Parfüm express

Parfümkereskedés: parfümök és parfümmárkák nagy választékban. A parfüm webáruházunkban a parfümgyártókról további információkat tudhat meg a parfümökről.

Your Language:
Árfolyam:
1 € = 310 HUF
Ár átszámolása!
 Akciók 30-70%     Ingyenes kiszállítás 1 parfümnél is *     Illatminták ingyen! *     Kizárólag eredeti parfümök
x
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Mobil: Részletek itt »
Nyitva: Részletek itt »
Kapcsolat »
Szállítás »

Parfüm webáruház • Parfümexpress

Olvasói Vélemények
"Kedd délelőtt rendeltem meg a terméket és nagyon gyorsan, a következő napon, - szerda délelőtt - már meg is kaptam a parfümöt. Nagyon köszönöm ezt a gyors intézkedést."
B. Erzsébet

PARFÜM MÁRKÁK
Abercrombie & Fitch Adolfo Dominguez Aigner Alta Moda Amouage Anna Sui Antonio Banderas Aqua Brava Aramis Avril Lavigne Baldessarini Benetton Beverly Hills 90210 Blase Bois 1920 Bottega Veneta Britney Spears Burberry Cacharel Calvin Klein Carolina Herrera Cerruti Charriol Chloé Christian Audigier Christina Aguilera Clinique Costume National Creed Cuba Davidoff Derrick Dita Von Teese Dolce & Gabbana Dsquared Elie Saab Elizabeth Taylor Ermenegildo Zegna Esprit Etro Fendi Gabriella Sabatini Geoffrey Beene Gianfranco Ferre Giorgio Beverly Hills Gloria Vanderbilt Gucci Guess Halle Berry Iceberg J. Del Pozo Jacomo James Bond Jhon Galliano Jimmy Choo John Richmond Jovoy Juicy Couture Kate Perry Kenzo Krizia L'Artisan Parfumeur La Perla Lacoste Lagerfeld Lancaster Lanvin Lempicka Madonna Mango Mariah Carey Mexx Mont Blanc Naf Naf Narciso Rodriguez Nicki Minaj Nina Ricci Paloma Picasso Paul Smith Pino Sylvester Porsche Puma Real Time Revlon Rochas S. T. Dupont Salvatore Ferragamo Sean Jhon Shakira Sisley Swarovski Thierry Mugler Tom Taylor Tous Tuscani Ungaro Valentino Vera Wang Viktor & Rolf Yves S. L. Zippo
Illatcsalád kereső
Hírlevél
Név:
E-mail:
  Elfogadom a felhasználási feltételeket


Romantikára szabva

A torinói születésű Marie Adélaide Nielliben már gyerekkorában kifejlődött a divat iránti lelkes érdeklődés; kislányként cuki kalapokkal és miniatűr kiegészítőkkel lepte meg családját.


Rokonai közül talán senki nem gondolt arra, hogy neve egyszer Nina Ricciként vonul majd be a divattörténelem nagyjai közé és évtizedekre kezébe veszi elődjei megtisztelő stafétabotját.

Az 1883. január 14-én napvilágra jött aranyos kis babát negyvenhat évvel később már ott láthatjuk híres fehér Cadillacjében, ahogy Párizsban száguldozik, vagy instruálja a négyszázötven varrónőből álló csapatát, vagy éppen kedvenc illatának megszületésénél bábáskodik. Vajon mi adta neki a lelki erőt ahhoz, hogy tizenkét évesen otthagyja a szülői házat és nővérével együtt Franciaországba menjen? Tehetsége, sőt zsenialitása tették nyughatatlanná. Saját elmondása szerint csak akkor volt boldog, ha a fejében cikázó ötletek testet öltöttek, és művével valakinek örömet szerezhetett. Tizenhét évesen már egy Monte Carlo-i ruhakészítő-műhelyt vezetett, öt év múlva pedig Párizsban helyezkedett el, ahol főtervezőként dolgozott. Luigi Ricci ékszerésszel kötött házassága után 1905-ben megszületett fiuk, Robert. Férje sajnálatos korai halála még szorosabbra fűzte anya és fia kapcsolatát. Együtt hozták létre 1932-ben Nina saját Haute Couture Házát Párizsban, a rue Capucines 20. szám alatt. Saját kis területén végre úgy alkothatott, ahogy mindig is elképzelte álmaiban!

