Parfümkereskedés: parfümök és parfümmárkák nagy választékban. A parfüm webáruházunkban a parfümgyártókról további információkat tudhat meg a parfümökről.
A Gucci Envy Me egy varázslatosan vonzó és titokzatos női illat, melyet 2004-ben alkotott meg a Gucci divatház. Ellenállhatatlan, leginkább a pünkösdi rózsa, piros bors, és vizi jázmin illatjegyei miatt. A parfüm magával ragadó illatát, a gránátalma, a lychee, a rózsaszín pézsma, a fehér tea jegyek keveréke jellemzi. Az Envy Me alapillatát a szantálfa, a pézsma és a tikfa alkotja.
A Paco Rabanne 1 million férfi parfüm friss és érzéki illata az arany csábításával varázsolja el az őt választót. Összetevőkben gazdag és kihívó illat. Mely legfőbb összetevői a menta, a narancs, a szegfűszeg, a bőr, a pacsuli.
Fantáziát megmozgató, szexis illat, a határtalan függetlenségre törekvő nők számára. Illatjegyei: gránát, datolya gyümölcs, lótusz virág, fekete orchidea, champaca virága, fekete ibolya, mahagóni fa, pézsma.
Bvlgari, a görög dinasztia, 1879-től napjainkig hosszú utat járt be kreációival, melyek több mint száz éve változatlan szenvedéllyel és csúcsminőséggel felelnek meg a változó piaci igényeknek. Egy kis faluból, Epirusból indult ki a világméretűvé vált Bvlgari-birodalom, mely óráival, ékszereivel, ezüst- és ajándéktárgyaival, illataival, bőr-, selyem- és szemüveg-kollekcióival, valamint luxusszállodáival az egyik legértékesebb ékkővé vált a divat világában. Az alapító, Sotirio Bvlgari 1857-ben született.
Az érzéki nő tervezője. Versace a divat segítségével átformálta a közönség véleményét a magamutogatásról, érzékiségről és ízlésről, és hitt abban, hogy a divat és a művészet találkozhat egymással.
A fiatal tervező San Sebastianban született, gyerekkorát Spanyolországban töltötte. Később Franciaországba kellett költöznie családjával. Élete alakulását nagyban befolyásolták gyerekkori élményei. Sokáig Courreges, Cardin, Balenciaga, és Givenchy bátorította és ők vették meg vázlatait. Később már önállóan bemutathatta az első illatát, Paco Rabanne néven. Ezt követte a XS Pour Elle. Két évvel később pedig megjelent a Paco Energye.
A márka több mint 20 évvel ezelőtt született, ma egy jól működő nemzetközi tervvállalat. A márka azonnal vezető lett abban, hogy stílusokat, szöveteket, gyártó módszereket és minőségellenőrzést fejlesztett miközben biztosított egy kiemelkedő minőségi terméket.
Az évek folyamán változatossá tette tevékenységét. A márkát sok országba terjesztették el, különösen a Távol-Keletre és az Egyesült Államokra koncentrálva.
A Givenchy része lett a francia luxuscsoportnak, és olyanokkal említették egy napon mint Louis Vuitton, Christian Diort, Lacroix és Céline.
Találd meg a módját, hogy a felgyülemlett többlet energiádat ki tudd adni magadból. Lehet akár délutáni foci a barátokkal, callanetics torna, vagy akár egy nagy futás a szigeten.
2.Ne akarj megfelelni mindenkinek!
Ha meg akarsz felelni mindenkinek, akkor csak egy emberrel tolsz ki: saját magaddal. Ne akard lerombolni az önbecsülésed azzal, hogy hallgatsz másokra. És ne engedd el az önbecsülésed. A pohár félig tele van! Ha máshogy látod, akkor lépj egy lépést hátra, és indítsd újra a rendszert!
3. Fogadd el a váratlan helyzeteket!
Na ez egy pont, ami számomra is nehézséget okoz. Általában szeretem megszervezni az életemet, a napomat. Ha valami váratlan dolog történik, leblokkolok. Pedig a meglepő események akár még jól is sülhetnek el. Próbálj meg spontán lenni. Az élet így sokkal élvezetesebb lesz!
4. Dobd ki, amire nincs szükséged
A legtöbbünk, amikor párkapcsolatban él, gyűjtöget: az első mozijegy, az első szál rózsa megszárítva, vagy egy kabalamaci, amit Valentin-napra kaptál... De ha elmúlt és a múlt fáj, rossz érzéssel tölt el, dobd ki! Azzal, hogy megválsz tőle, az agyad is felfogja, hogy vége, és lelked is felszabadul. :)
5. A reggeli kávéd helyett innentől igyál langyos citromos vizet!
A citromos víz erősíti az immunrendszert, felfrissít, beindítja az emésztést és ragyogóvá teszi a bőrt. Nemcsak fizikailag, de mentálisan és lelkileg is beindítja a napodat.
