Parfümkereskedés: parfümök és parfümmárkák nagy választékban. A parfüm webáruházunkban a parfümgyártókról további információkat tudhat meg a parfümökről.
Törzsvásárlóinkat nagy becsben tartjuk, ezért kedvezőbb árakat és
különleges szolgáltatásokat biztosítunk számukra.
A kedvezőbb árak megjelenítéséhez lépj be a megújult törzsvásárlói profilodba
vagy kérj telefonos segítséget.
A belépéshez korábbi - vásárlásodnál használt - email címedre elküldtük új törzsvásárlói jelszavad december 30. és január 1. között.
Ezzel belépve az új törzsvásárlói felületre a kedvezményes áraidat fogod látni.
A Gucci Envy Me egy varázslatosan vonzó és titokzatos női illat, melyet 2004-ben alkotott meg a Gucci divatház. Ellenállhatatlan, leginkább a pünkösdi rózsa, piros bors, és vizi jázmin illatjegyei miatt. A parfüm magával ragadó illatát, a gránátalma, a lychee, a rózsaszín pézsma, a fehér tea jegyek keveréke jellemzi. Az Envy Me alapillatát a szantálfa, a pézsma és a tikfa alkotja.
A Paco Rabanne 1 million férfi parfüm friss és érzéki illata az arany csábításával varázsolja el az őt választót. Összetevőkben gazdag és kihívó illat. Mely legfőbb összetevői a menta, a narancs, a szegfűszeg, a bőr, a pacsuli.
Fantáziát megmozgató, szexis illat, a határtalan függetlenségre törekvő nők számára. Illatjegyei: gránát, datolya gyümölcs, lótusz virág, fekete orchidea, champaca virága, fekete ibolya, mahagóni fa, pézsma.
Bvlgari, a görög dinasztia, 1879-től napjainkig hosszú utat járt be kreációival, melyek több mint száz éve változatlan szenvedéllyel és csúcsminőséggel felelnek meg a változó piaci igényeknek. Egy kis faluból, Epirusból indult ki a világméretűvé vált Bvlgari-birodalom, mely óráival, ékszereivel, ezüst- és ajándéktárgyaival, illataival, bőr-, selyem- és szemüveg-kollekcióival, valamint luxusszállodáival az egyik legértékesebb ékkővé vált a divat világában. Az alapító, Sotirio Bvlgari 1857-ben született.
Az érzéki nő tervezője. Versace a divat segítségével átformálta a közönség véleményét a magamutogatásról, érzékiségről és ízlésről, és hitt abban, hogy a divat és a művészet találkozhat egymással.
A fiatal tervező San Sebastianban született, gyerekkorát Spanyolországban töltötte. Később Franciaországba kellett költöznie családjával. Élete alakulását nagyban befolyásolták gyerekkori élményei. Sokáig Courreges, Cardin, Balenciaga, és Givenchy bátorította és ők vették meg vázlatait. Később már önállóan bemutathatta az első illatát, Paco Rabanne néven. Ezt követte a XS Pour Elle. Két évvel később pedig megjelent a Paco Energye.
A márka több mint 20 évvel ezelőtt született, ma egy jól működő nemzetközi tervvállalat. A márka azonnal vezető lett abban, hogy stílusokat, szöveteket, gyártó módszereket és minőségellenőrzést fejlesztett miközben biztosított egy kiemelkedő minőségi terméket.
Az évek folyamán változatossá tette tevékenységét. A márkát sok országba terjesztették el, különösen a Távol-Keletre és az Egyesült Államokra koncentrálva.
A Givenchy része lett a francia luxuscsoportnak, és olyanokkal említették egy napon mint Louis Vuitton, Christian Diort, Lacroix és Céline.
Parfüm hírek a nagyvilágból
Mit tud a Light Blue, hogy még 2020-ban is a legkedveltebb parfümök egyike?
A Dolce & Gabbana Light Blue EDT parfümje megjelenése óta töretlen sikert arat. De mi lehet a titka folyamatos népszerűségének?