Kialakította a maga külön birodalmát, sajátos ízlésvilágának megfelelő műhelyekkel, munkatársakkal és vevőkörrel. A Maison Raffin divatházban eltöltött húsz év tapasztalatai nem tűntek el nyomtalanul életéből. Ruhái gyönyörűek, divatosak és fiatalosak voltak, de sohasem túl merészek. Az akkori "nagymenő" Schiaparelli-, vagy Lanvin-ruhák árainak mintegy harmadába kerültek az ő modelljei. A minőséget és valódi értékeket kereső kispolgári vevőkör ezt igen nagyra értékelte, hiszen megfizethetőek lettek a "Ricci-ruhák" úgy, hogy közben mind anyagaikban, mind kivitelezéseikben egy magas nívót tükröztek. Madame Ricci a harmóniát és a kifinomultságot hangsúlyozta és soha nem adott teret a feltűnősködéseknek. Ragyogó szabász volt, akit szó szerint szobrásznak és építésznek tartottak. Ricci tudta, hogyan kell kliensei személyiségét hangsúlyozni. Azt vallotta, hogy a finom kelmékbe és kiegészítőikbe az emberi tekintet, mozdulat vagy akár egy sóhaj visz életet. Szorgos és kreatív ujjai nyomán megteremtődött a nőiesség álomszerűen romantikus eszménye. Ez lett az igazi párizsi sikk!

Természetesen illatkölteményekkel is ki akarta fejezni saját stílusát, ezért 1946-ban megalkotta első parfümjét és Coeur-Joie néven így kívánta megünnepelni a második világháború végét. A virágmintákkal maratott, középen üres kristályszívet formázó üveget az a Marc Lalique tervezte, aki két év múlva világhírnevet szerzett a L'Air du Temps nevű nagy klasszikus illat üvegének megkomponálásával. Tudatosan használjuk a "komponálás" szót, hiszen a csavart üveg tetején összefonódó galambpár és a kupolás madárkalitka formájú flakon igazi mestermunka lett. Nina Ricci szenvedélyévé vált a parfüm, melyről így nyilatkozott: "Az illat a léleknek szól, zene az érzelmek számára." 1950-től tehetséges fiatal divattervezőket és illatkreátorokat hívott a Couture Ház folyamatos sikerének biztosításához. Nyolcvanhét évesen tért örök nyugalomra az egykori kis varrólány, akit a Becsületrend Lovagja Érdemrenddel tüntettek ki a francia elegancia terén nyújtott kitűnő szolgálataiért.

A nagy örökséget fia vitte tovább, akinek vezetése világméretűvé vált a Ricci-ház. Robert hű maradt édesanyja szellemiségéhez, cégük fejlődésének hajtóereje a vevők felé való nagyfokú tisztelet és udvariasság maradt. Az emberek szívesen időztek üzleteikben, hiszen minden a "kedves vevő körül forgott".

"A hölgyeket meg kell szépítenünk, fel kell emelnünk őket, hogy gyönyörűbbé tegyük életüket. Ruháink és illataink tükrözzék személyiségüket és idomuljanak karakterükhöz. Mi nem erőszakolhatjuk senkire se elképzeléseinket, de gyengéden inspirálhatjuk őket ötleteinkkel."
- vallotta Robert. Tisztelete jeléül parfüm formában is halhatatlanná tette Ninát.

Az egzotikus virágillatú, fás, gyümölcsös komponensű Nina 1987-ben jelent meg, és az Opéra Garnier-ban indították útjára egy nagyszabású gálaesttel. A ciprusos Fille d'Eve és a könnyű Fleur de Fleurs előremutatóan sejtetni engedték: a Ricci parfümök megvetik majd lábukat a világ kozmetikai talaján, sőt illataikkal mély gyökérrel fogják behálózni a szépségipar ezen ágát. Valódi nemes "hajtás" nyilatkozott meg az 1948-ban megjelent L'Air Du Temps-ban. Az "idők szellemisége", vagy "az idők hangulata" hűen tükrözi azt a szándékot, mely a névadó urakat vezérelte: a háború utáni időszak örömére és derűlátására akarták felhívni a nagyérdemű figyelmét. Az üvegen trónoló galambpár a békét és a harmóniát hivatott szimbolizálni. Sőt egy olyan életfilozófiát is ki akart fejezni, mely ellentétben állt a kor agresszív hangulatával. Egy zavaros, arrogáns és felfordulással telt évtized után az emberek vissza akartak térni az őszintébb, belső értékek felé és elveszett nyugalmuk után áhítoztak. Tisztább erkölcsiség, az örömök keresése, és igény a maníroktól mentes, nyílt érzések iránt - ez volt a L'Air Du Temps gondolatának forrása. Azonnal "szárnyra kapott" a galambpár és repült, repült túl az Atlanti-óceánon, ahol a legjobban eladott francia parfümként megkapta az ún. "Örök Siker Díjat". Felmérések bizonyítják, hogy az egyik leggyakrabban eladott illat földünkön. S hogy mi a maradandóságának titka? Talán az összetevők mesteri "kikeverése", vagy pazar üvege, vagy az, hogy "felvéve" diszkrét kísérőnk marad egy egész napon át? Ha lehetőségünk adódik beleszippantani ízébe, azonnal megértjük a titok nyitját és "illattoplistánkon" valószínűleg egy igen előkelő helyezést fog kapni ez az íriszjelleggel "megspékelt" parfüm-ritkaság. Felső rétege: bergamott, szegfű, rózsa. Középrétege a gardénia, a jázmin, a rózsa és az ilang-ilang. Alapillata a pézsma, a nőszirom és a szantálfa.