6. Ne a rosszra koncentrálj!
Mindenkivel előfordulnak negatív dolgok, amin aztán egész nap ezen pörög, hogy ez most miért történt meg vele. DE ÁLLJ! Nem jó, ha ezen lovagolunk. Ezzel azt erősítjük magunkban, hogy ez milyen fontos dolog számunkra... Amikor valami rossz történik, próbálj meg helyette valami jó dologra koncentrálni! Ami neked örömet okoz!
7. Menj el szórakozni, amikor csak tudsz
Nem azt mondom, hogy bulizz és idd le magad minden áldott este. Hanem arra akarom felhívni a figyelmedet, hogy ne ülj állandóan a számítógép/tablet/okostelefon előtt. Ne a virtuális térben bóklássz, inkább mozdulj ki a barátaiddal. Hidd el, a való világ sokkal színesebb, élvezetesebb és szeretet-teljesebb, mint a virtuális tér.
8. Változtasd meg az étrended
Ne mindig ugyanazokat az ételeket fogyaszd. Próbálj meg variálni. Például, amikor hazafelé tartasz és vacsorát vásárolsz, menj másik pékségbe/étterembe. Kóstolgass minél többféle ételt. Ízlelgesd. Ha az ételek ízét jobban érzed, a világot is színesebbnek fogod látni!
9. Tartsd a kapcsolatot a barátaiddal
Sose feledd azokat, akik melletted álltak a nehéz időkben. Vagy akikkel már akár gyermekkorod óta kapcsolatban állsz. Ők az életed részei, mindent tudnak rólad és mégis szeretnék! A szilárd barátság nyugalmat és biztonságot ad.
10. Olvass minden nap!
Az olvasás, a tanulás remek kikapcsolódás. Ugyanakkor az önfejlesztés a hosszú, egészséges élet titka. A tanulás során pedig sok új, érdekes, azért valamennyire hozzánk hasonló emberrel ismerkedhetünk meg. A tanulás az agyunkat is trenírozza, frissebbé, nyitottabbá válunk.
Ha egy kicsit is hozzájárultunk a boldogságodhoz, már megérte! :D
Celine Dion Sensational Moment
A Coty Beauty 2008 őszén egy ragyogó új illatú parfümmel bővíti a Celine Dion illatcsaládot. Ez az új illat, a Celine Dion Sensational Moment, amely a kollekció korábbi illataihoz hasonlóan annak a Celine-ből áradó szenvedélynek a megtestesülése, amelyet a szerelemért, a zenéért és magáért az életért érez.
Maga a parfüm egy vonzó, nőies illat, megbolondítva egy kis eleganciával, amely minden nőnek sajátja.
A Sensational Moment a csábítása magához ragadó, a káprázatos illata a ragyogó mandarin, a rózsaszín grapefruit virág és a zamatos málna jegyeivel alkotja meg a különleges parfümöt. A szívillat a rózsaszín bazsarózsa, a kókusz orcidea és a buja frézia kísértő egyvelege, egy csipetnyi gyömbérliliommal. Az illatot a fehér ámbra és a pézsma jegyek alkotják, melyek között a finom egyensúlyt a mogyoró meleg tónusai alkotják meg.
A parfüm doboza és üvege hű maradt a Sensational illat design-jához, a színkódolás viszont megváltozott, az arany különböző árnyalatainak feketével történő kombinálása egy gazdag, érzéki külsőt eredményez. A dobozon megjelenő csiszolt gyémántot idéző formák a Celine Dion Sensational Moment megnevezésre irányítják a figyelmet.
Parfüm: hová? mit? mikor?
Lássuk, hol érvényesül a legjobban a prafüm, és jó helye van-e a fürdőszobában!
Hová permetezzük a parfümöt?
Hölgyek a fül tövébe (a fül mögötti rész zsíros lehet), a csukló belső felére. A könyök és térdhajlatba permetezett parfümmel találunk leginkább célba, hiszen az illat felfelé száll. Férfiak használják nyakon és kézfejen. Permetezés után ne kenjük, dörzsöljük el, mert roncsolódnak az illatmolekulák, összetörik az illat. Parfümöt permetezhetünk a hajunkra is - hatása frissen mosott hajon 24 órán át is megmarad -, sőt, cseppenthetünk belőle fehérneműink kézi mosásakor a mosóvízbe. Ha lakásunkban is szeretnénk érezni kedvenc illatunkat, permetezhetünk belőle a villanykörtére vagy a bútorkárpitra is. Mindezt persze már kellő óvatossággal tegyük.
A nők általában a fürdőszobában tartják parfümjeiket, ugye ott jó helyen van?