A Dolce & Gabbana Light Blue Eau de Toilette illatával már az első megszagolás után hirtelen a friss szellővel és forró homokkal teli szicíliai tengerparton találjuk magunkat. Összetéveszthetetlenül felismerni benne a sziporkázó nyári éjszakák ígéretét is.
Az olasz Dolce & Gabbana divatház által 2001-ben jelent meg a piacon a Light Blue parfümcsalád, azóta számos szakmai díj mellett a közönség szeretetét és ragaszkodását is elnyerte. A parfüm elkészítésére Olivier Cresp francia parfümőrt kérték fel, aki 2 évig dolgozott a fejlesztésen. Oliviert a parfüm elkészítésében döntően Szicília különleges világa inspirálta.
Az Eau de Toilette egyik fő összetevője a szicíliai cédrus, melynek aromája a teljes illatkompozíciót áthatja. Ezt a fejillatban az alma sziporkázó jegyei és a finom gyöngyvirág kísérik. Szívillatában dekadens jázminból és finom fehér rózsából kötött virágcsokor rejtőzik, melyet a bambusz üdesége élénkít. Végül az alapban a citromfa aromás jegyeit állati eredetű pézsma és érzéki ámbrás akkordok járják át.
A parfüm megjelenése óta további változatokkal színesedett a parfümcsalád, melyeket varázslatos olasz tengerparti életérzésről neveztek el, úgymint Dreaming in Portofino, Discover Vulcano, Sunset in Salina, Beauty of Capri, Love in Capri, Escape to Panarea, Dreaming in Portofino.
2020-ban webáruházunkban a Light Blue Eau de Toilette a legkedveltebb parfüm volt, és gyanítjuk, hogy népszerűsége a következő években is megmarad.
A Dolce & Gabbana Light Blue parfümöket itt találod áruházunkban.
Kate Winslet - Lancôme Trésor
A Lancôme parfüm egy lassan feledésbe merült illatot kísérelt meg újjáéleszteni, amikor Kate Winsletet választotta a Lancome Trésor kampányarcának. A meglehetősen nehéz illat kezdett kissé elavulttá válni, kezdett elidősödni, ezzel nem is lenne gond, de a cég vérfrissítésre vágyott, és nem amelett döntöttek, hogy kiadják a parfüm megújult változatát. Hanem inkább kerestek egy igazi 21. századi városi nőt, akivel képes lesz újjáéledni az illat. Ő lett Kate Winslet, aki nagyon illett az illathoz, nem úgy, mint az őt követő Anne Hataway, aki sokak szerint túl fiatal választás volt.
Fogyasztó parfüm illatok
Elképzelhető, hogy hamarosan olyan parfümök jelennek meg az illatszerboltokban, amelyek nemcsak illatosabbá, de vékonyabbá is teszik a hölgyeket. A kozmetikai cikkeket gyártó Shiseido Company kutatói felfedezték, hogy az emberi agy bizonyos illatok hatására az egyes szerveket zsírégetésre "veszi rá", készteti.
A japán óriáscég kutatói szerint a fogyáshoz különösen hatásos a grapefruit, a bors, az édeskömény valamint a tárkony illata.
A tesztek során húsz hölgy egy hónapon keresztül használta az illatos testápolót, és átlagosan 1,1 kilogrammot veszítettek önsúlyukból. A vállalat szeretné titokban tartani a súlycsökkentő illatok receptjét és összetételét, ezért mindössze csak annyit árult el, hogy a felfedezésük az UCP (uncoupling protein, magyarul szétkapcsoló fehérje) elméletén alapul.
Celine Dion Sensational Moment
A Coty Beauty 2008 őszén egy ragyogó új illatú parfümmel bővíti a Celine Dion illatcsaládot. Ez az új illat, a Celine Dion Sensational Moment, amely a kollekció korábbi illataihoz hasonlóan annak a Celine-ből áradó szenvedélynek a megtestesülése, amelyet a szerelemért, a zenéért és magáért az életért érez.