1994-ben a piros ribiszke, a nap hevítette őszibarack és az érett kajszibarack, valamint a szagos bükköny domináltak, mikor létrehozták a Deci Delá modern, gyümölcsös-virágos illatát. Fiatal nőknek szánták a két év múlva megjelenő Les Belles De Riccit, mely könnyed játékossággal telt eau de toilette formában került a parfümériák polcaira. A nagy kirukkolásra mégis 2001-ben került sor, amikor még a szakmát is meglepte az az elsöprő siker, melyet a Premier Jour hozott a cég számára. Már maga a neve is érdekes képzeteket kelt: megújulást, újrakezdést, reneszánszot sugall. Az első nap, az eredet, a kezdet; egy pillanat, mikor valaki esélyt kap a megújulásra, hogy tiszta lappal kezdhesse életét. De utal az emberi kezdetre is, egy letűnt korszakra. Arra az édeni állapotra, mikor még ember embernek nem volt a farkasa, mikor még nem volt "trendi" a gyűlölködés és az egymásnak keresztbe tevés. Amikor még tiszta, nemes gondolatok és érzések állandó atmoszférája lengte körül az embert. A Premier Jour kicsit erre a paradicsomi korszakra emlékeztet. Ha megízleljük a sárga mandarin, a harmatos gardénia és a fehér orchidea együttes illatát, újra rájövünk: mennyire jobb dolog szeretni az embereket, támogatni őket céljaikban és melléjük állni életük nehezebb-könnyebb periódusaiban. E "jobbító szándékú" illatban megtalálható még a borsókavirág, a fehér cukrozott mandula, az indiai szantálfa, a pézsma és a St. Lucie nevű cseresznyefa. Pár hete jelent meg nyári változata, a Premier Jour D'Été. A rózsaszín bors, a menta, a narancsvirág, az ánizs és a gardénia a kékellő tenger illatát és a hullámok robaját idézik. A nyári utazások idején itthon maradtaknak sem kell többé szomorkodniuk, hiszen az Étének köszönhetően egy pillanatra máris ott "teremhetünk" - igaz, csak képzeletben - hőn áhított tengerpartunkon, és élvezhetjük a víz morajának megnyugtató hatását.

Férfiak számára készítették el a Memoire D'Homme névre keresztelt illat-családot, melyben az eau de toilettől kezdve a tusfürdőig minden kiegészítő megtalálható. A "férfi emléke" egy romantikus generáció illata, mely a költői, kifinomult "Nina Ricci nő" méltó társa. Elegancia, nagylelkűség és figyelmesség jellemzi, aki elraktározza emlékezetében az egyedülálló és különleges pillanatokat. Összetevői: grapefruit, bengáli gyömbér, citromfa, szerecsendió, édesgyökér, kék cédrus, balzsam, ámbra, gyanta és az opolin.



Megtisztelő különlegesség

Givenchyt személyes - sajnos szomorú - emlékek kötik Magyarországhoz, ugyanis fiatalkori jó-barátja, Jean Pierre Pedrazzini 1956-ban a Paris Match fotóriportereként tudósított a forradalomról, mikor halálos lövést kapott. Hazaszállítása után már nem tudták megmenteni az életét. Givenchy akkortájt fogadta meg, hogy egyszer ellátogat abba az országba, ahol elveszítette barátját.

Majdnem ötven év eltelte után beváltotta ígéretét. Ittjártakor méltatta a magyar csipke és a hímzés művészi színvonalát, mely - véleménye szerint - a 20. századi francia divatot is megihlette.