A fürdőszoba levegője nedves, párás, ami nem tesz jót a bontott üvegcséknek. Ha lehet inkább szobában, sőt, inkább szekrényben, sötét, hűvös helyen tartsuk. Így használhatók nagyjából három-négy évig. A felbontatlan üveg optimális tárolással természetesen sokkal tovább eltartható.
Létezik-e erotizáló parfüm?
Bizony létezik. Általában azoknak tulajdonítunk erotizáló erőt, amelyek pézsmás, ámbrás illatokat rejtenek. A pézsmás összetevő egy ázsiai szarvasféle nemi mirigyének váladéka, illatának a párzási időszakban van nagy szerepe. Az ámra az ámbráscet megkövesedett béltartalma, mely a tenger vizén lebeg, úgy halásszák le. Az ámbra ősi összetevő, az illatok bázisa, a parümöket ez teszi igazán tartóssá.
Ugyanakkor persze egy vonzó személy kellemes illata erotikus hatású, függetlenül attól, milyen parfümöt is használ. Általában a nehéz, meleg parfümök ébresztenek vágyat, keltik a közelség, az intimitás, a vágy érzését.
Hogyan állapíthatjuk meg, hogy egy parfüm megromlott?
Ha látványosan elszíneződött vagy besűrűsödött, ha kupakjánál elgyantásodott, és kinyitáskor savanykás szag érződik, a parfüm már nem kifogástalan.
Miért nem érezzük egy idő után saját parfümünket?
Nos, az orr hamar elfárad. Azért vigyázat! Ha mi nem is, környezetünk azért érzi az illatot!
Léteznek szabályok arra, hogy mikor milyen parfümöt használjunk?
Egy parfümnek soha nem szabad a környezetet uralnia. A kevesebb és finomabb mindig illőbb. Minél hivatalosabb az alkalom vagy a környezet, annál könnyebbnek, kevésbé feltűnőnek kell lennie a parfümnek. Nappal a könnyebb illatok az ideálisak. Meleg évszakokban az eredeti, friss, pezsgő, virágos jellegűek, télen a nehezebb illatok ajánlottak. Aranyszabály mégsincs: mindenkinek a saját ízlése, hangulata diktálja illatgardróbjának összeállítását. A tavasz nagy divatja lesz a gyümolcsös illatok: mangó, feketeribilzi, barack összetevők a trendiek.
Illat ki-kicsoda
Parfümtrükkök profiknak is
Mindenki szereti a finom illatokat, de nem mindenki van tisztában használatukkal. Te tudod, melyik a legtartósabb illat? És tudod, hova kell fújnod, hogy a legtartósabb legyen? Szerinted mit kell használnod nyáron?
Az alapanyagok
A legtöbb parfüm tiszta etilalkohol, amihez állati, növényi eredetű vagy szintetikus aromát és stabilizátorokat adnak. A parfümkészítő-ipar régebben állati eredetű anyagokat is használt, ezek leggyakrabban a szürke ámbrából, a cibetből, a pézsmából és hódzsírból tevődtek össze.
A felhasznált növényi illatanyagok származhatnak levelekből (menta), kéregből (fahéj), fatörzsből (szantálfa, cédrus), virágszirmokból (rózsa, jázmin), gyökerekből (írisz) és gyümölcshéjból (citrusfélék).
A szintetikus anyagokat speciális kémiai folyamatokkal állítják elő. Alapanyaguk legtöbbször a kátrány, az acetilén és a kőszén. Az ezekből nyert szintetikus anyagok keverési aránya adja meg az illatosító jellegzetes aromáját. Kulcsszerepe van az alkoholban feloldott illatanyagok koncentrációjának is.
Parfüm és kölni?
A parfüm általában 20-30, egy Parfum de Toilette 8-12, az Eau de Toilette 5-8, az Eau de Cologne 3-5 százalékos. Az illatosító szerek alkotóelemei az ún. illatesszenciák. A 96 százalékos alkoholban oldott kivonat alkotóelemei számának nincs felső határa, állhat 60-70, de akár százféle összetevőből is.
Töménységben az esszencia után a parfüm következik, az aromákat 90 százalékos alkoholban oldják. A parfüm is elég sokáig, akár egész napon át érezhető. A parfüm hígításából állítják elő az eau-t, vagyis a vizet. Az esszencia töménységét tekintve csökkenő sorrendben: az Eau de Parfum, az Eau de Toilette, az Eau de Cologne (vagyis a kölni) és a Splash Cologne következik.
A népszerű Eau de Toilette tehát már egy nagyobb arányú hígítás eredménye. Az Eau de Cologne a legkisebb olyan illatkoncentráció, amely még jellegzetes és hosszan tartó illatosítást biztosít.