Maga a parfüm egy vonzó, nőies illat, megbolondítva egy kis eleganciával, amely minden nőnek sajátja.
A Sensational Moment a csábítása magához ragadó, a káprázatos illata a ragyogó mandarin, a rózsaszín grapefruit virág és a zamatos málna jegyeivel alkotja meg a különleges parfümöt. A szívillat a rózsaszín bazsarózsa, a kókusz orcidea és a buja frézia kísértő egyvelege, egy csipetnyi gyömbérliliommal. Az illatot a fehér ámbra és a pézsma jegyek alkotják, melyek között a finom egyensúlyt a mogyoró meleg tónusai alkotják meg.
A parfüm doboza és üvege hű maradt a Sensational illat design-jához, a színkódolás viszont megváltozott, az arany különböző árnyalatainak feketével történő kombinálása egy gazdag, érzéki külsőt eredményez. A dobozon megjelenő csiszolt gyémántot idéző formák a Celine Dion Sensational Moment megnevezésre irányítják a figyelmet.
Parfüm márkák
Mely parfümök a legnépszerűbbek? Keresd a nagyméretű betűket. Minél népszerűbb egy parfüm, annál nagyobb a betű mérete.
"A megrendelt parfümöket megkaptam a megrendeléstől számítva három napon belül postai úton, amit ezúton köszönök. Sok utánjárástól sikerült megmenekülnöm..."
Eisler József
"Kedd délelőtt rendeltem meg a terméket és nagyon gyorsan, a következő napon, - szerda délelőtt - már meg is kaptam a parfümöt. Nagyon köszönöm ezt a gyors intézkedést."
Az illatok könnyedén befolyásolhatják a hangulatunkat - de azt vajon mi befolyásolja, mely illatokat találjuk vonzónak, vagy éppen melyiktől vagyunk rosszul?
részletek>>
A növényi kenőcsök, balzsamok, parfümök használata egyidős az emberiséggel, kezdetektől fogva használták őket gyógyításra, vallási szertartások alkalmával és mindig is az asszonyi csábítás eszközei voltak.
részletek>>
A parfüm szó latinul pontos fordításban "szaglás általi"-t jelent. Az illatok hatása testre, lélekre, szellemre nem a 20. század felfedezése, már az ókorban is hasonló célt szolgált.
részletek>>
Már a kőkorszakbeli emberelődök is festették magukat - a neandervölgyi ősember például arcára színes festéket kent, testét pedig tetoválta - olvastuk egy kozmetikum-történeti tanulmányban.
részletek>>
Minden magára valamit is adó átlagember találkozott az életben már legalább egy HUGO vagy BOSS termékkel. A legtöbben- köztük én is sokáig azt hittük, ez egy márka. Pedig csak volt. Nézzük csak a Családot! részletek>>
"Egy illat inkább átöleljen minket, mint ellepjen. A harmat és a növényekre hulló eső, a víz tisztasága és frissessége érvényesüljön." - Issey Miyake részletek>>
A Lacoste híres krokodil-logóját René Lacoste teniszcsillag álmodta meg1933-ban, és szinte berobbant a világ leghíresebb divatszimbólumai közé... részletek>>
"Akár termékről vagy reklámról, emberről vagy filozófiáról, gombokról vagy épületekről beszélünk, azt szeretnénk, ha a kreatív életerőt minden tettünkben és termékünkben meg tudnánk Önöknek mutatni" - vallják a Mexx-trend alkotói. részletek>>
"Az Ultraviolet a nőiesség új kifejezésének jele. Üvege technikai szempontból igen fontos tárgy, mivel funkciója meghatározza alakját. Egy új parfümgesztust alkottunk" - állítja Rabanne, aki szerint egy nő azért visel parfümöt, hogy felfedje személyiségét. részletek>>
Igazi könyvritkaság - érdekes történetekkel fűszerezve mutatja be a legnevesebb parfümmárkákat, mindezt reprezentatív fotókkal illusztrálva. részletek>>