"Budapest a második világháborúig híres volt eleganciájáról. Az utóbbi évtizedek mindezt eltörölték. Ezért egy olyan kiállítás, mely az ötvenes évektől a kilencvenes évekig átfogóan bemutatja a divat alakulását, egy kicsit üzenetet is hordoz a nagyvilág felé, hogy Budapestet újra számon kell tartani az európai nagyvárosok között!" - nyilatkozta Givenchy.

Audrey Hepburn élete végéig viselte az elegancia és az egyszerűség megtestesítőjeként ismertté vált Hubert de Givenchy ruhakölteményeit. A Sabrina című filmben megálmodott ruha 1955-ben Oscar-díjat nyert a Legjobb Kosztüm kategóriájában. Híres kliensei közé tartozott még Grace Kelly, Jackie Kennedy, Greta Garbo, Maria Callas, Lauren Bacall, Elisa-beth Taylor, Sophia Loren, Ingrid Bergmann és Jane Fonda is. Számos francia és nemzetközi tervezői díj tulajdonosa; üzletei Buenos Airestől Rómáig, Zürichtől Tokióig a mai napig virágzóak, sőt a hatvanas évek elejére kialakult jellegzetesen elegáns, ünnepélyes Givenchy-stílus utat tört az avantgarde trendekbe is, bebizonyítva, hogy erős, maradandó tartóoszlopává vált az európai, sőt az egész világ divat-áramlatának.

A Givenchy-világ

Ruháit az exkluzivitás, az elegancia és mégis az egyszerűség jellemezi mind az anyagok kiválasztásában, mind a kivitelezésben. A tervezéstől a szabászatig, a divatbemutatóitól kezdve az illatkreációjáig a művészi ihletettség és rendkívül kifinomult ízlésvilág tükröződik alkotásaiban. Igen, tudatosan az alkotás szót kell említenünk, mert Givenchy a maga nemében művészi színvonalra emelte a tervezést és a szabászatot. Idegenkedett mindentől, ami profán, ami tucat; távol tartotta magát az "egyen" módiktól, melyek uniformizálni akarták az öltözködést. A Haute Couture élvonalának úttörőjeként már első bemutatóján, amit 1952-ben tartott meg, megnyitva ezzel saját szalonját Párizsban a rue Alfred de Vigny 8. szám alatt, azonnal megalapozta a maga időtlenségét és helyét a divat világában. Bemutatóinak azóta is színházi erejük van: tökéletesen megkomponálja modelljei hajstílusát, a ruhák nem mindennapi, nemes anyagait, a színpadi sminkek jellegzetes színeit; újra és újra készen állva arra, hogy összekapcsolja a tradíciót és modernitást, beburkolva modelljeit a jellegzetes Givenchy-illatfelhőbe. Soha nem törekedett arra, hogy nők milliói viseljék kreációit. Mindig is egyedit, a szó nemes értelmében vett különlegest akart, mely a hölgyeket, kicsit kimozdítva a hétköznapok forgatagából, megajándékozza egy számukra fontos és értékes pillanattal, hogy pár órára vagy percre részt vehessenek az élet ünnepi hangulatában. Vallja a mai napig is, hogy az öltözék és a hozzá illő parfüm kifejezi az egyéniséget, üzenetértéke van, sőt tiszteletadás a külvilág felé. Törekvése - a kivételességre való igény - illataiban is hűen tükröződik, melyek mindig megelőzték korukat, és a divathóbortok kedvének ellenére kiapadhatatlanul mérföldkövekké váltak az illattörténelem krónikájában.