Nyárra
Az Eau de Fraiche már a frissítő víz kategóriájába tartozik, ezért főként a nyári időszakokban használják. Ezt a citrusfélékből és virágokból nyert kivonatot 60-70 százalékos alkoholban oldják, és kisebb-nagyobb kiszerelésekben egyaránt kapható. Aromája eléggé illékony, ezért gyakrabban ajánlatos az újrapermetezés.
Az Eau de Fraiche-hez hasonló, alacsony koncentrációjú testharmatok is megjelentek a közelmúltban; ilyenek a Body Mist, az Eau de Tonique pour le Corp, amelyek testünk egész felületén alkalmazhatók.
Parfümtrükkök
Bármelyik fajtát is választod, érdemes odafigyelned a mennyiségre, s persze arra is, hogy a megfelelő helyekre fújd a parfümöt. Azt már mindenki tudja, hogy bőrünk a fülünk alatt, a csuklón valamint a könyék-és térdhajlatban a legvékonyabb és a legmelegebb. Utóbbiakra azonban csak akkor permetezz erős illatszert, ha szó szerinti illatfelhőben szeretnél úszni egész nap. Az illatok ráadásul nagyon csalókák, orrunk hamar megszokja őket, s egy idő után alig érzed, hogy egyáltalán fújtál magadra valamit. De ne gondold azt, hogy keveset használtál belőle! Hidd el, mások érezni fogják.
A másik alapszabály pedig az, hogy napra semmiképpen sem szabad parfümmel befújva menned, mert foltosodhat a bőröd. Nem is beszélve arról, hogy a legtöbb napozótej és -krém tartalmaz valamilyen illatanyagot, a kettőt pedig nem szerencsés elegyíteni.
Parfüm márkák
Mely parfümök a legnépszerűbbek? Keresd a nagyméretű betűket. Minél népszerűbb egy parfüm, annál nagyobb a betű mérete.
"Kedd délelőtt rendeltem meg a terméket és nagyon gyorsan, a következő napon, - szerda délelőtt - már meg is kaptam a parfümöt. Nagyon köszönöm ezt a gyors intézkedést."
B. Erzsébet
"A megrendelt parfümöket megkaptam a megrendeléstől számítva három napon belül postai úton, amit ezúton köszönök. Sok utánjárástól sikerült megmenekülnöm..."
Eisler József
"Szia!Tök jó ez az oldal, sokkal olcsóbbak a parfümök, érdemes megnézni!"
Az illatok könnyedén befolyásolhatják a hangulatunkat - de azt vajon mi befolyásolja, mely illatokat találjuk vonzónak, vagy éppen melyiktől vagyunk rosszul?
részletek>>
A növényi kenőcsök, balzsamok, parfümök használata egyidős az emberiséggel, kezdetektől fogva használták őket gyógyításra, vallási szertartások alkalmával és mindig is az asszonyi csábítás eszközei voltak.
részletek>>
A parfüm szó latinul pontos fordításban "szaglás általi"-t jelent. Az illatok hatása testre, lélekre, szellemre nem a 20. század felfedezése, már az ókorban is hasonló célt szolgált.
részletek>>
Már a kőkorszakbeli emberelődök is festették magukat - a neandervölgyi ősember például arcára színes festéket kent, testét pedig tetoválta - olvastuk egy kozmetikum-történeti tanulmányban.
részletek>>
Minden magára valamit is adó átlagember találkozott az életben már legalább egy HUGO vagy BOSS termékkel. A legtöbben- köztük én is sokáig azt hittük, ez egy márka. Pedig csak volt. Nézzük csak a Családot! részletek>>
"Egy illat inkább átöleljen minket, mint ellepjen. A harmat és a növényekre hulló eső, a víz tisztasága és frissessége érvényesüljön." - Issey Miyake részletek>>
A Lacoste híres krokodil-logóját René Lacoste teniszcsillag álmodta meg1933-ban, és szinte berobbant a világ leghíresebb divatszimbólumai közé... részletek>>
"Akár termékről vagy reklámról, emberről vagy filozófiáról, gombokról vagy épületekről beszélünk, azt szeretnénk, ha a kreatív életerőt minden tettünkben és termékünkben meg tudnánk Önöknek mutatni" - vallják a Mexx-trend alkotói. részletek>>
"Az Ultraviolet a nőiesség új kifejezésének jele. Üvege technikai szempontból igen fontos tárgy, mivel funkciója meghatározza alakját. Egy új parfümgesztust alkottunk" - állítja Rabanne, aki szerint egy nő azért visel parfümöt, hogy felfedje személyiségét. részletek>>
Igazi könyvritkaság - érdekes történetekkel fűszerezve mutatja be a legnevesebb parfümmárkákat, mindezt reprezentatív fotókkal illusztrálva. részletek>>