naomi Campbell Narciso Rodriguez New Brand Nicki Minaj Nike Nikos Nina Ricci Nobile 1942 Oilily Omerta One direction Oscar de la Renta Paco Rabanne Paloma Picasso Paris Hilton Paul Smith Penhaligon's Perry Ellis Pierre Cardin Pino Silvestre Playboy Police Porsche Prada Priscilla Presley Puma Ralph Lauren Rancé 1795 Real Time Repetto Replay Revlon Rihanna Roberto Cavalli Rochas S. T. Dupont Salvador Dali Salvatore Ferragamo Sarah Jessica Parker Serge Lutens Sergio Tacchini Shakira Shirley May Shiseido Sisley Sospiro Stella McCartney Strellson Swiss Army Tabac Thierry Mugler Tiziana Terenzi Tom Ford Tom Tailor Tommy Hilfiger Torrente Tous Trussardi Tuscani Ungaro Ulric De Varens Ungaro V Canto Valentino Van Cleef & Arpels Vera Wang Versace Vespa Victor Viktor & Rolf Vivienne Westwood Women'secret Xerjoff Yves S. L. Zadig & Voltaire Zegna Zippo



Névnap:
Tekla napja van.
Boldog névnapot kívánunk!
Paco Rabanne Invictus parfüm Paco Rabanne
Invictus
Aigner Starlight parfüm Aigner
Starlight
Gucci Flora parfüm Gucci
Flora
Hugo Boss Baldessarini Private Affairs parfüm Hugo Boss
Baldessarini Private Affairs
Annick Goutal Eau d`Hadrien parfüm Annick Goutal
Eau d`Hadrien
Aigner Power 2 parfüm Aigner
Power 2
Hugo Boss The Scent parfüm Hugo Boss
The Scent
Bvlgari Aqua Pour Homme mini parfüm Bvlgari
Aqua Pour Homme mini
Agent Provocateur Pétale Noir  parfüm Agent Provocateur
Pétale Noir

Olvasói Vélemények
"Kicsit olcsóbb, mint nálunk a boltban, nem?"
Viki

"Meg vagyok elégedve a parfümmel! Időben megérkezett és minden rendben volt!"
Zólyomi Ádám

"Szia!Tök jó ez az oldal, sokkal olcsóbbak a parfümök, érdemes megnézni!"
Erika






Az illatok könnyedén befolyásolhatják a hangulatunkat - de azt vajon mi befolyásolja, mely illatokat találjuk vonzónak, vagy éppen melyiktől vagyunk rosszul?
részletek>>

A növényi kenőcsök, balzsamok, parfümök használata egyidős az emberiséggel, kezdetektől fogva használták őket gyógyításra, vallási szertartások alkalmával és mindig is az asszonyi csábítás eszközei voltak.
részletek>>

A parfüm szó latinul pontos fordításban "szaglás általi"-t jelent. Az illatok hatása testre, lélekre, szellemre nem a 20. század felfedezése, már az ókorban is hasonló célt szolgált.
részletek>>

Van Önnek hatodik érzéke? Nem lepődünk meg nemleges válasz esetén sem, mert bizony ezzel a képességgel kevés embert jutalmazott a Teremtő.
részletek>>

Már a kőkorszakbeli emberelődök is festették magukat - a neandervölgyi ősember például arcára színes festéket kent, testét pedig tetoválta - olvastuk egy kozmetikum-történeti tanulmányban.
részletek>>

"Az illat a léleknek szól, zene az érzelmek számára."
részletek>>

Azt mondják, a férfiak jobban megérthetnék a nőket, ha ismernék az illatukat.
részletek>>

Givenchyt személyes - sajnos szomorú - emlékek kötik Magyarországhoz
részletek>>

Minden magára valamit is adó átlagember találkozott az életben már legalább egy HUGO vagy BOSS termékkel. A legtöbben- köztük én is sokáig azt hittük, ez egy márka. Pedig csak volt. Nézzük csak a Családot!
részletek>>

"Egy illat inkább átöleljen minket, mint ellepjen. A harmat és a növényekre hulló eső, a víz tisztasága és frissessége érvényesüljön." - Issey Miyake
részletek>>
A hatvanas évek elején fiatal japán férfi rótta Párizs utcáit, nyakában egy fényképezőgéppel.
részletek>>

A Lacoste híres krokodil-logóját René Lacoste teniszcsillag álmodta meg1933-ban, és szinte berobbant a világ leghíresebb divatszimbólumai közé...
részletek>>

"Akár termékről vagy reklámról, emberről vagy filozófiáról, gombokról vagy épületekről beszélünk, azt szeretnénk, ha a kreatív életerőt minden tettünkben és termékünkben meg tudnánk Önöknek mutatni" - vallják a Mexx-trend alkotói.
részletek>>

"Az Ultraviolet a nőiesség új kifejezésének jele. Üvege technikai szempontból igen fontos tárgy, mivel funkciója meghatározza alakját. Egy új parfümgesztust alkottunk" - állítja Rabanne, aki szerint egy nő azért visel parfümöt, hogy felfedje személyiségét.
részletek>>

Igazi könyvritkaság - érdekes történetekkel fűszerezve mutatja be a legnevesebb parfümmárkákat, mindezt reprezentatív fotókkal illusztrálva.
részletek>>

Hírlevél
Név:
E-mail:
  Elfogadom a felhasználási feltételeket
Online látogatók

Oldalunkon jelenleg 23 látogató tartózkodik.