Ajánló

A Hot Couture-rel elementáris erővel kopogtatott be az új évezredbe, létrehozva egy kortárs, kreatív, a világmárkák élvonalába emelkedő illatot. Ez az illatklasszis olyan hölgyeket szólít meg, akik főleg szelektív illatokat vásárolnak. Egyedülálló érzéssel gazdagodik a Hot Couture viselője: mintha neki, csak neki álmodták volna meg ezt a minden illatrétegében rendkívüli kompozíciót. A dobozától kezdve a flakonig egy mini művészi alkotás, mely jelzi, hogy a ruhák és az illatok szorosan kapcsolódnak egymáshoz. Doboza tört fehér, dombornyomásos papírból készült, amin körös-körül gombostűk vannak elszórva. Ez egy kis részlet abból a pillanatból, mikor a varrónők ráillesztik a vendégre a ruhát. A dobozon még néhány anyagdarab látható, behozva képzeletünkbe a leggyakrabban használt Givenchy-anyagokat - bőr és csipke a fekete, bronz és a platina tónusaiban. Miután elmerengtünk a dobozon levő két finom utaláson, bontsuk ki újdonsült flakonunkat, és gyönyörködjünk a prizmaüvegben, ami vonzza és transzformálja a fényt! Ha kissé elforgatjuk, egy női sziluett jelenik meg, mely előtűnik és eltűnik. Rendkívül meglepő a látvány, az elegancia sejtetésének mesteri foka tárul elénk. Vajon e kellemes csomagbontogatást lehet még fokozni? A lényeg most jön igazán! A Hot Couture szétárad bőrünkön, és köszöni szépen, jól érzi magát rajtunk még egy-két nap múlva is. Felsőrétegében a málnanektár vibrál, díszítve koronaként a többi komponenst. Mivel ez nektár, nem kifejezetten a gyümölcsös érzet érvényesül, hanem egy érdekes, könnyed ízt kölcsönöz fejjegyének. Középrétegében a magnólia gyöngyös szirmai pompáznak, alsó rétegében a vetiver és az ámbra található. A lightosabb változata is megjelent már, melynek ugyanezek az összetevői, csak fűszerességét feloldották az eper, jázmin, bergamot, mósusz és a jázmin leheletnyi frissességével.

Az 1991-ben megjelent Amarige a nagylelkű és a boldogságra törekvő nőiesség megtestesítője. Megjelenésében és színvilágában a házasságot és a családot emeli fel. A neve is egy szójáték: a marriage, azaz a házasság, melynek eszményét szeretné középpontba állítani. Doboza továbbra is klasszikus alakú maradt, a piros szín a szerelem, a sárga szín a boldogság jelképe. Az üveg kerekített nyakán a házasság szimbóluma, egy gyűrű található. Házassági évfordulóra, eljegyzésre pazar ajándékul szolgálhat szeretteinknek.

Givenchy szerint:
"az Amarige elbűvölően nőies illat, mely a fiatalság életörömét idézi fel".

A lágy virágillatok napérlelte gyümölcsökkel vegyülnek, ami csípős frissességet és finom üdeséget eredményez. Fás alapösszetevői jellegzetes életerővel ruházzák fel. Egy szippantás, és máris a tavaszi melegedő föld és a virágba borult fák illatát érezhetjük orrunkban, s szinte halljuk is a csivitelő madarak hangját és az apró bogarak zümmögéseit, ahogy örülnek a természet újraéledésének. Az Amarige egy kis nyárelői ízt hoz a komorodni kezdő, gyorsan esteledő őszi napjainkba. Felső rétege: tangerin, ibolya, rózsafa. Középrétege: gardénia, mimóza, piros gyümölcsök, ilang-ilang. Alapillata az ámbra, nemes fák, pézsma és a vanília.

Az Organza a nőiesség esszenciája. Az antik szobrok ihlette női alak a tisztaság, az elegancia és a gazdagság együttes jelenlétének jelképe. Romantikus szimbóluma megtestesíti az összes pozitív női tulajdonságot, ahol a kellem és a jellem egybefonódik. A szépség és a kedvesség nem állnak hadilábon egymással ebben az illatban, hanem a belső jóság ráárad a külsőre és megszépíti azt. Olyan hölgyeknek ajánlják megalkotói, akik az időtlen értékek felé orientálódnak. Az Organza az örök nő. A legnépszerűbb Givenchy parfüm azonnal hat, életerős, virágos frissességgel és finom, hagyományos jellegével sokáig megőrzi illatát. Fűszeres alapja kifejezetten modern. Az üveg valódi művészi munka, mely aranyba és pompába öltöztetett női alakot jelenít meg. Az illat felső rétegében a lonc és a zöld összetevők dominálnak. Középrétegében a gardénia, az ilang-ilang és a tubarózsa illatozik. Alapillata a vanília, nőszirom, szerecsendió, cédrus, guajakfa, szantálfa, ámbra.

Női parfümök Férfi parfümök Márkák Akciós Legkedveltebb parfümök Legújabb parfümök Exkluzív Prémium
Látogassa meg a Parfumexpress.hu webüzletet a ShopManian
Parfüm márkák, parfümök on-line vásárlása. Kenzo, Dolce Gabana, Calvin Klein parfümök, Mexx parfüm >>

Copyright © 2006-2007. Parfümexpress.hu. Az oldal másolása, hasonló szerkezetű website készítését szerzői jog védi!